D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Kyllä heräsi mielenkiinto nähdä Mikkonen kotona lastensa kanssa? Millainen on? Toivottavasti on kotona ihan erilainen
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Kyllä heräsi mielenkiinto nähdä Mikkonen kotona lastensa kanssa? Millainen on? Toivottavasti on kotona ihan erilainen
Muista sitten katsoa tämä:
"Jakso 4, torstaina 29.1.2009
Anna muuttaa kiistellyn televisiosuuruuden Timo T.A. Mikkosen ja perheen luo Pilvilinnaan Myrskylään. Yhteisasuminen vaikuttaa aluksi hankalalta, mutta lopulta nähdään jopa yhteislaulua lumihangessa. Nina Mikkonen kertoo pariskunnan elämästä median vihan kohteena."
Perho tuli taloon, 29.1.2009, klo: 20.00-20.30, MTV3. Ja se näkyy ilmeisesti myös netti tv:ssä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Nina Mikkonen teki hallaa kotiäitien maineelle. :kieh: Ihan kun maine olisi jo nyt niin hyvä kun pitäisi. Miksi se päästettiin televisioon? Onko taustalla joku salaliittoteoria?![]()
Kyllä heräsi mielenkiinto nähdä Mikkonen kotona lastensa kanssa? Millainen on? Toivottavasti on kotona ihan erilainen!
Ja mikä on tämä Tontin viittaama ruotsalainen tutkimus? Ei ole ihan oikein, että hän puhuu koko ajan (no silloin kun ehti) jostain puolueettomasta tutkimuksesta, jota ei pääse missään edes lukemaan? On tutkimuksia ja tutkimuksia... mäkin voin tehdä tutkimuksen. En todellakaan usko jos joku kertoo että on joku tutkimus olemassa, ellen mä tiedä siitä ja paljon.
Enemmän mä olen Mikkosen "puolella", mutta en todellakaan ole noin paljon päiväkotia vastaan. Itse kuitenkin entisenä hoitsuna tiedän, että isommat lapset viihtyivät siellä selkeästi paremmin kun ihan pikkuiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jännä miten laumasieluisisa lampaita ihmiset ovat. Jos hesari kirjoittaa, että joku meuhkasi, kaikki alkavat vetää samaa virttä. Ihan selvästi suuri raha halunnut alkaa mustamaalata viisaita kotiäitejä, jotta orjia riittää juoksemaan oravanpyörään.
tyhmiä olette.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Tuo Mikkonen puhuu asiaa (tuo äijä on ihan hullu), mutta Mikkosen keskustelu kyvyissä olis "pikkusen" parantamisen varaa...