nikki nimet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mili

Vieras
Moikka!

Mä kirjoittelin tänne aktiivisesti pari vuotta sitten oikealla nimelläni jonka laitoin nikiksi itselleni ja kun nyt kävin uteliaisuuttani selaamassa vanhoja kirjoituksiani parin vuoden takaa,niin mun kirjoitukset ovat siirtyneet toiselle henkilölle jolla on käytössä mun nikki,kun tämä palasta on uusittu,ennen uudistusta tänne pystyi kuka vaan kirjoittamaan kirppari ja ystävä palastalle,ettei tarvinnut kirjautua,sieltä löysin oman nikkini tuolta ystävä osiosta ja mun nikkini on nyt jollain naisella joka asuu Pohjois-Karjalassa ja hänellä on kaksi lasta.Kävin uteliaisuuttani etsimässä tuon kissen nikin ja se on nyt jollain toisella tuo kisse nikki,jolla on kaksi lasta,mutta tunnistin,että kirjoitus on gitten kun luin profiilissa olleet tekstit,että totta tuo gitte puhuu,että hän on ennen ollut täällä kisse.

Musta rekisteröity nikki voi olla vain ja ainoastaan yhdellä.Toinen ei voi sitä ottaa.
Ja osa harmaiden kirjoituksista hyppäsi mustaan nikkiin uudistuksessa vai kuinka se nyt oli.

Sitä sattui paljonkin, palstauudistuksen jälkeen, että harmaana kirjoitetut viestit näkyi mustien nikkien viesteissä, jos ne oli kirjoitettu sellaiseen osioon, joka nykyään vaatii kirjautumisen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta rekisteröity nikki voi olla vain ja ainoastaan yhdellä.Toinen ei voi sitä ottaa.
Ja osa harmaiden kirjoituksista hyppäsi mustaan nikkiin uudistuksessa vai kuinka se nyt oli.
Onkohan se vuosi, minkä ajan jälkeen nikki vapautuu, ellei sitä ole käytetty, vaikka ei olisi pyytänyt sitä poistamaan.
Ja jos muuttaa nikkiään, niin se entinen on vapaasti muiden käytettävissä.

juu. tarkoittanet sitä että ennen uudistusta kirjoittaneet harmaat vieraillija-nikillä ovat mustuneet kaikki yhdelle käyttäjälle. http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-2566662d-0be1-4c22-a6e4-f9bd2fd0200b

itse kirjoittelin joskus vuonna nakki laihdutuspuolella harmaana yhdellä nikillä, mutta uudistuksen jälkeen kirjoitukset olivat menneet mustana samalla nikillä kirjoittaneen "piikkiin"

Onkohan se vuosi, minkä ajan jälkeen nikki vapautuu, ellei sitä ole käytetty, vaikka ei olisi pyytänyt sitä poistamaan.
Ja jos muuttaa nikkiään, niin se entinen on vapaasti muiden käytettävissä.

Tuosta ajasta ei mitään hajua.Ja onpa täällä jotkut muuttaneet nikkiä ja sitten yrittäny ottaa vanhan heti taikaisin niin sanottu että nikki käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja mili:
Moikka!

Mä kirjoittelin tänne aktiivisesti pari vuotta sitten oikealla nimelläni jonka laitoin nikiksi itselleni ja kun nyt kävin uteliaisuuttani selaamassa vanhoja kirjoituksiani parin vuoden takaa,niin mun kirjoitukset ovat siirtyneet toiselle henkilölle jolla on käytössä mun nikki,kun tämä palasta on uusittu,ennen uudistusta tänne pystyi kuka vaan kirjoittamaan kirppari ja ystävä palastalle,ettei tarvinnut kirjautua,sieltä löysin oman nikkini tuolta ystävä osiosta ja mun nikkini on nyt jollain naisella joka asuu Pohjois-Karjalassa ja hänellä on kaksi lasta.Kävin uteliaisuuttani etsimässä tuon kissen nikin ja se on nyt jollain toisella tuo kisse nikki,jolla on kaksi lasta,mutta tunnistin,että kirjoitus on gitten kun luin profiilissa olleet tekstit,että totta tuo gitte puhuu,että hän on ennen ollut täällä kisse.

:headwall:

Yhteistyössä