Nimistä..juu kulunut aihe mut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
Mä en ois ikinä kuvitellut laittavani tällästä alotusta.. :whistle:
Mutta..

Meillä ristiäiset lähestyy eikä nimeä ole päätetty, vaihtoehtoja laidasta laitaan..

esim..
Nooa, Verneri, Vertti, Veeti, Oliver, Aatu...

Mut joku aina nois tyssää, esim, Nooa on miehen mielestä kiva nimi mut sil tulee siit mieleen nokkahuilu :whistle: ja Oliverista kaljatynnyri :o ..
Yritä nyt tuollasen kanssa nimeä miettiä :D

Eli siis..NYT NE KAIKKEIN IHANIMMAT NIMET PÖYTÄÄN KIITOS!! Siis pojan nimet :D <br><br>

Nyt menee ihmisillä yleiset ja suositut nimet sekaisin. Veetiä on annettu yli SADAN VUODEN AIKANA VAIN 3867kpl kun taas Mattia on annettu 126404kpl. Jos joku nimi on jonkun vuoden SUOSITUIN nimi niin se ei tarkoita että olisi yleinen. Itse en ole törmännyt kertaakaan toiseen Veetiin vaikka poika on tarhassa jossa todella paljon lapsia. Joten älkää sekoittako yleisiä ja suosituimpia nimiä keskenään :attn: :attn: :attn: Jos siis ap pidätte Veeti nimestä tai muusta suositusta nimestä niin antakaa pois vaan =) Nykypäivänä nimien skaala on niin laaja ettei nimistä saada yleisiä millään. Tärkeintä että te itse pidätte nimestä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:33 Heidi kirjoitti:
Jos nyt pojan saisin, niin nimeksi tulisi Lauri tai Ville.
Leevit ja Veetit on niin puhkikulutettuja

Lauri ja Ville nimiä on annettu todella paljon (kymmeniä tuhansia) enemmän kuin Leeviä ja Veetiä. Joten kummatkohan on puhkikulutettuja?

mun mielestä Nooa ja Oliver on ihania nimiä. tosin tosta nooasta en sit tiä miten esim sit koulussa lapset suhtautus siihen nimeen, siis ku on ns uskonnollinen nimi et alkavatko sen takia sit haukkuun, vaikee sanoa :/ mut silti aivan ihana nimi, itekki aikoinani mietin tota nimeä ja oli vahvasti kärjessä mut toinen sit voitti :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 11:02 Veetin äiti kirjoitti:
Nyt menee ihmisillä yleiset ja suositut nimet sekaisin. Veetiä on annettu yli SADAN VUODEN AIKANA VAIN 3867kpl kun taas Mattia on annettu 126404kpl. Jos joku nimi on jonkun vuoden SUOSITUIN nimi niin se ei tarkoita että olisi yleinen. Itse en ole törmännyt kertaakaan toiseen Veetiin vaikka poika on tarhassa jossa todella paljon lapsia. Joten älkää sekoittako yleisiä ja suosituimpia nimiä keskenään :attn: :attn: :attn: Jos siis ap pidätte Veeti nimestä tai muusta suositusta nimestä niin antakaa pois vaan =) Nykypäivänä nimien skaala on niin laaja ettei nimistä saada yleisiä millään. Tärkeintä että te itse pidätte nimestä =)

ASIAA!!!
T: Eetun äiti :heart:

Yhteistyössä