Nikotiinilaastareista kokemuksia, etenkin yöllä käyttämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nicoliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nicoliini

Vieras
Löytyykös entisiä tai nykyisiä nikotiinilaastareiden käyttäjiä? Onko ollut millaisia kokemuksia? Itsellä käytössä vahvimmat Nicotinell laastarit ja muuten ovat toimineet täydellisesti, mutta yöt ovat vaikeita. Laitan laastarin illalla juuri ennen nukkumaanmenoa ja uni ei vain meinaa tulla. Sitten kuin viimein saan unta, nukun 1-2 tunnin pätkissä ja nään todella paljon eri unia yön aikana (sekä kivoja että painajaisia).

Mietin että mahtaako nämä "unihäiriöt" (siis etenkin nukahtamisen vaikeus ja unen pätkittäisyys) helpottaa jossain vaiheessa (jos, niin missä vaiheessa)? Kun aamut on mulla niitä pahimpia polttamisen suhteen, joten tahtoisin kuitenkin laastarin olevan yölläkin paikoillaan. Mitään vinkkejä tai kokemuksia asiasta?

Mä käytin 24h nikotiinilaastareita, eli laitoin aamulla kiinni ja seuraavana aamuna vaihdoin. Yöt oli ihan järkyttäviä, näin kamalia painajaisia ja heräsin aamuisin hiestä märkänä. Kolmen päivän jälkeen lopetin laastareiden käytön. Nukuin paremmin kun koskaan.

Taitaa noista yöunista olla jotain mainintaa tuoteselosteessakin.

Terkuin 4vkoa polttamatta.

Mulla oli sama ongelma alkuun. Laitoin aamulla ne laastarit, silti pakko oli ottaa aluksi illalla pois. Unionhelmat helpottu kyllä pian. Unet on semmoisia 'elokuvamaisia' niinkauan kuin laastaria käyttää.
Voithan ottaa sen laastarin illalla osittaIn irti/leikata puolet pois josko auttais

Käytin laastareita muutaman yön yrityksenä heräillä tupakanhimoon harvemmin, mutta ei niistä ollut mitään apua. Siirry sähkötupakkaan. Se toimii.

Lääke tupakoinnin lopettamiseen - https://euroclinix.net Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.

Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen yö laastarin kans ja saletisti viimeinen. Poltan ennemmin itteni hengiltä kun enää koskaan herään etsien koiraani joka oli juuri murhattu (ym hirveää) silmieni edessä. Sairainta oli että heräsin ainakin 4 kertaa ja aina jatkui sama uni, paheni vain.. hirveää väkivaltaa minua ja rakkaitani kohtaan.. ei ei ei. Itku silmässä edelleen 4.19 juon kahvia kun päätin et ei enää ja lähti laastarikin.. tupakkaa ei vielä tee mieli mutta eiköhän se himo sieltä tule. Tästä on tuoteselosteessa mutta harvinaisempana oireena.. hyi, menee päivä tätä käsitellessä ellei pidempään. Elämäni kauneimpia öitä!

Yhteistyössä