nimi-ideoita otetaan vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niksinella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niksinella

Vieras
Mä mietin vielä syntymättömän vauvan nimeä. Pidän vanhanaikaisista ja veikeistä nimistä, esim tykkään näistä: Helmi, venla, hertta, senni, nella, nelli, peppi, penni, iines..
ja pojista: eemeli, sisu, kaapo, tiitus, justus, totti, vertti...

Mutta kun noista ei nyt jotenkaan tunnu mikään omalta...Ideoikaas mulle lisää näitä, kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja niksinella:
Mä mietin vielä syntymättömän vauvan nimeä. Pidän vanhanaikaisista ja veikeistä nimistä, esim tykkään näistä: Helmi, venla, hertta, senni, nella, nelli, peppi, penni, iines..

Mutta kun noista ei nyt jotenkaan tunnu mikään omalta...Ideoikaas mulle lisää näitä, kiitos :)

Heta, Senja, Selja, Sanni, Meimi, Elsa, Emma, Eeva, Alva, Alma, Ansa, Armi, Aino, Anna, Enni, Enna, Essi, Martta, Nelma, Hilma, Vilma, Tilda, Saimi, Selina...
Heikki, Sulo, Aapo, Eero, Verneri, Einari, Väinö, Augusti, Akseli, Anselmi...

Alkuperäinen kirjoittaja ehdotuksia:
Alkuperäinen kirjoittaja niksinella:

Heta, Senja, Selja, Sanni, Meimi, Elsa, Emma, Eeva, Alva, Alma, Ansa, Armi, Aino, Anna, Enni, Enna, Essi, Martta, Nelma, Hilma, Vilma, Tilda, Saimi, Selina...
Heikki, Sulo, Aapo, Eero, Verneri, Einari, Väinö, Augusti, Akseli, Anselmi...

Sulo olisikin ihana!