nimiäislahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei pienintäkään käsitystä mitä sitä voisi ostaa! Koskaan en ole ollut nimiäisissä/ristiäisissä,mitä sinne on tapana viedä näin ei-kummien???
vinkkejä!!!

Mä kysyin ihan suoraan itse perheen äidiltä, että onko jotain mitä haluavat tai tarvitsevat, kun en halunnut viedä mitään turhaa. Mä sit juoksin kaupoilla metsästämässä hänen puolestaan, eli ainakin vaivan ja sen rahan häneltäsäästin. :) Lahjakortti on aina varma valinta tilanteeseen kuin tilanteeseen, jos ei halua kysyä.

Muut vieraat olivat vieneet kaikenlaista hiukan kivempaa vaatetta ym. sälää, jotain ruusuja tais olla tuotuna, ja jotkut olivat tuoneet ihan jotain vaaseja tms. koriste-esineitä.

ihan kohta tulevana äitinä suosittelisin tosiaan kysymään vanhemmilta suoraan onko jotain mitä vielä tarvitsevat ja lahjakortti on tosi jees. meille nimittäin on ainakin tullut jo nyt raskauden aikana niin paljon tavaraa lahjoina, että ihmettelen mitä me tehään nimiäislahjoilla.

Mä lupasin olla osallistumatta yhteenkään lahjakeskusteluun :whistle:
Mutta saman neuvon annan minä- kysy vinkkiä vanhemmilta.

Mutta muuten ehdotan vaikka kaulaketjua, jotain kirjaa, iltasatukirjaa vaikka- tulee sitten käytöön myöhemmin.

Näittekös- ihan kiltisti olin :attn:

Yhteistyössä