Tästä Mikkolasta on niin paljon meuhkattu, että päätin itsekin ottaa selvää, mikä tää juttu on.
Noh.. niih, olihan hänellä hyviäkin ajatuksia, mutta pääosin olin erimieltä hänen kanssaan.
Esim. Minun mielestä on loukkaavaa ja syyllistävää, että hän hs:n haastattelussa sanoo että että öapsen päiväkotiin vieminen on välinpitämättömyyttä. Minusta tuntuu ettei hän ota huomioon,että tässä yhteiskunnassa teit niin tai näin, aina on väärinpäin. Millä sitten elätetään lapsi kun kotihoidontukikin loppuu? Ei ole hyvä jos elät tuilla, mutta ei ole hyvä jos menet töihin, samaan aikaan kun Mikkonen puhuu, niin muu yhteiskunta tekee kaikkensa että kouluttamattomat saa koulutuksen ja työttömät työtä, se on vaan tosiasia ettei yhteiskunta anna olla kotona, eikä maksa siitä kellekään loputtomiin. Ihan kaunis ajatushan se on että ois mahdollisuus kaikilla naisilla olla kotona, mutta on ajat muuttuneet siitä kun Mikkonen on itse ollut nuori ja asiat ei vaan enää mene niin että suurimalla osalla väestön naisista olis mahdollista olla kotona.