Niin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuosia 39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tunnet katseet, mutta et välitä. Halu on saanut sinusta vallan. Haluat, että jatkan sinun hieromistasi.Rintasi kohoilee, tunnet sormeni sinun klittassasi. Tunnet, miten lähestyt huippua:

Rohkaiset minua olemaan välittämättä ja nauttimaan tilanteesta vaikka vieraat ihmiset näkevät minun alapääni..Rintani kohoilee huomaat sen ja toisella kädellä kevyesti hierot niitä..

Lähdemme jatkamaan matkaa, samalla pudotan mekon rintojeni alapuolelle , paljastaen ne sinulle. Olen autossasi mekko ylhäällä ja rinnat paljaana.. AvaSIN HOUSUSI eikä sinulla niiden alla alushousuja lainkaan...

ei minulla yleensäkkään. Tunnen kätesi kalullani.Vaikea keskittyä liikenteeseen. Tunnen miten puristat lujempaa. Käteni on alavatsallasi ja työnnän sormeni sinuun.Tunnen miten huohotat. Vaadit enemmän.

Suukotan osin esinahan peittämää terskaasi ja samalla hitaasti paljastan sen kokonaan... työnnän kielen kärjen terskasi reikään ja ikäänkuin nain sinne kielellä.. Kuumat vaativat kätesi takapuolellani , hyväilevät sitä....

Yhteistyössä