no siinä taukessa kertoo kyllä paljon.... mikä hän on arvostelemaan asiaa josta ei ole kokemusta?Alkuperäinen kirjoittaja väärin:Kotihoidettu minun mielestäni sanoi olleensa.
Lue aiheesta ajatuksella, ei tunteella. Tosi asia on että nykyaikainen päivähoito on ajatuksena melko pitkälle noista natsisaksan lasten kasvatus opeista lähtöisin. Ei siis mikään kaasuttaakaa väärään uskontoon kuuluvat vaan että äidit tehokkaaseen työhön lapset erilleen perheestä mahdollisimman nuorena niin ovat helpommin aatteelle muokattavissa. Ja nykypäivän aate on markkinavoimat.Alkuperäinen kirjoittaja aika karseeta..:Voi kamala, minusta kotona hoitaminen on ok, mutta pitää sillä äidillä olla edes vähän älliä päässä. Oiskohan Mikkosen lapsilla olisi päivähoidossa asiat paremmin? Miten voi natseihin verrata päivähoitoa?
Väärin. VAIN ehdottomat ihmiset muuttavat ja ovat muuttaneet maailmaan ja valloittaneet vieraita maita.Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Liian ehdoton.Viisas ihminen ei ole noin ehdoton puolin ja toisin.
Näinhän se on kaikenlainen fanaattisuus oli asia mikä tahansa on pahasta. Kapean putken läpi on hankala katsella kokonaisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Liian ehdoton.Viisas ihminen ei ole noin ehdoton puolin ja toisin.
"vei sitä kuin pässiä narussa" - eli tarkotat ettei osannu ihmisten välisen keskustelun pelisääntöjä, saati alkeellisimpiakaan vuorovaikutustaitoja. Argumentit aika heikkoja....Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:puhui se ihan asiaakin. Se nössö mies ei saanut mitään vakuuttavaa suustaan, kunhan vikisi kun Mikkoska vei sitä kuin pässiä narussa. Ihme väittelijä!
Ei en vieläkään voi oikein tosiasiana pitää nykyhoidon ja natsien "yhteistä" menneisyyttä. Saksassa toki on lapsia hoidettu kindergardeneissa hieman (sen 100 vuotta) ennen natsiaikaakin. Lisäksi he kopioivat sen unkarista (engelgarten), jossa hoitoa on ainakin ollut olemassa jo 1828. Joten kertoisitko miten tämä kaikki nyt 1930-lukuun jotenkin kolahtaa?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Lue aiheesta ajatuksella, ei tunteella. Tosi asia on että nykyaikainen päivähoito on ajatuksena melko pitkälle noista natsisaksan lasten kasvatus opeista lähtöisin. Ei siis mikään kaasuttaakaa väärään uskontoon kuuluvat vaan että äidit tehokkaaseen työhön lapset erilleen perheestä mahdollisimman nuorena niin ovat helpommin aatteelle muokattavissa. Ja nykypäivän aate on markkinavoimat.Alkuperäinen kirjoittaja aika karseeta..:Voi kamala, minusta kotona hoitaminen on ok, mutta pitää sillä äidillä olla edes vähän älliä päässä. Oiskohan Mikkosen lapsilla olisi päivähoidossa asiat paremmin? Miten voi natseihin verrata päivähoitoa?
Meidän lasten vuorohoidossa on kyllä alle 3-v ryhmä ja isompien ryhmä erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja keikkailija:Oon ollut päiväkodeissa töissä,keikkaillut monessa paikassa.
Sen sanon päiväkodeista,ainakin jotka oon nähnyt että alle 3 vuotiaiden paikka ei päiväkoti missään nimessä ole.
Niin säälittää ne pienet jotka ei tajua isompien reuhoomista,tappelua-jäävät jalkoihin ja joutuvat aina ja kaikesta luopumaan.
Nurkassa kyyhöttävät yhen lelun kanssa,jonka joku ilkee isompi voi tulla ottamaan pois.
Mä koitin olla pienten kanssa liki koko ajan,kahvet join siinä kiireellä ja takasin.
Ei voi kukaan aikuinen olla koko aikaa läsnä ja alle 3 veee on vielä todella avuton isompia vastaan.
MOnessa on jaettu ryhmät niin että on alle 3 veet yhessä,ja isommat erikseen mutta esim vuorohoitoryhmässä isot ja pienet on samassa.
Ja pienissäkin on eroja,kyllä joku tosi rauhallinen ja arka 2 vee hukkuu sinne muuutaman rauhoojan joukkoon.Yksin.
Mua säälitti päiväkodin pienet ihan kaameesti.En ole pystynyt omiani laittamaan hoitoon ees perhepäivähoitoon vaikka uskon että olis parempi vaihtoehto.
Väittely ja mielipiteiden vaihto sivistyneiden ihmisten kesken EI ole sama asia kuin kuka huutaa lujimpaa. Harvinaisen moukkamainen käytös tällä naisella!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"vei sitä kuin pässiä narussa" - eli tarkotat ettei osannu ihmisten välisen keskustelun pelisääntöjä, saati alkeellisimpiakaan vuorovaikutustaitoja. Argumentit aika heikkoja....Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:puhui se ihan asiaakin. Se nössö mies ei saanut mitään vakuuttavaa suustaan, kunhan vikisi kun Mikkoska vei sitä kuin pässiä narussa. Ihme väittelijä!
Jos näistä kahdesta ihmisestä pitäisi valita, et kumpi on parempi kotihoito vai päivähoito lapsen sosiaalisten taitojen kannalta, niin valitsen päivähoidon 100-0!!!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nina Mikkonen on kotihoidettu. Tuollaisia niistä sitten tulee :'( :'( :'(
:xmas:
Täällä ei alle kolmevuotiaat "pääse" päiväkotiin, ovat pehepäivähoitajalla tai ryhmiksissä ja kyse siis kunnan hoitopaikoista. Olen tyytyväinen tähän päätökseen.Alkuperäinen kirjoittaja keikkailija:Oon ollut päiväkodeissa töissä,keikkaillut monessa paikassa.
Sen sanon päiväkodeista,ainakin jotka oon nähnyt että alle 3 vuotiaiden paikka ei päiväkoti missään nimessä ole.
Niin säälittää ne pienet jotka ei tajua isompien reuhoomista,tappelua-jäävät jalkoihin ja joutuvat aina ja kaikesta luopumaan.
Nurkassa kyyhöttävät yhen lelun kanssa,jonka joku ilkee isompi voi tulla ottamaan pois.
Mä koitin olla pienten kanssa liki koko ajan,kahvet join siinä kiireellä ja takasin.
Ei voi kukaan aikuinen olla koko aikaa läsnä ja alle 3 veee on vielä todella avuton isompia vastaan.
MOnessa on jaettu ryhmät niin että on alle 3 veet yhessä,ja isommat erikseen mutta esim vuorohoitoryhmässä isot ja pienet on samassa.
Ja pienissäkin on eroja,kyllä joku tosi rauhallinen ja arka 2 vee hukkuu sinne muuutaman rauhoojan joukkoon.Yksin.
Mua säälitti päiväkodin pienet ihan kaameesti.En ole pystynyt omiani laittamaan hoitoon ees perhepäivähoitoon vaikka uskon että olis parempi vaihtoehto.