Nimimerkinnät lasten vaatteisiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uus juttu mulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uus juttu mulle

Vieras
Mistä saa tilattua niitä lappuja nimellä mitä vaatteisiin voi ommella? Mites jos on laiska ompelija niin voiko jollain tussilla kirjoitella vaatteisiin? Ja kumpaa ne päiväkodissa suosii,vai onko se ja sama kuhan nimi löytyy?

Tuolta saa niitä valmiita. Kun ostaa nastat niin ei tartte ommella http://www.euroteam.fi/

Mutta minä olen kirjoittanut kynällä pesulappuihin. Pitäisi olla tekstiilikynä, sillä noi mun kynän jäljet kyllä menee pesuissa jossain vaiheessa haaleaksi.

Mulla on sekä tuolta euroteamilta tilattuja silitettäviä nimilappuja että heiltä tilattuja tekstiilitusseja. Ne tussilla kirjoitetut nimet haalistuvat aika äkkiä pesussa, eli ei kannata välttämättä niihin rahojaan tuhlata. Kuulakärkikynä ajaa saman asian.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan tavallisella kuulakärkikynälläkin pysyy nimi pesulapussa (oleko koskaan yrittänyt saada ei-toivottau musteviirua pois paidasta?)

Kumma juttu, mutta mulla kyllä kiltisti lähtee pesulapuista nimet pois. Ei ehkä ekassa pesussa, mutta hyvin säännöllisesti niitä kirjoittelen uusiksi. Ei oo merkitystä onko kuulakärkikynä vai permanent. Kaikki tuntuu lähtevän.

Yhteistyössä