Nimi ongelma tämäkin,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli haluaisin et mein tytön nimi muodostui mulle rakkaiden ihmisten nimistä, mutta... anteeksi vain ne ei ole ihan mun makuun :ashamed: Ja kuitenkin haluaisin kunnioittaa heit nimen annolla ja se on oikeastaan ollut suvussakin tapana et rakkaiden ihmisten nimet tulee toisiksi nimiksi. Huoh.

Meille tulee, toivottavasti, adoptiolapsi. Aion pitää lapsen nimen, ellei ole aivan täysin sopimaton. Ja silloinkin voin tehdä siitä väännöken. Ei ne nimet nyt niin tärkeitä ole. Munkin veli sai maailman tylsimmän ja tavallisimman nimen, koska äiti halusi antaa rakkaan veljensä nimen pojalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna vaan:
Ei se toinen nimi ketään pahenna. Niin meilläkin on toisina niminä suvusta nimet, mitä ei muuten olisi ajateltukaan. Kutsumanimet on ihan "omat".

Niin no, jos tarkemmin ajattelee niin ei ne nimet ihan kamalia ole "Sirkku ja Leila". Joskus mietin et saisko noita vaikka jotenkin yhdistettyä hienosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Onko pakko laittaa sukulaisten kutsumanimet, oisko heillä kivoja toisia nimiä? Meillä tytöllä sama tyhmä nimi kolmantena nimenä kuin mulla ja äidilläni toisena nimenä.

No joo, toisina niminä on Aino, Talvikki, Pauliina ja Sirpa.

Yhteistyössä