Nimi galluppia :)


Elikkäs...kuinkas monella on nimet jo mietitty valmiiks? tai vatvottu eri vaihtoehtoja...? :heart: Mun on pakko tunnustaa, et havahdun aina todellisuuteen miettimästä pikkuselle masuasukille sopivaa nimeä...vielä tosin ei mtn olla lukkoon lyömässä... :D Mut Anette on aika varma ainakin joksikin nimeksi...esikoinen Amanda ja miehen edesmenneen äitin nimi oli Anita...pojan nimest nyt ei liiemmmin haisua ole...
 
meillä on tytön nimi ollu valmiina n.8 vuotta....eli prinsessa puuttuu :heart:
Pojan nimeä käytii vähän läpi jo vaikka raskaus ihan alussa ja toistasex yx vaihtoehto löyty :D jatketaa viel muiden vaihtoehtojen metsästystä....
 
meil ei oo nimiä valmiina.. Taitaa käydä samallalailla kuin aikaisemmis raskauksissa, että viime tipassa päätetään.. Vaikka pitkään pyöritelläänkin, mutta yleensä vaan on vaikia päättää.. Pitää kuitenkin olla hyvä nimi lapsukaisille.
 
Meillä on sekä pojalle että tytölle nimet valmiina, mutta poika tässä ilmeisesti on tulossa. Ensimmäiseks tulee vanha suomalainen nimi, joka sekä pojalla että sitte joskus tytöllä on myös sana ("tarkotus-nimet"). Pojan eka nimi oli myös mun papan nimi ja tokanimi on miehellä suvussa perintönimenä (ja löytyy myös mun suvusta). Tytölle tulee toiseks nimeks mun toinen nimi, joka oli myös mun iso- tai isoisomummun etunimi (en muista ihan tarkalleen, kun en koskaan kerenny näkemään). Nimikirjaimiks tulee molemmille samat; T.A.V., mut enempää en vielä paljasta. ;) Oon ihan liian taikauskonen sanomaan ääneen. :whistle:
 
mä olen miettinyt kanssa tälle kolmanne jo nimiä ja tytönnimi oiskin kutakuinkin valmiina, mutta pojalle ei meinaa mieleistä löytyä(mutta onhan tässä vielä aikaa) esikolle oli etunimi valmiina (jos olis poika ja olihan se) jo raskaus aikana (ja se nimi tuli) toinen nimi on miehen toinen nimi ja kolmas nimi on miehen haluama nimi ja tokalle (tytölle) mietittiin vasta syntymän jälkeen nimeä, tyttö oli alusta asti Ainon näkönen, mutta en ite tykkää Aino nimestä, eikä tytöstä sitä tullutkaan, yhteis voimin se keksittiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tälle toiselle löytyy sekä tytön että pojan nimi... Pitää vielä vaavin synnyttyä vähän katella, onko hää nimensä "näköinen" vai sopisko joku muu nimi paremmin =)
Meillä ihan sama juttu, nimiehdotukset on, mutta varmistetaan kun tavataan lapsonen silmätysten. Eka laps oli ihan nimensä näköinen, joten se hänelle jäikin:)
 
neitiperho
Meillä heti raskauden alussa päätettiin pojalle nimi. Tai miehellä oli yksi nimi mielessä, jonka hyväksyin heti. Tytölle mietittiin alkuun nimeä pidempään, selailtiin netin kautta tyttöjen nimiä ja löytyihän sillekin sitten mieluinen. Joten aika varmat nimet on. Tietysti voihan se siinä vaiheessa vielä muuttua kun pikkuisen oikeasti näkee, että sopiiko se sille vai ei.

Neitiperho+iines 21+6
 
Täälläkin täysin valmis nimi tytölle, ja melkein valmis nimi pojalle. Pojan kohdalla kolmannesta (keskimmäisestä) nimestä käydään vielä keskusteluja. Ja toiselle pojalle on etunimi jo valmis. Että kyllä on ehditty. :LOL: Nimet on ollu valmiina jo varmasti toista vuotta ainakin. Mutta olen silti sanonut että jos lapsi ei sitten näytäkään siltä mitä nimeä ollaan ajateltu niin sitten se vaihdetaan.

Onko teillä joilla nimet on valmiina, jotain erityistä minkä "kaavan" mukaan olette nimet valinneet? Tyyliin mummon toinen nimi, tai isän toinen nimi... vai onko vain summassa mietitty nimiä jotka sopii hyvin yhteen.
 

Yhteistyössä