Niin väärin.. Kaverini teki 4kk sitten abortin, nyt kuulemma yrittää raskautua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minnea

Vieras
Siis aborttiin oli syynä se, ettei kaverini uskonut miehen haluavan lasta. Mieheltä salaa sitten haki abortin. Nyt sitten menivät kihloihin ja ystäväni kertoi miehen haluavan lapsen hänen kanssaan(...........) Jos kaverini olisi miehelle kertonut, olisi abortti jäänyt tekemättä. Toivottavasti EI tule raskaaksi. Prkl.

Jopas on suhteella pohja, jos ei ole voinut miehelle kertoa raskaudesta... Mitäs sit jos mies joskus saakin tietää... Ei voi ainakaan luottamuksesta tai rehellisyydestä tässä suhteessa puhua.

Minkä sille enää voi. Aika pahansuopaa toivoa, että ei tule raskaaksi. Olisihan se melkoinen rangaistus, kun ottaa huomioon, että voi hyvin myös rangaista itseään ajatuksien voimalla jo tehdystä abortista.

tuota noin.. esiin se tulee ennemmin tai myöhemmin kaveris miehelle.. täällä päin kysytään aina ekassa neuvolassa onko tehty abortteja ja neukkis kortissa sekin sit näkyy että suosittelisin kertomaan miehelle.

mua kanssa harmitaa niin kauheasti kun kaveri teki sen abortin. nyt kuitenkin miehen kanssa jotain peliä ja syö masennuslääkkeitä että jaksaa.
miksi ei pitänyt |O :/
joo ei sille mitään enään voi. harmitaa vaan niin.Uskon että olis niin onnellinen siitä mahastaan ja pian syntyvästä vauvasta kun aina lapsia halunnut,mut ei. ei voi kun omaa elämän valintoja tehdä.toivottavasti tuosta toipuu pian.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä sille enää voi. Aika pahansuopaa toivoa, että ei tule raskaaksi. Olisihan se melkoinen rangaistus, kun ottaa huomioon, että voi hyvin myös rangaista itseään ajatuksien voimalla jo tehdystä abortista.
Samaa mieltä. Joskus nuorempana mua kauhistutti nämä toisille pahaa toivovat ihmiset, nyt vanhempana olen vain surullinen heidän vuokseen ja toivon, että he kuitenkin siitä pahansuopuuudestaan edes jonkin mielihyvänlähteen itselleen löytävät.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
tuota noin.. esiin se tulee ennemmin tai myöhemmin kaveris miehelle.. täällä päin kysytään aina ekassa neuvolassa onko tehty abortteja ja neukkis kortissa sekin sit näkyy että suosittelisin kertomaan miehelle.
Ei välttämättä tule ilmi jos ei kerro neuvolassa abortistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Ei välttämättä tule ilmi jos ei kerro neuvolassa abortistaan.

Aivan. Ei ole pakko kertoa.

Mä en kyllä kavereitteni asioita ala harmittelemaan!
Tehköön ne mitä tekevät,ei oo multa tai mun onnestani pois!

Samaa suosittelen teille,mun ymmärrys ei riitä teille toisten asioiden vatvojille!

Yhteistyössä