Niin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuosia 39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tunnet miten se hitaasti työntyy sinuun sisään.Kaluni on yhä sykkivänä suussasi.Olen hulluna sinusta.Sauva hieroo sinun ihanaa pimpsaasi, mikä ihan ihan märkänä eritteestäsi.Olet lähellä laukeamista. Sormesi hieroo klitoritasi yhä villimmin. Päästät kaluni suustasi, keskityt nyt vain itseesi.

Viimein annan sormellesi tilaa se hitaasti työntyy...... Tunnen miten kalusi veltostuu ja päästän sen suustani ulos. Samalla käännät minun takapuoleni kohti sinua , että pääset kunnolla tyydyttämään minua .Keskityn nauttimaan....

Katson ihanaa peppuasi takaa..työnnän sauvaa sinuun yhä vaativammin..Sovitan sormeni takaisin peppuvakoosi..lielelläni maistelen pakaroitasi.Nuolen. Sormesi tanssi klittallasi..Tunnet miten sauvaa lypsää sinua ja sormeni liikkuu sinuun yhä syvemmälle.

tunnen miten hengityksesi katkeilee.Huohotat. haluat lisää..Kaluni herää. Annan sauvan sinulle. maistan sinun peppuvakoasi. Levitän sinua. Hitaasti tarjoan kaluani vakoosi.Tunnet puristuksen molemmissa reiissäsi. Tunnen miten supistelet.Olet halusta hulluna.Työnnyt lujempaa vasteni.

todennäköisesti varmasti johtaisi. hihii...Mitä kuvaan tulee, niin jos haluaa saada on pakko antaa. Eli niin minun kuin sinunkin on pakko paljastaa itsestään enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja knikke2:
todennäköisesti varmasti johtaisi. hihii...Mitä kuvaan tulee, niin jos haluaa saada on pakko antaa. Eli niin minun kuin sinunkin on pakko paljastaa itsestään enemmän.

En häpeä tämän keskustelun jälkeen paljastaa mitään paikkaa itsessäni...

Yhteistyössä