niinpä niin kärsitään taas koko kansa

vierailija
Häiritsee yleensäkin tämä retoriikka mediassa, että syyllistetään ihmistä, joka on koronan tehohoidossa, että kato nyt ku veit paikan joltain toiselta. Sitä vartenhan niitä veroja ja sairasvakuutusmaksuja on maksettu, että saadaan hoitoa kun sitä tarvitaan. Ei sitä ennenkään syyllistetty potilasta, jolta puuttui aivokalvontulehdusrokote jos se sairastui aivokalvontulehdukseen ja joutui teho-osastolle. Tai jos potilaalta puuttui papilloomavirusrokote ja jos se sairastui kohdunkaulasyöpään ja joutui teho-osastolle, ei sitä syyllistetty sen takia.
 
vierailija
Mitä helvettiä, kärsitään? Ai kun ei pääde bisselle vai? Sen kun otat koronapassis ja painut mummo bisselle. Tai sit painut sen koronapassis kans Kreikkaan bisselle.
 
vierailija
Häiritsee yleensäkin tämä retoriikka mediassa, että syyllistetään ihmistä, joka on koronan tehohoidossa, että kato nyt ku veit paikan joltain toiselta. Sitä vartenhan niitä veroja ja sairasvakuutusmaksuja on maksettu, että saadaan hoitoa kun sitä tarvitaan. Ei sitä ennenkään syyllistetty potilasta, jolta puuttui aivokalvontulehdusrokote jos se sairastui aivokalvontulehdukseen ja joutui teho-osastolle. Tai jos potilaalta puuttui papilloomavirusrokote ja jos se sairastui kohdunkaulasyöpään ja joutui teho-osastolle, ei sitä syyllistetty sen takia.
Tehohoidossa ollaan normaalisti noin 4-5 vrk. Koronan takia jopa 11. Lasku 30 000 euroa. Mutta silti hoidetaan.

Haluaisit sinäkin varmaan siltä kuitenkin välttyä, vai?


"Emme arvota ketään sen mukaan, onko hän rokotettu vai ei. Potilaiden määrä tuo kuitenkin surullisuutta omaan työhön: Kaikkien ei välttämättä tarvitsisi olla täällä, Hirvioja sanoo.

– Ehkä tietyllä tavalla näihin potilaisiin on liittynyt avuttomuuden tunne. Olemme tottuneet siihen, että tiedämme, mitä tapahtuu seuraavaksi. Näiden potilaiden kanssa ei aina tiedetä. Välillä olemme joutuneet levittämään kädet ja tarjoamaan potilaalle arvokkaan kuoleman. Tietenkin se tuntuu. Ehkä on normaalia enemmän se tunne, että nämä kuolemat ovat turhia

Sairaanhoidon ammattilainen kertoo, että lähes poikkeuksetta jokainen teho-osastolta selvinnyt rokottamaton on muuttanut mieltään rokotuksen tarpeellisuudesta.

– Tuorein esimerkki on eiliseltä. Potilas totesi monta kertaa, että olinpa hölmö. Hän ei ollut ymmärtänyt, mistä tässä on oikeasti kyse
. Monelle on tullut se ajatus, että antakaa rokote ja mielellään heti,"

 
vierailija
.k., post: 33894840, member: 147831"]
En mitään noista. Mitä ikinä siitä saattaa tulla. Ei ole mielessä mitään erityistä.
Mä olen 50+ nainen.
[/QUOTE]
Aivosumusta olen kuullut
 
vierailija
Tehohoidossa ollaan normaalisti noin 4-5 vrk. Koronan takia jopa 11. Lasku 30 000 euroa. Mutta silti hoidetaan.

Haluaisit sinäkin varmaan siltä kuitenkin välttyä, vai?


"Emme arvota ketään sen mukaan, onko hän rokotettu vai ei. Potilaiden määrä tuo kuitenkin surullisuutta omaan työhön: Kaikkien ei välttämättä tarvitsisi olla täällä, Hirvioja sanoo.

– Ehkä tietyllä tavalla näihin potilaisiin on liittynyt avuttomuuden tunne. Olemme tottuneet siihen, että tiedämme, mitä tapahtuu seuraavaksi. Näiden potilaiden kanssa ei aina tiedetä. Välillä olemme joutuneet levittämään kädet ja tarjoamaan potilaalle arvokkaan kuoleman. Tietenkin se tuntuu. Ehkä on normaalia enemmän se tunne, että nämä kuolemat ovat turhia

Sairaanhoidon ammattilainen kertoo, että lähes poikkeuksetta jokainen teho-osastolta selvinnyt rokottamaton on muuttanut mieltään rokotuksen tarpeellisuudesta.

– Tuorein esimerkki on eiliseltä. Potilas totesi monta kertaa, että olinpa hölmö. Hän ei ollut ymmärtänyt, mistä tässä on oikeasti kyse
. Monelle on tullut se ajatus, että antakaa rokote ja mielellään heti,"

Rokottamattomat vois hoitaa itse itsensä. Voitais päättää, et rokottamattomuus on hoitokielto. Sitähän rokote on, hoitoa.

Saadaan tästä joku pakkorokotusjuttu aikaan influenssalle ja tuhkarokoillekin. Kiitti vaan tampiot.
 
vierailija
Mä meen nyt hakee ekan rokotteen.
VARO :eek:

Suomalainen sairaanhoitaja kertoi piikkihaitoista ja sairaaloiden kriittisestä tilasta: ”Kuilun reunan yli mennään pian”

”Avattuna se tarkoittaa sitä, että piikitykset aiheuttavat immuunireaktion, joka pahentaa seuraavia tulevia infektioita ja ne tulevatkin hurjemmalla kertoimella, kuin mitä niillä jotka eivät ole piikkiä ottaneet. On myös varoiteltu siitä, kuinka piikitykset saavat aikaan ihmisen immuniteetin laskemista ja pikkuhiljaa sairastuneen on vaikeampi selättää aiemmin ihan kohtalaisen ’helposti sairastettuja’ tauteja. Varovaisesti tulkittuna, tämä alkaa nyt näkyä potilasmateriaalissa.”
 
vierailijamv
Sairaanhoitaja: "Padot ovat murtumaisillaan. Olen itse tiedostanut jo jonkin aikaa, että terveydenhuoltomme kantokyky ei enää pitkälle kanna. Ei sen vuoksi, että me piikittämättömät sitä kuormitamme, vaan syistä, joita tämä sairaanhoitaja avaa. Taas kerran suuri arvostus, että totuutta tuodaan esiin."
 
vierailija
Taas näitä juttuja missä pelotellaan että mahdollisimman moni menis piikille. Yhteiskuntaa ei enää suljeta koska niin moni on jo käynyt, näin meille on sanottu. Koronapassi ei edes toimi, briteissä tapahtumassa paljon tartuntoja vaikka passi vaadittiin..
Kuinka kauan rokottamattomia syytetään pahenevasta roihusta, kunnes huomataan "Keisari on ilman vaatteita" koronapassi on syypää roihuun.
 

Yhteistyössä