Nimimerkistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipsu

Vieras
Mä olen ollut jo vuosia sama hipsu, nyt kaipaisin jotain muutosta myös sillä saralla, MUTTA... mä en keksi mitään...

Miten / mistä te olette omat nikkinne saaneet päähänne? Yhdessä vaiheessa kun ajattelin vaihtaa, niin kaikki mitä mieleen tuli oli jo käytössä... Että mullako ei ole mielikuvitusta, no eipä näköjään ole, auttakkee...

juu, ei, vaarinhousut...

Samahan se on kun pitää töissä yhtäkkiä vaihtaa salasanaa (mulla on 4 kuukauden välein vaihtuvaa), eikä keksi mitään minkä muistais vielä huomenna tai viikonlopun jälkeen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
No keksitään joku sinulle!!!!! Kerro jotain itestäs :)

No mitä mä kertoisin.. Olen kahden tyttölapsen tylsä äiti... Yhden miehen vaimo ja nimikin on niin tylsä, etten edes lempinimeä omista... Hipsukin tuli siitä kun "hissukka" vaikutta aika epätoivoiselta, tosin tuo hipsu vaikuta paljoa paremmalta...

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
No keksitään joku sinulle!!!!! Kerro jotain itestäs :)

No mitä mä kertoisin.. Olen kahden tyttölapsen tylsä äiti... Yhden miehen vaimo ja nimikin on niin tylsä, etten edes lempinimeä omista... Hipsukin tuli siitä kun "hissukka" vaikutta aika epätoivoiselta, tosin tuo hipsu vaikuta paljoa paremmalta...

Noo en kyl viel keksi mitään, mut älä hei pidä ittees noin tylsänä ja hissukkana :)

SoBoringHipsu ;)

Siun pitää varmaan avautuu lisää itestäs et keksis jotain sinulle sopivaa :)

Äh, en mä osaa... Mä vastaan kyllä kun kysytään ;)

öööööööööööö.........

No näillä tiedoilla ehdotan:

VastaanKunKysytään

:whistle:

:D

Mä mietin täällä kovasti jotain..

Siun pitää varmaan avautuu lisää itestäs et keksis jotain sinulle sopivaa :)

Äh, en mä osaa... Mä vastaan kyllä kun kysytään ;)

öööööööööööö.........

No näillä tiedoilla ehdotan:

VastaanKunKysytään

:whistle:

Heh, no laitetaan tuo harkintaan =)
Kaipa se ehkä kuvaa mua parhaiten, kuitenkin...

Mä tunnen yhden hipsun joka on hilpeä, hauska, omapäinen, leikkisä, nokkela ja ystävällinen. Joten ei kaikki hipsut ole hiljaisia hissukoita. Luulen ettet sinäkään ole loppujen lopuksi ihan hissukka... Ei muuta kuin hyvät puolet esiin niin alkaa nimenvaihtoa tulemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja nimestä:
Mä tunnen yhden hipsun joka on hilpeä, hauska, omapäinen, leikkisä, nokkela ja ystävällinen. Joten ei kaikki hipsut ole hiljaisia hissukoita. Luulen ettet sinäkään ole loppujen lopuksi ihan hissukka... Ei muuta kuin hyvät puolet esiin niin alkaa nimenvaihtoa tulemaan...

No täytyy myöntää että tutussa porukassa en ehkä olekaan.. Hiljainen saati hissukka ;)
Mä pyrin olemaan hyvä kaveri, luottamuksen arvoinen ja aina auttamaan kun tarvetta on. Mutta mä taidan olla kyllä aika perusnegatiivinen, vaikken sitä aina esille tuo. Toisinaan taida myös olla turhan avoin.. miten voi olla näin vaikea kaivaa hyviä puolia...

Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:
SoBoring. Sisältää itseironiaa / ylenkatsetta tätä palstaa kohtaan. :)

Tuokin on kyllä totta... Mä käyn täällä loppujen lopuksi niin harvoin, etten kyllä sillon tieten tahtoen ketään halua millään muotoa ärsyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Tuo jonsered, sehän eikö olekin moottorisaha-merkki (tai joku muu työkalu!! )? vai oonko ihan väärässä? :saint: Mistä sä sen oot keksiny nikiksi?

Olen sosiaalisilta taidoiltani kuin moottorisaha, halki, poikki, pinoon. Teräketju löysällä ja kaasu hirttänyt kiinni :D

Perusnegatiivinen? -Omasta määritelmästäsi otin, kun toi SoBoring tuli jo... )

Toi VastaanKunKysytään on hauska

Mun nimi vaan siitä, kun on aina niin kiire ja vuorokaudessa ei muka tunnit riitä, niin ihan olla vaan potslojossa mitään tekemättä on vaan niin ihanaa...

Yhteistyössä