Nina Mikkonen oli LOISTAVA!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Audra
Minusta Mikkonen ei kyllä antanut itsestään lainkaan fiksua kuvaa. Hän ei osaa väitellä - väittely ei nimittäin ole toisen sanojen päälle huutamista vaan toisen kumoon PERUSTELEMISTA. Oksettavaa käytöstä.

Itse vastustan nykyistä päiväkotisysteemiä (lastenhoitajaopiskelija olen) ja kannatan ehdottomasti kotihoitoa. Kuitenkaan se ei sovi kaikille perheille ja mielummin kuin haukkua ja tehdä itsestään idiootin, pitäisi kyetä rauhallisesti keskustelemaan ja perustelemaan väitteensä. Huutamalla harva asia muuttuu paremmaksi.

Lisäksi taloudelliset tosiasiat vievät monet äidit töihin vastoin omaa tahtoaan. Vain jokin, joka ei ihmisarvoa tunne, kehtaa julkisesti mennä haukkumaan toista, parhaansa tekevää ihmistä huonoksi äidiksi. Sietäisi hävetä!

Muutetaan päiväkotisysteemi joustavammaksi, mutta lisätään samalla äitien/isien mahdollisuuksia hoitaa lapsensa itse kotona. Siinä minun ratkaisuni. En usko kotona kasvavien lasten olevan sen syrjäytyneempiä kuin päiväkodissa kasvaneet. Itse 8kk ikäisestä päivähoidossa - ns. syrjäytyneeksi nuoreksi päädyin.

Kaikki vanhemmat eivät sovi kotiin - päästetään heidät siis töihin. Käsitteeseen 'hyvä vanhemmuus' kuuluu muutakin kuin kotona lapsen kanssa oleminen. Töissä käyvät äidit voivat olla aivan yhtä hyviä tai kamalia kuin kotiäiditkin.

Hassu juttu muuten, kuulin koulussa aivan älyttömän huhun, ei varmaankaan pidä paikkaansa. Jokin tilastokin kyllä näytettiin, mutta eipä niihin aina kannata uskoa. Mutta tilasto näytti, että kotiäidit väsyvät lapsiinsa useammin - kotiäidit aiheuttavat suurimman osan lapsen ruumiillisista vammoista suuttuessaan tälle. Go kotiäitiys! \o/

Terveisin: Opiskelija, joka nyt kotona reilun vuoden ikäisen lapsen kanssa. Ja pysyy kotona vielä pari vuotta.
 
uraohjus-kotiäiti.
ei hitto. täälläkin puolustellaan rasistista ämmää joka pelkää että homous/lesbous tarttuu! vetäis ittensä jojoon miehensä kanssa. että oottaa aivoon tollaset jeesustelevat kaappilesbot! en ees viitsi kirjottaa mitään järkevää sanottavaa ku vituttaa niin paljon jahka ku viha laantuu niin laitan jonku rakentavan viestin, mut nyt tää!!! ARGH!
 
johanniitta
Siis tuo kyseessä oleva akka oli häpeäksi koko naissukukunnalle. Huusi kuin hyeena silmät päästä pullollaan, eikä pistänyt turpaansa hetkeksikään kiinni. Haukkui kanssakeskustelijaansa, vähätteli tieteellistä tutkimusta (se on se sydän joka kertoo mikä on oikeassa - kuten oli varmaan Hitlerilläkin!) ja puhui paskaa historiallisista faktoista. Jos tuo on fiksuutta, niin kyllä kotiäideillä on rima matalalla. Kammottava esitys. Hyi helvetti.
 
kotikasvatuksen tulos
"Itse 8kk ikäisestä päivähoidossa - ns. syrjäytyneeksi nuoreksi päädyin.

Käsitteeseen 'hyvä vanhemmuus' kuuluu muutakin kuin kotona lapsen kanssa oleminen. Töissä käyvät äidit voivat olla aivan yhtä hyviä tai kamalia kuin kotiäiditkin. "

Itse olin kotona kouluikään asti ja ns syrjäytyneeksi päädyin. Tai sanotaanko, että oli tosi lähellä ettei käynyt huonosti. Nyt jo menee hyvin. Veljelleni sen sijaan kävi huonommin (työttömyys, huumeet jne). Eli en usko kotikasvatuksen autuaaksi tekevään voimaan sinällään, vaikka ihan hyvästä perheestä ollaankin.

