Nina Mikkonen vs. Jarkko Tontti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dodii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä toivon koko sydämeni pohjasta, ettei Nina Mikkosta päästetä enää koskaan televisioon! Naisen mielipiteethän ovat aivan käsittämättömiä! Sääliksi käy hänen lastaan, sillä lapsi tarvitsee myös kavereita, eikä vain ja ainoastaan äitiä. Ei ainakaan äitiä, jolla on tuollaiset mielipiteet.

Juuh nauratti eilen tunnilla tuo ku katottiin markkinointiviestinnän tunnin lopussa. Ja tehtiin siitä sit analyysit käyttäytymisestä yms.

Jotenkin väistämättä tulee mieleen, että eihän vaan herra ja rouva Mikkonen ole sisaruksia.. Kamalan samanlaista puhetta tulee kummankin suusta. Ja yhtä pöljää tavaraa.

Nina Mikkosen kyky keskustella sivistyneesti muistuttaa hyvinpitkälti barbaarista käytöstä.
Huvittavaa, että Nina puhuu siitä, miten tarhassa tulee itsekkääksi ja oppii "syö tai tulet syödyksi" -periaatteen. Itse puhuu kokoajan päälle. :D Kaiken lisäksi hän pyytää menemään lapsen ehdoilla. Eli antamaan kaiken periksi?

taas ymmärrän sen, että ihmisillä on erilaisia ja voimakkaita mielipiteitä tuosta asiasta. Enkä mä ota kantaa siihen, millainen Mikkonen on äitinä, enhän minä voi sitä tietää. Mutta sitä mä en ymmärrä, että aikuinen ihminen ei osaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja! :o Fiksu ihminen osaa keskustella ja tuohon keskusteluun olennaisena osana kuuluu myös toisen ihmisen kuunteleminen.

Huvittavaa, että Mikkonen perusteli päivähoidon huonoutta sillä, että siellä on "syö tai tule syödyksi" -mentaliteetti. Hänhän itse (kotihoidettuna!) toimii aivan tuolla mainitsemallaan mentaliteetilla tuossa linkitetyssä haastattelussa. Pelkkää päälle jyräystä, kyynärpäätaktiikkaa ja paasausta!

just :/ nyt vasta näin tuon ku olin matkalla töihin sillonku tuo tuli telkusta... voi herranen aika sentään ku ei ole ees ne alkeellisimmat käytöstavat hallinnassa että: toisten päälle ei puhuta ja toistenki mielipiteet täytyy kuunnella eikä vaan paasata kokoajan ite! ei se hänen yksinpuhelushownsa ollu vaan haastattelu! luulis nyt T.A. Mikkosen vaimon tuommosen tietävän...

toi on muuten käännetty enkuksiki tuonne juutuubiin otsikolla: Looney woman raging about childrens' daycare :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Olen Ninan kanssa samoilla linjoilla monesta asiasta, mutta en voisi kuvitella käyttytyvän kuten hän tuossa ohjelmassa.

Toisaalta alkaa tuntua siltä, että hänet on nimenomaan käsketty tuohon ohjelmaan sen vuoksi, että kaikki tietää miten vahvasti hän on ennenkin puolustellut kotihoitoa.

Mä en kestäny kattoa tuota käsittämätöntä junttiutta! Hirvittävä myötähäpeä, mutta ei tuo tantta varmaan kyseenalaista omia juttujaan millin vertaa saati et sen ajatusmaailmaan vois mahtua et hän ei ole kaikessa ainoa oikea korkein päättäjä...
Voi hitto!
Eihän kaikille voi sopia samat tavat tehdä asioita, miksei voi antaa muillekin hengitystilaa. Mua pelottas jo ajatuskin olla ton ihmisen kanssa samassa äiti-lapsikerhossa tms. Tulis fyysinen pahoinvointi. Ihan sama olisko kotihoidon kannalla tai ei, niin ei noin ehdotonta paatosta kestä kuunnella, missä ei anneta muille ihmisille mitään tilaa.

mulla tuttu joka ollut nina mikkosen perhetuttuja ennen kuin tää timo t.a mikkonen tuli kuvioihin, ei kuulemma ennen ole ollut vastaavanlainen vouhottaja, ollut normaaleja mielipiteitä ja osannut muita kunnioittaa.

kuuleman mukaan kukaan vanhoista perhetutuista ei halua olla tekemisissä, koska muuttunut tuollaiseksi.

itelle tulee mieleen vaan että toi nainen on hullu!! puhuu toista ja tekee itse samalla sekunnilla juuri päinvastoin. jos on mielipiede, pitäisi myös ymmärtää ettei se ole ainoa oikea, eikä muita voi mennä syyllistämään.

Ollaan onnellisia että Nina Mikkonen on ja pysyy KOTONA! ;)

Tuon kaltainen nainen voisi päivähoitoalalla tehdä rumaa jälkeä! Työskentely noin dominoivan kamalan rääkyjän kanssa olisi sula mahdottomuus ja päiväkodin koko ilmapiiri olisi varmasti kireä ja siitä kärsisivät eniten lapset.

Itse olen ollut parhaat vuoteni päivähoitoalalla ja kiertänyt sijaistamassa eri päiväkodeissa, enkä ole Luojan kiitos törmännyt näin mustavalkoisia ajattelevaan naisihmiseen koskaan.

jollain ihmisillä ei yksinkertaisesti ole varaa jäädä kotiiin. luulen että lapsi on onnellinen vatsa täynnä ja äiti töissä kuin vatsa tyhjä ja ärtsynyt äiti vieressä. timppa varmaan tienaa hyvin ni ninnukan ei tartte ees miettiä töitä. :kieh:

Nina Mikkonen teki hallaa kotiäitien maineelle. :kieh: Ihan kun maine olisi jo nyt niin hyvä kun pitäisi. Miksi se päästettiin televisioon? Onko taustalla joku salaliittoteoria? :o

Kyllä heräsi mielenkiinto nähdä Mikkonen kotona lastensa kanssa? Millainen on? Toivottavasti on kotona ihan erilainen!

