Nimimerkkisi historia?

08.01.2008
70
0
6
Mistä olet keksinyt nikkisi?
Monesko nikki menossa tällä palstalla?
Miksi vaihdat nikkiä?Onko se mielalakysymys vai uudistumisen halu vai joku muu?

Omaperäisesti nikkini on saanut alkunsa silmieni väristä :D ja myös sanan kaksoimerkityksestä, eli olen ollut tosi sinisilmäinen erään täälläkin käyvän ihmisen suhteen =)

Kolmas nikki mulla menossa ja sen takia olen vaihtanut, että entisistä tunnistetaan. :saint:

entinen samira81...
ja ei jaksanut sitä ku tuntu tylsältä ja tsekkailin arabialaisia tyttöjen nimiä ja mie tykkään vähän käänteis huumorista tai siis vastakohdista...
ja sit tää löyty ja tuntu omalta(tarkottaa suomeks söpö,täydellinen ja prinsessa..söpö ehkä miehen mielestä mut nää en täydellinen ja en varmasti prinsessa).

ja tätä ei osaa vaihtaa pois..kyl mä kokeilin välillä toista mut ei sitä osannu ni piti tulla takas

ihan tavallinen tarina kutsuttu tällä nimellä ihan pikku likasta lähtien, ja sama nikki ollu koko ajan mitä oon täälä palstaillu

Mistä olet keksinyt nikkisi? Piti äkkästä nopeesti jotain ja tossa meidän "suosikki palkissa" oli ulkomainen kaktus/palmu netti kaupan linkki..
Monesko nikki menossa tällä palstalla? Ensimmäinen nikki kierrossa, eikä tarvii vaihtaa. jos joku tunnistaa, niin terve vaan :wave:

Nikkihistoriani on Liima, kangasajuruoho, tää, kangasajuruoho ja taas Ruusana.

Ihan selkeä juttu. Ruoalle ja muille nautinnoille altis hobitti, jalatkin karvaiset ainakin ajoittain ja hiuksetkin käkkärällä. Ja puheethan ovat pidemmittä parhaat.

Toinen nikki menossa.

Olin ennen SolAngel, mutta laitoin sen vaihtoon, kun alkoi kyllästyttää (kyseinen nikki seurasi mua eri paikoissa yli kymmenen vuotta). Sörhipöykerön valitsin, kun juuri vaihdon aikana tekstailin kummityttöni kanssa. Hän sanoi pienenä äänekkäästi surraavia kärpäsiä sörhipöykeröiksi (sitä en tiedä, mistä hän oli sanan napannut). Musta sörhipöykerö on sanana jotenkin sympaattinen, silti särmä.

Mulla on ollut täällä monta, ainakin parikymmentä nikkiä, kun olen vaihdellut. Tianna olen ollut enimmän aikaa. Tää on vähän samaa tyyliä kuin etunimeni, joten tuntuu kotoisalta. Muualla netissä olen ihan eri nimimerkeillä.

eka nikki menossa ja ei tarvetta vaihtaa,ainakaan tällä hetkellä..miehen kotimaan kaupunki on..kokeilin kaikkea mahdollista vaihtoehtoa,mutta kaikki oli varattu.Kokeilin sitten onneani tän suhteen =)

Taistelin aikoinaan Kaaaauuuuuaaaan ton rekisteröitymisen kanssa. Aina oli joku varattuna, vihdoinkin löysin hyvän käyttäjätunnuksen ja salasanan yhdistelmän mut mikään nimi ei kelvannut. Lapset katto samaan aikaan telkkaa ja keskimmäinen huus "pelottava pontso alkaa"!
eipä tuota tartte vaihella. Kai :whistle:

Aluksi elin, mutta se näytti noin pienellä kirjoitettuna enemmän elimeltä kuin eliniltä. Kreecher tulee Harry Potterista. Kotitonttu Oljo on englanniksi Kreacher. Muistin vain rekkautuessani kirjoitusasun väärin...

Eka on! Meillä on koiravanhus jolla hyvin paksu alusvilla + muu turkki, sitä karvaa lähtee keväisin monta kuukautta varmaan ainakin 3-4 kk ja vaikka joka päivä harjais niin talo on sen näkönen että meillä asuis ainakin 10 koiraa!
No yks kevät ei jaksettu enää sitä karvan määrää ja vetästiin koira trimmerillä jonkun millin sängelle... :whistle: loppu siltä keväältä se karvanlähtö!

Joskus öö... viitisen vuotta sitten palstailin yhdellä toisella palstalla Millie-nikillä jonka repäisin jostain leffasta tai kirjasta, en nyt muista mistä (mutta sukkahousuihin se ei liittynyt :D ) ja siitä sitten vääntyi millipilli. Tällä palstalla siis eka ja vika nikki

Yhteistyössä