Sain kyllä ihan hyvän ja luottavaisen pohjan kotoa ja olen sen luottavaisen perusturvan tunteen saanut annettua omille lapsillekin, "vaikka" ovatkin olleet hoidossa 1v2kk/ 2 -vuotiaista. Ja luulen, että siinä on kyse ensisijaisesti siitä, ettei kotona ole pahoja ongelmia, perhe on pysynyt kasassa, ei ole ollut väkivaltaa, päihdeongelmia jne. Selitys mihinkään ei ole vain se, onko hoidossa vai ei, vaan se kodin henki ratkaisee ja mitkä vanhempien kyvyt ja halut kasvattaa ovat.

Toisesta lauseesta olen täysin samaa mieltä! Lisää joustoja työelämästä kodin suuntaan MOLEMMILLE vanhemmille. Silloin taloudellinen tilanne pysyy perheessä kunnossa ja lasten kanssa ehditään olla riittävästi. Itse olen onnellisessa tilanteessa, että työn ja perheen yhdistäminen onnistuu hyvin ja mies osallistuu siinä missä minäkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päinvastoin!:
Alkuperäinen kirjoittaja saaga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Avaus aiheeseen on ainakin tehty. Nyt muut voivat jatkaa siitä sitten keskustelua kukin omien käytöstapojensa mukaan ;) Minä henkilökohtaisesti arvostan ihmisiä, jotka uskaltavat asettua mielipiteissään valtavirtaa vastaan. Vain silloin voi saada aikaan alkusysäyksen mahdollisille muutoksille. Ja päivähoitoasioissakin on kyllä parantamisen varaa.

Edelleen kiitän ja kumarran rouvaa rohkeudesta lyödä itsensä likoon uskomansa asian puolesta.
Musta Mikkonen teki edustamalleen mielipiteelle vaan hallaa. Hullu nainen, joka ei osaa ottaa tosia huomioon edes keskustelussa eikä todellakaan vaikuttanut itse terveen sosiaaliselta.
Kukaan muu ei kait ole nostanut edes asiaa esiin, joten mielestäni parempi kuitenkin, että asia on nyt esillä ja keskustelua syntyy. Parempi siis sekin että yrittää, kun ei mitään. Nyt olisi jollekin hyvä tilaisuus tarttua tähän aiheeseen liittyviin asioihin.

Mutta tuskin se niin menee. Ei kukaan taida edes uskaltaa. Ihmisluonto keskittyy mielummin juoruamaan ja parjaamaan henkilöä. Turvaa oman selustansa, mutta odotetaan ihmettä tapahtuvaksi :)
Näin se maailma pyörii.
Markkinavoimat haluavat lisää orjia tekemää miljonääreille rahaa ja pelkäävät ihmisten haluavan keskittyä tärkeään ja arvokkaaseen työhön eli olemaan omien lasten kanssa.
On alettu mustamaalata ja haukkua kotiäitejä.
Ja mammat mukana, jotka ottaneet liian ison velan tai eivät jaksa olla kotona tai pelkäävät lastensa jäävän virikkeistä vaille. (ja ei kannata tulla selittämään rahasta, meillä tulot köyhyysrajalla aina olleet ja yhden palkalla maksamme taloa)
Niin totta, niin totta!
Ihan päinvastoin. Ei ikinä ennen maailman historiassa ole ollut tällaista aikaa, että mammat voivat vain keskittyä taaperoidensa kanssa nokakkain olemiseen. Kautta aikain naiset ovat tehneet töitä ja lapset olleet muidenkin kuin äitinsä hoidossa. Nykyään joidenkin mielestä maailman (ja etenkin sen äidin) pitäisi pysähtyä sen mussukan ympärille vuosikausiksi kun se putkahtaa maailmaan. Ennen kun on ollut ihan itsestään selvää, että muutkin turvalliset aikuiset voivat hoitaa lasta. Lapsi on sopeutunut ja sosialistettu ympäristöönsä. Nyt jotkut ajavat sellaista, että lapsi nostetaan perheen kuninkaaksi jonka pillin mukaan koko perhe pyörii. Kukaan muu ei kelpaa kuin äiti eikä kukaan muu voi osata antaa hyvää hoitoa lapselle.

