Nilkkansa murtaneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M29
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M29

Vieras
Hei,
Nilkka murtui 4 pv sitten - oikean sisäsyrjän "törröluu" :), mutta päivystyksestä huonot ohjeet. Leikkausta ei tarvittu. Sain walkerin 6 kk:si jalkaan. Suihkussa saa ottaa pois ja ilmeisesti yölläkin saisi ottaa "paitsi jos liikkuu paljon"

Miten te, jotka walkerin olette saaneet tai muut nilkkansa murtaneet toimitte yöllä. Itse olen kokeillut olla walker kireällä ja vähän pehmusteita jalan alle (koho). Sen verran on kivuliasta noin, että on pakko löysätä walkerin tarrat joka helpottaa huomattavasti.

Aamut ovat pahoja, myös öisin herään kipuihin. Käyttivätkö muut kohoa yöllä? Onko tämä vain kestettävä?

Yritin etsiä muista aloituksista ja Googlesta, mutta muualla ei käsitellä yöllistä aikaa.
Arvostan muiden kokemuksia. Jotenkin tuo hektisyys ja negatiivinen ilmapiiri synnytti päivystyksen työntekijöitä kohtaan hienoista epäluottamusta.

Mulla nilkasta murtunut 2 luuta mutta ulkosyrjästä ja kipsi oli 6 viikkoa.en pitänyt koholla jalkaa ja ihan tonnisilla panadoleilla pärjäsin joita söin vaan hetken..murtumasta jo 7-8 vuotta eikä koskaan palanut ennalleen,jäykkyyttä on ja usein särkee ja verenkierto paljon huonompi.syy voi olla siinä että huomasivat vasta kun ottivat viimesen kuvan ja kipsin pois että siellä on ollutkin toinenkin murtunutluu ja näin ollen ehkä väärässä asennossa kipsattu..

Yhteistyössä