Nimistä mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole väliä jos ei tunnu että sisko saattas siitä huonoa tykätä, että "matkit".. hyvässä lykyssä siitä tulee suvun perintönimi! :) ja ainakin mun sisaruksien lapsilla on keskenään samoja toisia nimiä eikä se ketään haittaa. maailmassa on vaan vähän HYVIÄ nimiä :)

Mun mielestä maailma on niin pullollaan nimiä, mieti nyt!, ettei nyt saman suvun tai lähes saman perheen nimiä tarvi antaa. Aika köyhää olis mun mielestä. En ikinä varastais siskon lapsen nimeä, jonka hän on valinnut. Halloota???

Alkuperäinen kirjoittaja fgd:
Ei ole väliä jos ei tunnu että sisko saattas siitä huonoa tykätä, että "matkit".. hyvässä lykyssä siitä tulee suvun perintönimi! :) ja ainakin mun sisaruksien lapsilla on keskenään samoja toisia nimiä eikä se ketään haittaa. maailmassa on vaan vähän HYVIÄ nimiä :)

Niin kaikkienhan pitää olla Nikoja ja Veetejä tai Emmejä tai Venloja. Ettekö osaa käyttää omia aivojanne? Välillä on TODELLA turhauttavaa olla täällä....

Sinuna juttelisin asiasta siskosi kanssa etukäteen. Ehkä, jos nimi on joku "tusinanimi", niin sitten helpommin vois antaa, mut ainakin jos nimi on harvinainen tai jopa uniikki, niin itse en tykkäisi jos joku lähipiirissä sen laittas nimeksi...ja vielä kutsumanimeksi. Eihän se toki kiellettyä ole, mutta jotenkin menis maku.