Nimetön vinkki poliisille, koskee huumeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuulin tänään aika luotettavalta taholta, että mun ex-mies ja lasten isä ois alkanut käyttään ja diilaan huumeita. Mä meinaan olla niin paska, että teen ilmotuksen poliisille, mutten löytäny netistä mitään, missä sen vois tehdä. Osaisko joku auttaa?

Vaikka poliisi sanoo, että voi tehdä nimettömän ilmoituksen, niin ilmeisesti selvittävät kuitenkin joissakin tapauksissa teletunnistetiedoista, mistä puhelimesta tai miltä tietokoneelta ilmoitus on tehty. Kannattaa miettiä, miten voit tehdä todella anonyymin ilmoituksen.

Jos soitan, niin pysyykö varmasti nimettömänä? Nimittäin en todellakaan halua, et ex saa edes tietää, että mä tiedän, saati, että oon kertonu poliisille. Se on niin pirullinen ihminen ja jos on vielä aineita alkanu käyttään, niin täysin arvaamaton.

Täytynee varmaan joo soittaa ja kysyä. Mutta on se niin monta kuprua jo tehnyt, että tästä en halua sen selviävän kuin koira veräjästä. Ja toisekseen, oma lehmä ojassa sen verran, että mietin jos saisin helpommin yksinhuoltajuuden, jos huumetuomio...

[QUOTE="vieras";25743950]jos asia menee syyteharkintaan tietosi tulevat julki[/QUOTE]

Mistä te näitä tietoja revitte? Nimetön vihje on nimetön vihje, syyteharkintaan menevät jutut perustuvat täysin muuhun kuin vihjetietoon.

Terveisin se ystävällinen poliisitäti

• Tykkää
Reactions: Hammari ja Debra
[QUOTE="vieras";25743931]Jos soitan, niin pysyykö varmasti nimettömänä? Nimittäin en todellakaan halua, et ex saa edes tietää, että mä tiedän, saati, että oon kertonu poliisille. Se on niin pirullinen ihminen ja jos on vielä aineita alkanu käyttään, niin täysin arvaamaton.[/QUOTE]

Löydätkö mistään tietokonetta, joka ei vaadi kirjatumista eikä ole kameravalvotussa tilassa? Poliisin www-sivuilla voit antaa nettivinkin.

Mistä te näitä tietoja revitte? Nimetön vihje on nimetön vihje, syyteharkintaan menevät jutut perustuvat täysin muuhun kuin vihjetietoon.

Terveisin se ystävällinen poliisitäti

Mites herkästi poliisit sitten lähtee tutkimaan näitä nimettömiä vihjeitä? Kun kuulin, että ois kyse muutaman tonnin kaupoista ja edelleen myynnistä. Ja kuinka tarkka vihje pitäis olla?

Kuulin tänään aika luotettavalta taholta, että mun ex-mies ja lasten isä ois alkanut käyttään ja diilaan huumeita. Mä meinaan olla niin paska, että teen ilmotuksen poliisille, mutten löytäny netistä mitään, missä sen vois tehdä. Osaisko joku auttaa?
no et todellakaa oo mikää paska jos ilmoitat poliisille koska ajattelet silloin lapsiasi mä ainaki ilmoittaisinpoliisille välittömästi jos saisin tietää että perheen jäsenistä ym kavereista joku käyttää tai myi huumeita meeppä sivulle poliisi.fi sielä lukee että anna netti vinkki poliisille

mä en kyllä ainakaa tiedä miten sen netis saa nimettömänä tehtyä ilman muuta jos ex miehesi käyttää huumeita soitto poliisille välittömästi mä ainaki ilmoittaisin poliisille jos joku tuttava/ kaveri käyttäis tai myis huumeita en usko että poliisi kertois kuka niille on ilmottanu eikö niillä oo vaitiolo velvollisuus olla kertomatta

[QUOTE="vieras";25743931]Jos soitan, niin pysyykö varmasti nimettömänä? Nimittäin en todellakaan halua, et ex saa edes tietää, että mä tiedän, saati, että oon kertonu poliisille. Se on niin pirullinen ihminen ja jos on vielä aineita alkanu käyttään, niin täysin arvaamaton.

