Mä en enää kauhean usein palstalla käy, vain silloin, kun saan tietää jotakin kautta että jollakin on mulla asiaa. Luotettavammin mut siis saa kiinni sieltä blogista. Blogini muista teksteistä käy ilmi vastaus kysymykseesi, joka tiivistettynä ja yksinkertaistettuna on sellainen, että ei kumpikaan vaihtoehto. En ole parisuhteessa, mutta en myöskään tee lasta yksin.
Mä en enää kauhean usein palstalla käy, vain silloin, kun saan tietää jotakin kautta että jollakin on mulla asiaa. Luotettavammin mut siis saa kiinni sieltä blogista. Blogini muista teksteistä käy ilmi vastaus kysymykseesi, joka tiivistettynä ja yksinkertaistettuna on sellainen, että ei kumpikaan vaihtoehto. En ole parisuhteessa, mutta en myöskään tee lasta yksin.[/QUOTE]
Siis onko Saga Riihinen eli NinaTT homo tai bi, kun hän on aktiivi sateenkaariperheissä? Googlettamalla tulee useita linkkejä hänen tähän sateenkaariharrastukseen.
[QUOTE="Äityliini";27031696]Siis onko Saga Riihinen eli NinaTT homo tai bi, kun hän on aktiivi sateenkaariperheissä? Googlettamalla tulee useita linkkejä hänen tähän sateenkaariharrastukseen.[/QUOTE]
En ole hetero, seta-aktiivina olen pyörinyt 16-vuotiaasta asti Sateenkaariharrastus... Mielenkiintoinen tapa ilmaista asia.