Nikeille lahjoja 2008

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Pläähille verkkosukkikset että pääsis "kalaan".
Pintsulle siksari ja uusi anaalitappi.
Honostoopparille tietenkin jokin kukka-asetelma ja ryyppyreissu itseni kanssa.
Gracelle kylpyläpäivä Caribialla :saint:
Savannalle tanko kotiin että pääsee treenaamaan, niin ja lisää vöitä.
Turkilmakselle pari uutta ilmettä ettei oo kuvat aina samannäköisiä.
:D Kiitos, Peppari..tää on ihan liikaa :p
 
Lunaticille kehystetty valokuva Vasemmistoliiton kansanedustajista
Gracelle ja Koodille Raamatunkiillotussetti
Pepparille ja Imperialille Suomi Leijona -korut
Rukoilijasirkalle kielentylsytin (ettei tule liian teräväkieliseksi)
Elopompelolle ja meille muille itsekuria
Mamma italianalle teos "Kymenlaaksolaisuus ei koskaan katoa ihmisestä, vaikka ihminen katoaakin Kymenlaaksosta"
Lepsalle itsepäivittyvä korkolaskuri yöpöydälle
Åboriginalille ja Turkilmakselle lepsakarkoitin
Bad virginille paljon myyntikieltoista tonttimaata kaakosta, ja sama kirja kuin Mamma italianalle

:xmas:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Lunaticille kehystetty valokuva Vasemmistoliiton kansanedustajista
Gracelle ja Koodille Raamatunkiillotussetti
Pepparille ja Imperialille Suomi Leijona -korut
Rukoilijasirkalle kielentylsytin (ettei tule liian teräväkieliseksi)
Elopompelolle ja meille muille itsekuria
Mamma italianalle teos "Kymenlaaksolaisuus ei koskaan katoa ihmisestä, vaikka ihminen katoaakin Kymenlaaksosta"
Lepsalle itsepäivittyvä korkolaskuri yöpöydälle
Åboriginalille ja Turkilmakselle lepsakarkoitin
Bad virginille paljon myyntikieltoista tonttimaata kaakosta, ja sama kirja kuin Mamma italianalle

:xmas:
:LOL: :LOL:
Ja kiitos kuvasta. :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:
Voisin myös antaa Lunaticille lahjaksi Vasemmistoliiton puheenjohtajan Martti Korhosen kuvan ja nimikirjoituksen punaisilla kehyksillä varustettuna.
Jo riittää nämä politiikkapitoset lahjat.
Mitäs sulle kuuluu kun et oo mun kaa?? :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No onhan Siiri hyvä laulaja, mutta en mä sen pikkareita halua. :D
Ok.. no vedän lahjan sitten takaisin ja annan tilalle Lauri Tähkän vauhtiraidalliset aluspöksyt nimikirjoituksin JA pinkin saunavihdan.
:LOL: :LOL:

Pinkin saunavihdan mä haluan aivan oikiasti. :heart:
mä haluun pitää sen ihan itse :snotty: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:
Voisin myös antaa Lunaticille lahjaksi Vasemmistoliiton puheenjohtajan Martti Korhosen kuvan ja nimikirjoituksen punaisilla kehyksillä varustettuna.
Jo riittää nämä politiikkapitoset lahjat.
Mitäs sulle kuuluu kun et oo mun kaa?? :(
Voin mä lahjoittaa sulle myös vihanhallintakurssin ryhmänohjaajan kuvan, jos ei edellinen lahja kelpaa. Näin voisi vähän enemmän tulla ajateltua, mitä suustansa päästää.. Mene sä nyt vaan yksinäsi hiekkalaatikolle leikkimään. Turha mulle tulla anelemaan ja rutisemaan näin palstan kautta.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:
Voin mä lahjoittaa sulle myös vihanhallintakurssin ryhmänohjaajan kuvan, jos ei edellinen lahja kelpaa. Näin voisi vähän enemmän tulla ajateltua, mitä suustansa päästää.. Mene sä nyt vaan yksinäsi hiekkalaatikolle leikkimään. Turha mulle tulla anelemaan ja rutisemaan näin palstan kautta.
:eek: Kuules idiootti, se on sitten semmonen juttu että nenille on turha enää tulla hyppimään tai lätty lätisee ja vähän pahemmin mihin itse kykenet..
pysy loitolla. :kieh:
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Perhoinen84 saa ehdottomasti vaaleanpunaisen riippukeinun joka pitää laittaa oikein isoon puutarhaan kahden omenapuun väliin ja vaahtokarkkeja. :D :xmas:
oi ihanaa kiitos :heart: Tuli hyvä mieli jo pelkästä ajatuksesta =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Keittiönoidalle punainen valurautapata. Keittiönoita joskus kyseli täällä, että mistä löytää valurautapatoja ja pian sen jälkeen näin sellaisen meidän ruokakaupassa. Melkein teki mieli ostaa se Keittikselle. :D
Voi kiitos :flower: Sulle mä antaisin vihreästä sametista tehdyn juhlapuvun, päivänvarjon sekä Tuulen viemää -leffan =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Keittiönoidalle mieheksi Achmed, the dead terrorist.
IHQUU :heart: :heart: :heart: Enää ei tarttis herätä aamuisin kännykästä kuuluvaan "SILENCE, I KILL YOU" -ääneen vaan olisi ihan oikea Achmed herättämässä.

Sulle mä antaisin..hmm... mä antaisin sulle hehtaareittain metsää, sinne talon ja maittesi ymärille sellaista aitaa, mikä täräyttää susien vihaajat het kättelyssä hengiltä, mutta muihin eläimiin ei vaikuta mitään. Saisit perustaa oman susiensuojelualueen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Keittiönoidalle punainen valurautapata. Keittiönoita joskus kyseli täällä, että mistä löytää valurautapatoja ja pian sen jälkeen näin sellaisen meidän ruokakaupassa. Melkein teki mieli ostaa se Keittikselle. :D
Voi kiitos :flower: Sulle mä antaisin vihreästä sametista tehdyn juhlapuvun, päivänvarjon sekä Tuulen viemää -leffan =)
Romanttista. :D :heart:
 

Yhteistyössä