Ja mikä on tämä Tontin viittaama ruotsalainen tutkimus? Ei ole ihan oikein, että hän puhuu koko ajan (no silloin kun ehti) jostain puolueettomasta tutkimuksesta, jota ei pääse missään edes lukemaan? On tutkimuksia ja tutkimuksia... mäkin voin tehdä tutkimuksen. En todellakaan usko jos joku kertoo että on joku tutkimus olemassa, ellen mä tiedä siitä ja paljon.

Enemmän mä olen Mikkosen "puolella", mutta en todellakaan ole noin paljon päiväkotia vastaan. Itse kuitenkin entisenä hoitsuna tiedän, että isommat lapset viihtyivät siellä selkeästi paremmin kun ihan pikkuiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Kyllä heräsi mielenkiinto nähdä Mikkonen kotona lastensa kanssa? Millainen on? Toivottavasti on kotona ihan erilainen

Muista sitten katsoa tämä:

"Jakso 4, torstaina 29.1.2009
Anna muuttaa kiistellyn televisiosuuruuden Timo T.A. Mikkosen ja perheen luo Pilvilinnaan Myrskylään. Yhteisasuminen vaikuttaa aluksi hankalalta, mutta lopulta nähdään jopa yhteislaulua lumihangessa. Nina Mikkonen kertoo pariskunnan elämästä median vihan kohteena."

Perho tuli taloon, 29.1.2009, klo: 20.00-20.30, MTV3. Ja se näkyy ilmeisesti myös netti tv:ssä.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kyllä heräsi mielenkiinto nähdä Mikkonen kotona lastensa kanssa? Millainen on? Toivottavasti on kotona ihan erilainen

Muista sitten katsoa tämä:

"Jakso 4, torstaina 29.1.2009
Anna muuttaa kiistellyn televisiosuuruuden Timo T.A. Mikkosen ja perheen luo Pilvilinnaan Myrskylään. Yhteisasuminen vaikuttaa aluksi hankalalta, mutta lopulta nähdään jopa yhteislaulua lumihangessa. Nina Mikkonen kertoo pariskunnan elämästä median vihan kohteena."

Perho tuli taloon, 29.1.2009, klo: 20.00-20.30, MTV3. Ja se näkyy ilmeisesti myös netti tv:ssä.

:D

Ehdottomasti tää on nyt katsottava. =)

Nina Mikkonen teki hallaa kotiäitien maineelle. :kieh: Ihan kun maine olisi jo nyt niin hyvä kun pitäisi. Miksi se päästettiin televisioon? Onko taustalla joku salaliittoteoria? :o

Kyllä heräsi mielenkiinto nähdä Mikkonen kotona lastensa kanssa? Millainen on? Toivottavasti on kotona ihan erilainen!

Ja mikä on tämä Tontin viittaama ruotsalainen tutkimus? Ei ole ihan oikein, että hän puhuu koko ajan (no silloin kun ehti) jostain puolueettomasta tutkimuksesta, jota ei pääse missään edes lukemaan? On tutkimuksia ja tutkimuksia... mäkin voin tehdä tutkimuksen. En todellakaan usko jos joku kertoo että on joku tutkimus olemassa, ellen mä tiedä siitä ja paljon.

Enemmän mä olen Mikkosen "puolella", mutta en todellakaan ole noin paljon päiväkotia vastaan. Itse kuitenkin entisenä hoitsuna tiedän, että isommat lapset viihtyivät siellä selkeästi paremmin kun ihan pikkuiset.

Tätä täytyy peesata,enemmän olin myös Mikkosen puolella,mutta kyllä tässä oli vähän se kultainen keskitie hukassa molemmilla.

Jännä miten laumasieluisisa lampaita ihmiset ovat. Jos hesari kirjoittaa, että joku meuhkasi, kaikki alkavat vetää samaa virttä. Ihan selvästi suuri raha halunnut alkaa mustamaalata viisaita kotiäitejä, jotta orjia riittää juoksemaan oravanpyörään.

tyhmiä olette.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jännä miten laumasieluisisa lampaita ihmiset ovat. Jos hesari kirjoittaa, että joku meuhkasi, kaikki alkavat vetää samaa virttä. Ihan selvästi suuri raha halunnut alkaa mustamaalata viisaita kotiäitejä, jotta orjia riittää juoksemaan oravanpyörään.

tyhmiä olette.

siis on lipponenkin jyrännyt muut ja moni muu mies mutta kehuja vain tullut medialta. Nyt nainen mustamaalataan ja naiset haukkuvat viikotolkulla. Hävettää ihan teidän puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Tuo Mikkonen puhuu asiaa (tuo äijä on ihan hullu), mutta Mikkosen keskustelu kyvyissä olis "pikkusen" parantamisen varaa...

Mä kans yllätyi kun on saanut niin paljon negatiivista palautetta, mun mielesta Nina puhui ihan asiaa. Ja mitä huonoihin käytöstapoihin tulee, kyllähän tuo äijäkin pyöritteli silmiään ja tuhahteli alusta saakka tosi moukkamaisesti!

Siis ei jumankauta! Mikä myötähäpeä mulle tuli tuosta! Siis ei sanat riitä kuvailemaan mitä ajattelen tuosta esityksestä :laugh: :laugh: :laugh: Arvostan kotiäitejä todella, mutta tuo eukko teki kyllä nyt isoa haittaa teidän maineelle!

Yhteistyössä