Niin täynnä neuvolaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteen purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteen purkaus

Vieras
mitä varten ne edes on kun aina saa lähteä pahan mielen kera pois...

odotan kolmatta ja meillä sama th hoitaa niin raskaana olevat kun lapsetkin joten tutuksi on tää th tullut.

millon epäilee etten rasvaa lasta (atooppinen iho) tai millon lapsi on kasvanut liian vähän, millon liikaa, millon teen väärin koska annan syödä tuttia, millon teen väärin kun annan yöllä maitoa ja väärin teen kokoajan kun 1v juo vielä pullosta...

nyt olen raskaana ja paino noussu liikaa, meillä oli kuulemma sopimus jostain 7 kilosta koko raskauden aikana jotta hyödyntäisin liikakiloni. millon epäilee etten syö tarpeeksi kukkakaalta tai puolukkaa. uhkailee sillä sun tällä, milloin milläkin...

onneks muistin just että sen th:n voi vaihtaakin,kai. ajattelin jo että menen yksityiseen neuvolaan niin raskauden kun lastenkin kanssa mut jospa vaihtaisin ihan vaan th:ta...

jos yhtään lohduttaa niin täällä on täysin sama tilanne :)
viime viikolla 8kk neuvolassa oli laittamassa ties mille psykiatrille kun poika ei ryömi tai konttaa vaan "varvastaa" kun tuettuna kävelyttää. eka kerran sanoin jotain vastaan ja sanoin tädille että kuules, tämä poika se kehittyy ihan omaan tahtiinsa....

olen yrittänytkin välillä sanoa th:lle että minä olen minä ja en aina katso käyriä tai oppaita, suosituksia. elän myös maalaisjärjen mukaan.

onko kokemusta tosta vaihtamisesta? mietin, jos vaihdan jollekin toiselle th:lle niin sit toi edellinen th kattoo mua kumminkin aina ku halpaa makkaraa ku olen siellä neuvolassa...

Yhteistyössä