Mitäs tunteita seuraavat nimet herättää:
Meimi Elisabeth
Nuutti
Sero (ihan pojan nimi on)
Eimi Elisabeth
Pakko kysellä
Meimi Elisabeth
Nuutti
Eimi Elisabeth
Pakko kysellä
Sero ei alunperin kuitenkaan merkinnyt nollaa. Vaikka mistäs minä tiedän mitä Seron vanhemmat ovat ajatelleet. Veikkaan kyllä kuitenkin ettei näin ole asia.Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 08:46 vieras kirjoitti:Jos jotakuta Seroksi kuulin kutsuttavan, niin ihmettelisin mikähän sekin mahtaa olla, joku ihme lempinimi, Zeroakohan mahtaa meinata eli nollaa.
Meimi ja Eimi kuulostaa siltä, että vanhempien on pitänyt jotain erikoista yrittää vääntää.
Nuutti on ainut, joka edes kuulostaa järkevältä nimeltä.
Tuskin ovat ajatelleet niin. Mutta minun mielipiteeni on, että se kuulostaa Zerolta suomeksi lausuttuna. Samoin sukupuoli jäisi tuosta nimestä epäselväksi. Mutta antakoon kukin lapselleen sen nimen kuin haluaa...Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 08:49 Kyykerö kirjoitti:Sero ei alunperin kuitenkaan merkinnyt nollaa. Vaikka mistäs minä tiedän mitä Seron vanhemmat ovat ajatelleet. Veikkaan kyllä kuitenkin ettei näin ole asia.
Kiitos mielipiteestäsiAlkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 08:53 vieras kirjoitti:\Tuskin ovat ajatelleet niin. Mutta minun mielipiteeni on, että se kuulostaa Zerolta suomeksi lausuttuna. Samoin sukupuoli jäisi tuosta nimestä epäselväksi. Mutta antakoon kukin lapselleen sen nimen kuin haluaa...Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 08:49 Kyykerö kirjoitti:Sero ei alunperin kuitenkaan merkinnyt nollaa. Vaikka mistäs minä tiedän mitä Seron vanhemmat ovat ajatelleet. Veikkaan kyllä kuitenkin ettei näin ole asia.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 00:55 Kyykerö kirjoitti:Mitäs tunteita seuraavat nimet herättää:
Meimi Elisabeth
Nuutti
Eimi Elisabeth
Pakko kysellä
'Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:03 Mya kirjoitti:Meimi on mustakin hyvä nimi...eikös se ole ihan vanha ja perinteinen.
Sero on käsittääkseni ortodoksi nimi...sieltä kalenterista varmaan löytyy..
Ollos hyvä...tunsin joskus ortodoksipojan nimeltä Sero ja siitä vaan päättelin...Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:14 Kyykerö kirjoitti:\'Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:03 Mya kirjoitti:Meimi on mustakin hyvä nimi...eikös se ole ihan vanha ja perinteinen.
Sero on käsittääkseni ortodoksi nimi...sieltä kalenterista varmaan löytyy..
Sero muuten todentotta löytyi ortodoksikalenterista! Olen erittäin kiitollinen tästä tiedosta, miksen ole aiemmin sieltä edes tajunnut katsoa!!! Kumarrus vielä kerran vieras, kumarrus syvään! Anteeksi, ei vieras vaan Mya :ashamed: