Niin v***** väsyny tähän oloon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
poskiontelot kai reistailee minulla. Flunssaa kestänyt kuukausia ja nenä jatkuvasti tukossa. Päätä särkee ja oon kiree ku viulunkieli.. Toivottavasti tänään keksitään jokin joka tän vie pois. Haluaisin nukkua yöt kunnolla :(

Onko kenelläkään muulla kroonista tukkoisuutta?

kiinnostaa.. tää on nimittäin ihan jatkuvaa.. Nenäsumutteen kanssa saa läträtä ja sehän vain pahentaa entisestään.. Alan olla jo epätoivoinen..

Miten ne löytyi?

vaikka onkin tosi suuri. Nytkin on toinen ihan auki, toinen ihan tukossa. Yön molemmat AIVAN tukossa. Ei lähde niistämällä minnekkän. Sitten tuntuu, että kun vastaanotolle menen, että saako ihan väärän kuvan vaivasta ja laadusta jos sattuu se "hyvä hetki". Mieskään ei luonnollisesti voi tajuta miten tää on hanurista koko vaiva... lähinnä kuittailee onko sitä nenäsumutetta pakko käyttää ja että kuvittelen vain..

Mullakin ollut vaivana kauan. Käytin tavallisia sumutteita, Otrivin yms mutta parin viikon päästä ne ei enää auta, pahentaa vaan asiaa. Nyt olen käyttänyt lääkärin määräämänä Flixonase sumutetta joka päivä jo yli vuoden, hyvin menny. Mulla kun luultavasti pölyallergian aiheuttamaa.

mutta tuntuu että voiko se olla näin paha... että aivan tukkoon vetää. Silmät ei vuoda, ei ihottumaa eikä muuta sellaista. Mutta kiva että kohtalotovereita löytyy ´ja edes JOKU ymmärtää.. miehelle en ole edes sanonut että menen tästä valittamaan jonnekkin kun se ei tasan ymmärrä.

Yhteistyössä