Nimiapuja eilen ultrassa käyneelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auri

Vieras
Elikkä käytiin eilen loppuraskauden ultrassa ja saatiin tietää että poika olis tulossa.
Nimiä tietty heti mietitty, ja muutama sellainen löytyikin mikä molempia miellytti, Tuukka, Nikolas, Aaron, Benjamin..nämä aika laidasta laitaan mutta kaikki sieviä meidän korvaan.

Mikä teidän mielestänne näistä paras?

Ehdotelkaa kivoja toisia nimiä..

Ja voi myös ehdotella jotain tuon kaltaisia etunimiäkin..

Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja mikx:
Tuukka on hirvee nimi. Benjamin on kiva ja Aaron.

Mun kaverilla on Benjamin-niminen poika, ja vaikka nimi on kaunis, niin mä vihaan sanoa sitä ja jopa kaikkia lempinimiä siitä. Ei jotenkin putkahda suusta luonnollisesti, "onko sulla Benjaminista uusia kuvia" "onko sulla benskusta uusia kuvia". He jopa itse kutsuvat lasta Beeksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Auri:
Alkuperäinen kirjoittaja miten olis:
Nico-Bedderi Romeo

Lisätään tuo meidän suosikkeihin ehdottomasti :D

Katsos kun C-kirjain tekee nimestä hienomman kuin naapurin kakaralla. Ja muutenkin jos itse keksitte jonkun ihan uuden nimen, mitä ei ole olemassakaan, niin se tekee lapsestanne ainutlaatuisen (niin kuin ei muutenkin jo olisi). Huomenna on sunnuntai ja lehdessä kasteilmoituksia ja viikon parhaat naurut saa joidenkin lapsiparkojen nimistä. En yhtään hämmästyisi, jos joku sunnuntai jonkun piltin kuvan alla lukisi tuo ehdottamani nimi. On siellä välillä niiiiin karmeita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mikx:
Tuukka on hirvee nimi. Benjamin on kiva ja Aaron.

Mun kaverilla on Benjamin-niminen poika, ja vaikka nimi on kaunis, niin mä vihaan sanoa sitä ja jopa kaikkia lempinimiä siitä. Ei jotenkin putkahda suusta luonnollisesti, "onko sulla Benjaminista uusia kuvia" "onko sulla benskusta uusia kuvia". He jopa itse kutsuvat lasta Beeksi :)

Totta tuon nimen vääntely :)

Alkuperäinen kirjoittaja Auri:
Nico-Bedderi Romeo

Lisätään tuo meidän suosikkeihin ehdottomasti :D

Katsos kun C-kirjain tekee nimestä hienomman kuin naapurin kakaralla. Ja muutenkin jos itse keksitte jonkun ihan uuden nimen, mitä ei ole olemassakaan, niin se tekee lapsestanne ainutlaatuisen (niin kuin ei muutenkin jo olisi). Huomenna on sunnuntai ja lehdessä kasteilmoituksia ja viikon parhaat naurut saa joidenkin lapsiparkojen nimistä. En yhtään hämmästyisi, jos joku sunnuntai jonkun piltin kuvan alla lukisi tuo ehdottamani nimi. On siellä välillä niiiiin karmeita.

Niin, no kyllähän se on ihan totta että melkoisen erikoisia nimiä ne ihmiset nykyään lapsilleen antaa.
Söpö ehkä vauvalla mutta entäpä aikuisella ihmisellä.

Mut ehdotuksia vielä, varsinkin toisia nimiä noille ehdottamilleni!
Ja sanokaa tosiaan myös mikä noista sievin teidän mielestäni, lasken sit montako ääntä mikin nimi saa :D

Benjamin on kaunis nimi ja itselläni oli sen niminen työkaverikin ja kutsuin häntä aina oikealla nimellä. Muille oli kyllä Beni tmv. Kannatan silti kovasti Benjaminia poikanne nimeksi.

Mä olen aikoja sitten päättänyt että jos meille (olisi) siunaantunnut vielä kolmas poika niin nimeksi olisi tullut Tuukka Mikael.Mutta eipä noita lapsia enää meille tule.

(nimen saa sitten "varastaa" jos miellyttää ;) )

Niin ja lisätäkseni vielä, niin kaikkia nimiä voidaan väännellä ja käännellä miten vaan. Vaikka esim. Aaron=Arska parska jne. Ei niitä "lempinimiä" tai muita vääntelyitä kannata niin kovin miettiä. Kunhan nyt ei nimeksi anna jotain "Taunoa".

Yhteistyössä