Ja PS, vaikka lapsi olisi hoidossa, se voi silti olla suurimman osan ajastaan vanhempiensa kanssa.
Hmmm. Jos perheesä on vähintään kaksi lasta, ja äiti haluaa itse tehdä kaiken, ei todellakaan ehdi silmiin lastaan katsella. Kyllä se ruoanlaitto ja siivous pitää kiireisenä. Sotkua nimittäin tulee, kun kotona on joku syömässä joka aterialla ja leikkimässä koko päivän.

Juuri kotiäidit, jotka joutuvat sapuskaa vääntää pöytään 5 kertaa päivässä ja siivota jäljet, opettavat lapsensa omatoimiseksi. Koska toisten passaaminen on niin raskast. Päiväkotilapset opetetaan niin, että kaikki tulee valmiina nokan alle, askartelut, ulkovaatteet, ruoat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä haluan kasvattaa itse omat lapseni enkä niin, että päiväkodin tädit viettävät heidän kanssaan enemmän aikaa päivässä kuin oma äiti (=minä).

Rahasta tämä ei ole kiinni.
Hah. Ei hel.. Tulla jonnekki netti vouhottaan että ei oo rahasta kiinni. Mee peiton alle itkee angsti teini.
Nii ja sitteku pitäs lasten aikuistua/muuttaa kotoa niin: "Äiti en mä osaa muuttaa katoku mä en osaa laittaa sapuskaa , niin ja mikä se pesukone on?" Armeijassaki pitää tulla vielä pyyhkimään :D
Hmmm. Kyllä se on juuri toisinpäin, että kotona lapsi oppii normaalit kotityöt. Koskan ennen ei ole olleet lapset päiväkodissa näin paljon ja katso ympärillesi. Ei osata rahaa käyttää, ei mitään normielämää enää osata.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Alkuperäinen kirjoittaja päinvastoin!:
Alkuperäinen kirjoittaja saaga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Avaus aiheeseen on ainakin tehty. Nyt muut voivat jatkaa siitä sitten keskustelua kukin omien käytöstapojensa mukaan ;) Minä henkilökohtaisesti arvostan ihmisiä, jotka uskaltavat asettua mielipiteissään valtavirtaa vastaan. Vain silloin voi saada aikaan alkusysäyksen mahdollisille muutoksille. Ja päivähoitoasioissakin on kyllä parantamisen varaa.

Edelleen kiitän ja kumarran rouvaa rohkeudesta lyödä itsensä likoon uskomansa asian puolesta.
Musta Mikkonen teki edustamalleen mielipiteelle vaan hallaa. Hullu nainen, joka ei osaa ottaa tosia huomioon edes keskustelussa eikä todellakaan vaikuttanut itse terveen sosiaaliselta.
Kukaan muu ei kait ole nostanut edes asiaa esiin, joten mielestäni parempi kuitenkin, että asia on nyt esillä ja keskustelua syntyy. Parempi siis sekin että yrittää, kun ei mitään. Nyt olisi jollekin hyvä tilaisuus tarttua tähän aiheeseen liittyviin asioihin.

Mutta tuskin se niin menee. Ei kukaan taida edes uskaltaa. Ihmisluonto keskittyy mielummin juoruamaan ja parjaamaan henkilöä. Turvaa oman selustansa, mutta odotetaan ihmettä tapahtuvaksi :)
Näin se maailma pyörii.
Markkinavoimat haluavat lisää orjia tekemää miljonääreille rahaa ja pelkäävät ihmisten haluavan keskittyä tärkeään ja arvokkaaseen työhön eli olemaan omien lasten kanssa.
On alettu mustamaalata ja haukkua kotiäitejä.
Ja mammat mukana, jotka ottaneet liian ison velan tai eivät jaksa olla kotona tai pelkäävät lastensa jäävän virikkeistä vaille. (ja ei kannata tulla selittämään rahasta, meillä tulot köyhyysrajalla aina olleet ja yhden palkalla maksamme taloa)
Niin totta, niin totta!
Ihan päinvastoin. Ei ikinä ennen maailman historiassa ole ollut tällaista aikaa, että mammat voivat vain keskittyä taaperoidensa kanssa nokakkain olemiseen. Kautta aikain naiset ovat tehneet töitä ja lapset olleet muidenkin kuin äitinsä hoidossa. Nykyään joidenkin mielestä maailman (ja etenkin sen äidin) pitäisi pysähtyä sen mussukan ympärille vuosikausiksi kun se putkahtaa maailmaan. Ennen kun on ollut ihan itsestään selvää, että muutkin turvalliset aikuiset voivat hoitaa lasta. Lapsi on sopeutunut ja sosialistettu ympäristöönsä. Nyt jotkut ajavat sellaista, että lapsi nostetaan perheen kuninkaaksi jonka pillin mukaan koko perhe pyörii. Kukaan muu ei kelpaa kuin äiti eikä kukaan muu voi osata antaa hyvää hoitoa lapselle.

