Nimiapuja mullekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Mikä sopisi Konstan pikkusiskon nimeksi? Mieluusti nimessä joku yhdistävä tekijä, joko kirjain tai keskellä kolme konsonanttia tms. Itse en löytänyt kyllä K-kirjaimella allakasta kivoja nimiä, joten jotain erikoisempia K-kirjaimella vois ehdottaa jos keksii..

Ja siis tosiaan ei ole vielä pikkusiskoa olemassakaan mutta mulle tulee ressi etukäteen kun ei olisi edes kivoja yhteensopivia nimiä tytölle..Pojille kyllä on :D

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
no kun e-pohjanmaalta varmaankin olet... niin nimeksi katja, kaisa, kiia, katariina, karoliina... kato vaikka ruosinkielisestä ja USA:n almanakasta lisää!

En kyllä ole kun ihan länsi-suomesta :D Mistäs niin päättelit? Ja tosiaan noi K:lla alkavat "perusnimet" ei oikein uppoa...Eli jos löytyis muita vaihtoehtoja?Ulkomaalaiset nimetkään ei varmaan sukunimeen natsais..tai riippuu nimestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:
Kerttu
Kiia/Kira
Kiana
Tindra
Tanja (Konsta loppuu tavuun -ta ja Tanja alkaa samalla tavulla )
Taika
Meetta (molemmat loppuu tavuun -ta )

Itse tykkään Kiiasta kovasti mutta mies ei :( Ja Kira, oisko se lausuttuna Kiira?Kiirakin on kiva nimi mutta en toisaalta ole mikään Kiira Korpi - fani. (hieman olen hankala :D)

Ja Kerttuki on toisaalta kiva, ois sekin "vanha" nimi niinkuin Konstakin, pitää tosiaan miettiä asiaa..Kiitos kaikille avusta :) Lisääkin tietty mielellää kuulen ehdotuksia.

Yhteistyössä