Löydätkö mistään tietokonetta, joka ei vaadi kirjatumista eikä ole kameravalvotussa tilassa? Poliisin www-sivuilla voit antaa nettivinkin.[/QUOTE]
sentaki kannataa huume hörhöistä ilmottaa poliisille ne on tosiaanki arvaamattomia ja asia kuuluu muutenki poliisille

Löydätkö mistään tietokonetta, joka ei vaadi kirjatumista eikä ole kameravalvotussa tilassa? Poliisin www-sivuilla voit antaa nettivinkin.
sentaki kannataa huume hörhöistä ilmottaa poliisille ne on tosiaanki arvaamattomia ja asia kuuluu muutenki poliisille[/QUOTE]
ilman muuta pitää ilmoittaa poliisille jos tietää jonkun joka käyttää tai myy huumeita mulla on 4 alaikäistä lasta ja jos saisin tietää että heille on huumeita tarjottu tai yritetty myydä soittaisin välittömästi poliisit

sentaki kannataa huume hörhöistä ilmottaa poliisille ne on tosiaanki arvaamattomia ja asia kuuluu muutenki poliisille
ilman muuta pitää ilmoittaa poliisille jos tietää jonkun joka käyttää tai myy huumeita mulla on 4 alaikäistä lasta ja jos saisin tietää että heille on huumeita tarjottu tai yritetty myydä soittaisin välittömästi poliisit[/QUOTE]
Poliisi on varmaan kiitollinen, että kaltaisiasi järjen riemuvoittoja on olemassa...

soita poliisille mä ainaki ilmoittaisin jos mun tietoon tulis että joku käyttää/väittää huumeita se on velvollisuski

Parkkeeraa auto jonnekin luvattomaan paikkaan, niin ei tarvi soittaa. Jalkankulkijan väylä on parempi, ettei tule naarmuja autoon - ei siis pyörätielle(y)
Nopeesti tulee, on nähty, vaikkei ollutkaan mitään vinkattavaa. Auton tarkastuksen saa helposti samalla:giggle:

ilman muuta pitää ilmoittaa poliisille jos tietää jonkun joka käyttää tai myy huumeita mulla on 4 alaikäistä lasta ja jos saisin tietää että heille on huumeita tarjottu tai yritetty myydä soittaisin välittömästi poliisit
Poliisi on varmaan kiitollinen, että kaltaisiasi järjen riemuvoittoja on olemassa...[/QUOTE]
säkö sitte itte oot viisuren huippu kun kirjoitit että poliisi olisi kiitollinen kun kaltaisiani järjen riemu voittoja olisi olemassa tarkoitiko vittuiluna tuon vai

Jos soitan, niin pysyykö varmasti nimettömänä? Nimittäin en todellakaan halua, et ex saa edes tietää, että mä tiedän, saati, että oon kertonu poliisille. Se on niin pirullinen ihminen ja jos on vielä aineita alkanu käyttään, niin täysin arvaamaton.
pysyy nimettömänä itse oon joskus yhdestä tutusta ihimisestä ilmoittanu poliisille kun sain selville että hän myy ja käyttää huumeita ei tiedä kyseinen henkilö tänäpäivänäkää kuka hänet ilmi antoi että ei muuta kun ilmoitat poliisille vain nimettömänä

Kannabiksesta ei kannata poliisille ilmoittaa, ei edes netissä, joskus aikanaan minäkin ilminannoin pari narkkaria poliisille verkossa jotka myivät kannabista, mutta sillä ollut mitään vaikutusta. Poliisi ei edes vaivautunut tarkistamaan. Ihme touhua! Edelleen nämä pari veijaria häärää niiden juttujensa kanssa :(

Yhteistyössä