Ja PS, vaikka lapsi olisi hoidossa, se voi silti olla suurimman osan ajastaan vanhempiensa kanssa.
Siis juuri tätä olen ajatellut! En ymmärä miksi aina vedotaan menneisiin aikoihin tässä asiassa. Ei todellakaan sata vuotta sitten äidit viettäneet lastensa kanssa laatuaikaa sen päivän aikana, vaan he juoksivat lypsyllä ja ties mitä kaikkea joutuivat tekemään päivän aikana. Pikkuvauvat huusi korissa pellonlaidalla kun mamma teki heinää. Kuunnelkaa vaikka 80 + ikäisten neuvoja, nehän on just luokkaa "ei sa pitää liikaa sylissä, ettei totu". Että se siitä entisaikojen idyllistä. Eiköhän nykylapsi vietä vanhempiensa kanssa enemmän YHTEISTÄ aikaa kuin silloin, vaikka hoidossa olisikin.

Tälläkin palstalla saa lukea jatkuvasti, että kotiäidin velvollisuuksiin ei kuulu siivous yms kotityöt, vaan pelkkä lasten kanssa oleminen (vaikka on astianpesukone, pyykinpesukone, imuri, ruuan saa kaupasta...) OK, haluatte viettää aikanne sylikkäin lapsen kanssa aamusta iltaan ja yöt nukkua perhepedissä. Ei se varmaan haittaakaan tee, mutta ei lapsi sitä tarvitse, ei ainakaan ennen ihmisen olemassaolon historian aikana.
Hmmm. Kumpaan on pitempi matka, ruokakauppaan/lähikaupaan vai navettaan. ei se maito tule kotiäidin jääkaaappiin itsestään, kyllä ne on kotityöt ja ruoanlaitto joka päivisin pitää kiireisenä.

Saatanan kovaa duunia on kotiäidin työt, lasta ehtii tuijotella silmiin, jos on yksi alle 1v, joka ei sotke eikä askartele ja nukkuu päivunet.
 
unikuu108 puusilmäilee..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kait tuo nyt puhu kun ei edes suunvuoroa voinut antaa. Alkeelliset käytös- ja väittelytavat.
Mies oli tyypillinen suomalainen nössö, kun ei OTTANUT suunvuoroa! Ei raukka saanut :D
jos mies on perinteinen nössö joka ei saa suutaan auki niin silloin nainen on perinteinen suomalainen antinaisellinen jyrä joka ei anna muille tilaa..
 
Normi
Kylläpä tämä keskustelua herätti... Ja niin oli syytäkin. Mitään positiivista tuosta sekopäästä ei voi sanoa. Toivottavasti ne naisihmiset jotka täällä kehuvat Mikkosen käytöstä ja Mikkosta yleensäkkin, eivät ole tosissaan. Jos joutuisin oikeassa elämässä noin vajaan ihmisen kanssa, kuin Mikkonen ja hänen kannattajansa täällä, edes samaan huoneeseen, en uskalla arvella mitä tapahtuisi.

9mm olisi sillä hetkellä ainoa oikea pelastus...
 
Tipsu
On niin kovin primitiivistä perustella oman aatteensa ylivertaisuutta lyttäämmällä muut vaihtoehdot. Ei tämä ainakaan aitoa, rakentavaa tai asiaa edistävää keskustelua synnytä, lähinnä hiekkalaatikkohuutelua: mun äiti on parempi ku sun äiti. Ja siihenhän täällä ollaan alennuttukin. Nina Mikkonen on oman erinomaisuutensa uhri ja sieltä bunkkerista näyttäisi olevan aika matala kynnys huudella ulkomaailmaan ja haukkua kaikkea mikä liikkuu. Liekö rouvalla huono omatunto varatun miehen vamppaamisesta ja avioliiton rikkomisesta... Ole siinä nyt sitten uskottava perhearvojen kannattaja. Todella surullista.

 
järki kädessä
Mikkosen meuhkaaminen oli täysin asiatonta, sivistymätöntä ja törkeää. Mielipiteet olivat päästä heitettyjä tai hänen mukaansa "sydämestä" niin eihän sellaisella ole mitään perää. Mikkosta voisi verrata jopa itse Hitleriin, ainakin samanlaiselta pauhaamiselta se näytti. Ja jättäkää nyt herranjumala se sukupuolikysymys väliin ja ajatelkaa neutraalisti ja järkevästi.
 
