Niitä "oikeita" supistuksiako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras

Eli viikoilla 34+2 mennään, muutaman viikon on ollut paljon harjotussupistuksia ja muutamia sukkapuikko vihlaisuja kohdunsuulla, nämä ovat kuitenkin aina helpottaneet levätessä ja viikko sitten oli kohdunsuun tilanne kiinteä ja kiinni ja vielä 3.5cm kanavaakin jäljellä.
Nyt tänään kun nousin sängystä siinä puoliltapäivin niin noin minuutin kestävän supistuksen aikana vatsaa nipisteli ympäriinsä, siitä asti on sitten ollut taas koko päivän pitkiä harjoitussupistuksia, välillä on tuntunut että edellinen ei ole vielä loppunut ollenkaan kun uusi alkaa ja välillä on sukkapuikkoja tuntunut supistusten aikana, eikä olo ole helpottunut missään vaiheessa, lepäsin tai en. Eivät nämä kipeitä ole vieläkään, mutta voimakkaampia kuin monet aikaisemmat harjoitussupistukset ja näille ei näytä loppua tulevan, synnärille ei sinäänsä tekisi mieli mennä kun jäi paha maku suuhun kun siellä kävin n.2 viikkoa sitten lapsiveden tihkumisepäilyn takia ja lähettivät kotiin ilman lisätutkimuksia koska " ei se lapsivettä ole" (lähes puolidesiä kirkasta nestettä eikä mitään lisätutkimuksia...)
Supistusten aikana tuntuu myös paineentunnetta voimakkaammin kuin aikaisemmin, ( ei kuitenkaan mitään ponnistus tarvetta :D ) Ja limatulpan epäilen osittain toissapäivänä lähteneen.
Olen kuitenkin käsittänyt että ne synnytyssupistukset kestää minuutin, nämä tuntuvat kestävän aina 2-5min :S Sitten niiden oikeiden kuuluisi olla kivuliaita, nämä eivät ole ( jos satunnaista pientä nipistelyä ja sukkapuikkuja kohdunsuulla ei lasketa ), myös on sitten todella voimaton tunne reisissä, jonka joillain olen kuulleen olleen oikeiden supistusten yhteydessä, mutta eivät nämä taas puolestaan tunnu mihinkään lähtevänkään, tihenemisestäkin on vaikea sanoa kun välillä vain huomaan että on vaikeampi hengittää kun vatsa on pallona, välillä nipistelee, ja välillä vain huomaan kun käden lasken vatsalle että se on kivikova, aivot tässä menee O_O

Voi, mä en osaa sua auttaa vaikka neljä lasta onkin, mutta toivotan kovasti tsemppiä:) periaatteessa kuulostaa kyllä musta kovilta harjoitussupistuksilta ja aika kauankin kestää, mutta kun en ole kätilö:)