Tunnen miten hierot pakaroitani ja toisella kädellä rintojani, levitän lisää jalkojani ollessani kontallani edessäsi samalla nuollen terskaasi välillä imien sitä. Sormesi seikkailee jalkovälissäni etsien mitä kaikkea sieltä löytyykään, koska olemme ensi kertaa tutustumassa toistemme kehoon..
Se upposi minun märkään kolooni , pitelet sitä siellä ja värinät tuntuvat ihanilta , toisella kädellä levität pakaroitani yhä enemmän... Alan yhä vaativammin imemään kaluasi, arvelen sinun olevan herkässä. Kuiskaat jonkun miehen pysähtyneen ohikulkiessaan auton viereen.
se ei häiritse minua, eikä sinuakaan.Katsoo sisään, mutta haluan keskittyä vain sinuun. Tunnen huulesi kalullani.Haluan laueta huulillesi. Tunnet sauvan syvemmällä sisälläsi.Yhä vaativammin.Sormeni hieroo samalla peppuasi.
tunnet miten kaluni paisuu suussasi ja hengitykseni kiihtyy. Liikutan sauvaa sinussa yhä kiihytvämmällä tahdilla. Tunnet sormeni peppuvaossasi.Hengityksesi kiihtyy.
Tunnen miten painat takamuksesi yhä tiukemmin sauvaa vasten vaatien enemmän
Puoli tuntia? Huulesi puristaa kaluani lujempaa. Tunnet miten painan sitä yhä vaativammin suuhusi. Sormeni on ihan märkä sinusta. Peppuvakosi on ihana liukas. Työnnän sauvaa sinua vasten. Tunnen sormesi, miten hierot itseäsi. Pyydät lisää, lujempaa.Koko maailma ympäriltä katoaa.
vaihdan sauvaa.Jäykistyt, kun työnnän sauvaa sisääsi. tunnet sen täyttävän sinut kokonaan. Kaluni on rajähdyspisteessä suussasi.Vaadin sinua, lujempaa.
Tunnen lähes repeäväni, vaivoin häpyhuulet antavat tilaa sen työntyä sisääni, himosta yhä voimakkaammin imen sinun kaluasi terskaasi... toisella kä'delläsi painat päätäni alemmas kohti kalusi vartta , vaadit lähes minua , haluan saada suuhuni spermasi...
Kävin veskissä samalla kun , olin naapuriosastolla. Kun laitoin stringejä takaisin niin eikös tullut maahanmuuttaja mies siivooja sinne... voi rähmä...
Kalusi paisuu kunnes se alkaa ruiskia spermaa nieluuni... liikutan villisti peppuani sauvaa ja sormiasi vasten, tunnen miten märät ja liukkaat sormesi ovat eritteistäni..