Pirre
Mikkosten mouhuumiset voi jo jättää omaan arvoonsa ja keskenään häröilemään sinne jonnekkin myrskylään. Esiintyminen oli sellainen, että lähinnä tuli mieleen onkohan lääkitys nyt ihan kohdallaan. Mielenkiintoista mitä mediapersoonia vielä lapsista tulee, kun 24/7 elävät siinä huushollissa.
 
negativity
Alkuperäinen kirjoittaja Pirre:
Mikkosten mouhuumiset voi jo jättää omaan arvoonsa ja keskenään häröilemään sinne jonnekkin myrskylään. Esiintyminen oli sellainen, että lähinnä tuli mieleen onkohan lääkitys nyt ihan kohdallaan. Mielenkiintoista mitä mediapersoonia vielä lapsista tulee, kun 24/7 elävät siinä huushollissa.
Ainakin lataavat hyvin negatiivista energiaa ja suvaitsematonta arvomaailmaa (minä itse vain tiedän, kaikki muut ovat väärässä ja idiootteja) itseensä koko lapsuuden. Eivätkä pääse välillä edes pois. Tulokset näkyy sitten joskus.
 
öh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yllätyin täysin! Puhui täyttä asiaa, ei mennyt kertaakaan jauhot suuhun! Oli kyllä melkoisen jyräävä, mutta senkin ymmärtää, kun on näin tärkeä asia ja oli siinä selvästi tunteella mukana. Älykäs nainen! Tämä nainen ei jäisi ulkomaillakaan toisten jalkoihin, toisin kuin suomalaiset hissukka"keskustelijat" yleensä :D
Höpsistä - kukaan jaksa enään natsisaksassa elää!
 
Janne
Siis täällä nyt puolustellaan ihmistä, joka ei kunnioita toisten mielipiteitä, puhuu toiselle halventavasti, ei anna toisen edes esittää mielipiteitään, uskoo itse olevansa täysin oikeassa, puhuu mielellään natsi-saksasta vaikka ei selvästikään ole perehtynyt asiaan.

Mukamas hieno nainen. Jos teillä naisilla on sellaiset arvot että nainen kuuluu kotiin vaan hoitamaan lapsia kunnes he ovat kouluikäisiä niin.... voi lapsiraukkoja.

Pidän huoleni että kasvatan tulevaisuudessa lapseni sellaisiksi jotka osaavat kunnioittaa muiden mielipiteitä.

Hienoa suomen naiset. Hienoa!!!
 
Hienoa, että ihmiset sanovat mielipiteensä muista huolimatta. Harvinaista nykyaikana. Nykyään suuri osa kansasta on sitä mieltä, että lapsi laitetaan muiden hoidettavaksi jo parivuotiaana tai sen alle ja se on vain hyväksi. Aivan uskomatonta paskaa syötetään ja se sitten uskotaan, ei lapsen hyväksi, vaan siksi, ettei itse jakseta olla kotona hoitamassa lasta.

Missä vaiheessa oman lapsen hoitamisesta on tullu jotenkin epänormaalia?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Janne:
Siis täällä nyt puolustellaan ihmistä, joka ei kunnioita toisten mielipiteitä, puhuu toiselle halventavasti, ei anna toisen edes esittää mielipiteitään, uskoo itse olevansa täysin oikeassa, puhuu mielellään natsi-saksasta vaikka ei selvästikään ole perehtynyt asiaan.

Mukamas hieno nainen. Jos teillä naisilla on sellaiset arvot että nainen kuuluu kotiin vaan hoitamaan lapsia kunnes he ovat kouluikäisiä niin.... voi lapsiraukkoja.

Pidän huoleni että kasvatan tulevaisuudessa lapseni sellaisiksi jotka osaavat kunnioittaa muiden mielipiteitä.

