Nimiehdotuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liivia

Vieras
rakkaalle vastasyntyneelle tytöllemme:)
Sisarrukset ovat Emma ja Emil.

Nimi saisi mielellään sisältää E, M tai L kirjaimen, mielellään ns pehmeä nimi.

Ja se pitäisi lausua suht samalla tavalla suomeksi ja riikinruotsiksi. Esim nimet joissa U tai O eivät tämän vuoksi käy. Harmi, sillä esim Olivia on mielestäni kaunis.
Mieheni(ruotsista kotoisin)kanssa lausumme monet nimet eri tavalla:(

Ei tarvi alkaa E-llä mutta mielellään klassinen nimi, ei liian tehtyä kuten esim Minea.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ella, Ellen

eikö ella ole sun mielestä liian samanlainen emman kanssa? tykkään kyllä ella-nimestäkin... entä elle? ellen on suosikkilistalla myös mutta tykkään mekein ellestä enemmin...mietityttää vaan kun en ole nähnyt sitä kuin vaan kahdella pikku tytöllä, onko liian outo/harvinainen??

Sopisko se?

Alkuperäinen kirjoittaja liivia:
Ella, Ellen

eikö ella ole sun mielestä liian samanlainen emman kanssa? tykkään kyllä ella-nimestäkin... entä elle? ellen on suosikkilistalla myös mutta tykkään mekein ellestä enemmin...mietityttää vaan kun en ole nähnyt sitä kuin vaan kahdella pikku tytöllä, onko liian outo/harvinainen??

Sopisko se?

Ella ja Emma ovat kyllä vähän liikaa Tiku ja Taku- tyyppisiä mun mielestä...
Elle on kaunis, mä tykkään, eikä ole mun mielestä outo vaikkei yleisimpien nimien joukossa olekaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja liivia:
Ella, Ellen

Sopisko se?

Ella ja Emma ovat kyllä vähän liikaa Tiku ja Taku- tyyppisiä mun mielestä...
Elle on kaunis, mä tykkään, eikä ole mun mielestä outo vaikkei yleisimpien nimien joukossa olekaan :)

niin, elle ei olis ihan niin samanlainen emman kanssa;) ja sen miehenikin lausuu "oikealla" tavalla eli niin kuin mäkin;)

tää menee nyt ihan asian viereen, mutta ei minea oo mikään "tehty" nimi... Sinuhe egyptiläisen rakasteetu joka kuoli jumalan uhrina. Sisältää tarinan suuresta rakkaudesta ja menettämisen tuskasta. aina itken kun luen.

ja asiaakin: musta se elle on paras kaveri noille vanhemmille sisaruksille.

Yhteistyössä