nimi mielipiteitä..

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Anteeks mutta musta Jimmy ja Sammy tuolleen lausuttuna kuulostaa niin juntille kuin pystyy :laugh: :laugh: :laugh:

no minkäs nimisiä sun lapset sit on? mun tytön nimi on jessica eikä sekään ole sun mieleen, mut so wath :D

a-p-u-a :laugh:

repesin :laugh: sori :ashamed:

no mutta vakavasti. sammya ja samia en nyt samaan katraaseen laittas.

Anteeks mutta musta Jimmy ja Sammy tuolleen lausuttuna kuulostaa niin juntille kuin pystyy :laugh: :laugh: :laugh:

no minkäs nimisiä sun lapset sit on? mun tytön nimi on jessica eikä sekään ole sun mieleen, mut so wath :D

eli et sano sun lasten nimiä? Tiedätkö ees mun sukunimeä, en ole mikään virtanen :kieh: Otappa säkin pari huurteista niin alkaa elämä voittaa :whistle:

Mul ei oo mitään ongelmaa tän Sammy-asian kans. Sä kysyit mielipidettä, mä kerroin omani. Mun pojan nimi ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun millään tavalla. Olen sen kyllä tällä palstalla asiallisissa yhteyksissä paljastanut.

Mitäs asiatonta tässä on jos SINÄ SOLVAAT mun tyttärenkin nimeä :o

No voe jessus!

Eihän kaikki voi tykätä samoista nimistä, ja hyvä niin.
Eikä se ole nimen solvausta, jos sanoo mielipiteensä. Jota tässä ketjussa alunperin kysyttiinkin.. :whistle:

eli et sano sun lasten nimiä? Tiedätkö ees mun sukunimeä, en ole mikään virtanen :kieh: Otappa säkin pari huurteista niin alkaa elämä voittaa :whistle:

Mul ei oo mitään ongelmaa tän Sammy-asian kans. Sä kysyit mielipidettä, mä kerroin omani. Mun pojan nimi ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun millään tavalla. Olen sen kyllä tällä palstalla asiallisissa yhteyksissä paljastanut.

Mitäs asiatonta tässä on jos SINÄ SOLVAAT mun tyttärenkin nimeä :o

Rauha ja Peace nyt vaan! Mä en ole sanallakaan solvannut enkä muutenkaan kommentoinut sun tyttäresi nimeä. Vai voitko oikeasti muuta väittää?

Yhteistyössä