Hienoa suomen naiset. Hienoa!!!

Miksi kotihoidetut lapset olisivat "lapsiraukkoja"? Aika mustavalkoista ajattelua:(
Hyvä Nina Mikkonen kun annoit tulla täydeltä laidalta näille suomen uraäideille! Omatunto soimaa heitä, sen huomaa näistä haukkumisista joita Mikkoset saa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Hienoa, että ihmiset sanovat mielipiteensä muista huolimatta. Harvinaista nykyaikana. Nykyään suuri osa kansasta on sitä mieltä, että lapsi laitetaan muiden hoidettavaksi jo parivuotiaana tai sen alle ja se on vain hyväksi. Aivan uskomatonta paskaa syötetään ja se sitten uskotaan, ei lapsen hyväksi, vaan siksi, ettei itse jakseta olla kotona hoitamassa lasta.

Missä vaiheessa oman lapsen hoitamisesta on tullu jotenkin epänormaalia?
Peesi!
 
*työäiti*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne:
Siis täällä nyt puolustellaan ihmistä, joka ei kunnioita toisten mielipiteitä, puhuu toiselle halventavasti, ei anna toisen edes esittää mielipiteitään, uskoo itse olevansa täysin oikeassa, puhuu mielellään natsi-saksasta vaikka ei selvästikään ole perehtynyt asiaan.

Mukamas hieno nainen. Jos teillä naisilla on sellaiset arvot että nainen kuuluu kotiin vaan hoitamaan lapsia kunnes he ovat kouluikäisiä niin.... voi lapsiraukkoja.

Pidän huoleni että kasvatan tulevaisuudessa lapseni sellaisiksi jotka osaavat kunnioittaa muiden mielipiteitä.

Hienoa suomen naiset. Hienoa!!!

Miksi kotihoidetut lapset olisivat "lapsiraukkoja"? Aika mustavalkoista ajattelua:(
Hyvä Nina Mikkonen kun annoit tulla täydeltä laidalta näille suomen uraäideille! Omatunto soimaa heitä, sen huomaa näistä haukkumisista joita Mikkoset saa!
Todellakin lapsiparat, jotka joutuvat tuossa ilmapiirissä elämään koko lapsuutensa!!!

Ajatelkaa asia toisin päin: Joku työssä käyvä meuhkaisi telkkarissa kerta toisensa perään, miten kamalia yhteiskunnan laiskoja elättejä kotiäidit ovat. Ovat itsekkäitä kun haluavat omia kodin ja lapset itselleen ja miehellä on tuskin siellä mitään virkaa. Ahnekin on kun käskee miehensä tuoda rahat kotiin eikä itse tee mitään sen eteen. Ei heitä varmaan edes huolittaisi mihinkään töihin kun ovat niin erikoisia. Lapsetkin joutuvat kärsimään niiden umpimielisistä ajatuksista eivätkä ne panosta tarpeeksi lapsiinsa vaan laiskottelevat kotona.

Tämä ei siis ole mielipiteeni, vaan että joku siis meuhkaisi tuollaista kuuntelematta mitään perusteluja, laajempia näkemyksiä tai muiden perheiden tilanteita. Eikö nousisi siitäkin jonkinmoinen "puolustus"haloo kotiäitien puolelta???
 
Työtön kotiäiti omasta tahdotaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yllätyin täysin! Puhui täyttä asiaa, ei mennyt kertaakaan jauhot suuhun! Oli kyllä melkoisen jyräävä, mutta senkin ymmärtää, kun on näin tärkeä asia ja oli siinä selvästi tunteella mukana. Älykäs nainen! Tämä nainen ei jäisi ulkomaillakaan toisten jalkoihin, toisin kuin suomalaiset hissukka"keskustelijat" yleensä :D
Minusta on silti väärin että Mikkonen tuomitsee työssäkäyviä äitejä. Minusta sormi pitäisi pikemminkin osoittaa suomen valtioon, joka on tehnyt melkein mahdottomaksi meidän äitien olla rehellisin keinoin kotiäiteinä kotona lasten kanssa. Ei ole huono äiti jos menee töihin. Välillä olosuhteet vaan pakottavat siihen. Pitäähän lapsien saada ruokaa.. vaippoja ja kodinhoidontuella ei niitä paljoa ostella.
 

Yhteistyössä