Nim.merk.elokuu 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marutzella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marutzella

Vieras
Meillä on näköjään samana päivänä lääkkeellinen keskeytys.Millä viikolla sinä olit raskaana,kun asia todettiin?? Tuliko vuotoa,vai mistä huomasit.Minulla raskaus oireet todella vahvat,enkä osannut epäillä mitään kyseistä,mutta näköjään elämä tekee yllätyksiä suuntaan jos toiseen.Yritän ajatella,että onneksi tässä vaiheessa ettei myöhemmin.Toivottavasti lääkkeet tepsivät,eikä niin hirveitä kokemuksia kuin tuolla sinulle vastanneella.Täältäkin on.100 km.matkaa keskussairaalaan,joten jos hirvittävä vuoto ja tuskat iskee,niin heti ei pääse apuun.Kirjoittele kuulumiset.Voimia sinulle!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2005 klo 23:33 Marutzella kirjoitti:
Meillä on näköjään samana päivänä lääkkeellinen keskeytys.Millä viikolla sinä olit raskaana,kun asia todettiin?? Tuliko vuotoa,vai mistä huomasit.Minulla raskaus oireet todella vahvat,enkä osannut epäillä mitään kyseistä,mutta näköjään elämä tekee yllätyksiä suuntaan jos toiseen.Yritän ajatella,että onneksi tässä vaiheessa ettei myöhemmin.Toivottavasti lääkkeet tepsivät,eikä niin hirveitä kokemuksia kuin tuolla sinulle vastanneella.Täältäkin on.100 km.matkaa keskussairaalaan,joten jos hirvittävä vuoto ja tuskat iskee,niin heti ei pääse apuun.Kirjoittele kuulumiset.Voimia sinulle!!!

Mulla olis ollu tänään viikkoja 9+ jotain...Vuoto alkoi mulla Aattoyöllä..välillä vuoti ja välillä ei.Kipuja ei oo ollu,mutta kun päivällä sain sen ekan pillerin,niin kotimatkalla oli lievää selkäkipua (supistuksen) tyylistä.Täälä nyt kauhusta ja surusta kankeana odotan koska ne lukemani kovat kivut alkaa yms.

Mä epäilin koko alkuraskauden että kaikki ei ollu kunnossa..kun aiemmissa raskauksissa oireita oli,mutta tässä raskaudeassa ei mitään oireita.Lääkäri epäili että..sikiö olisi kuollu 6 viikolla.ei ollut varma,kun ultrassa näkyin niin pieni.Kaippa ne sitten tutkii sitä sielä sairaalassa.

On vain aika rankkaa yrittää pitää itsensä kasassa,mutta pakko ettei lapset hätäänny.toivottavasti niiden ei tarvi nähdä mitään kamalaa.

Mutta laita viestiä..niin saadaan jutella,josko se auttaisi sitten meitä molempia tämän surun käsittelemisessä! :hug: :hug: :'(

On vain aika rankkaa yrittää pitää itsensä kasassa,mutta pakko ettei lapset hätäänny.toivottavasti niiden ei tarvi nähdä mitään kamalaa.

Me kerrottiin lapsille ihan reilusti, että oli vauva äidin mahassa, mutta se kuoli ja on nyt papan luona taivaassa. 5-vuotias jo vähän ymmärsi ja lohdutti kovasti ja hoiti äitiä... Kyselee vieläkin, että onko vauvaa ikävä...