Niín

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "KYSELIJÄ"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"KYSELIJÄ"

Vieras
Voikohan täällä kysellä että mitä diggatte? Täällä kun ne lapset melkein vaan juttelee, sorry!! En oikein ymmärrä. Olavi V. Topi S. Agents Mario L. Caruso.... Onko täällä enää aikuisia? Ja aina samaa ikävää, oli juttu mikä vaan.

Ei ilmeisesti voi?? Vanha taas on sekaisin ja lapset ei vastaa ja eivätkä haluakaan. Minusta on ikävä lueskella näitä en voi sanoa- mitä juttuja. Asiallista käytöstä, jos aikuiset juttelee. Kertokaa, jos olette lapsia, niin minäkin osaan mennä muuallle juttelemaan. Huvittavaa on lukea juttujanne, te ette ymmärrä, mutta kerron vaan, että sitten joskus!!¨HAHAHAAA

Aikuinen olen mutta mistään noista en erityisemmin diggaa. Meitä aikuisia on katsos moneen junaan;toiset on vähän lapsellisia,toisilla on lapsia ja toisilla lapsenlapsiakin jo.. On täällä paljon muutakin juttua kun samaa ikävää.

Edellinen vieras jatkaa vielä että suomea saa kirjoittaa myös oikein;sinulla kyselijä on kielioppi aika pienen lapsen tasolla. Että kannattaa ehkä mennä muualle juttelemaan,jos vaikka puhuminen sujuis kirjotusta paremmin.

Miks musta tuntuu jotenki että mä en ymmärrä sun pointtias?

Mutta jos ymmärsinkin, niin mä sitten varmaan olen tälläinen niin kutsuttu "lapsi"... Sorry jos niin paljon häiritsee mun täällä seikkailuni, mutta mä ainakin yritän olla puhumatta asioista joista en oikeastikkaan tiedä koska ei ole kokemusta. Ja, kyllä musta tuntuu että täällä on osa "aikuisistakin" aika lapsellisia...

[QUOTE="vieras";23015149]Edellinen vieras jatkaa vielä että suomea saa kirjoittaa myös oikein;sinulla kyselijä on kielioppi aika pienen lapsen tasolla. Että kannattaa ehkä mennä muualle juttelemaan,jos vaikka puhuminen sujuis kirjotusta paremmin.[/QUOTE]

Anteeksi vain, mutta minun ikäisilläni on E.N. Setälän kielioppi, jos sen olet opiskellut.

Yhteistyössä