Niin täydellinen syyssää! Tämä on onnea!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Ai että mä oon onnellinen.

Ulkona on maailman ihanin sää -aurinkoa, lempeää tuulta ja sopivasti lämpöä. Tarkeni vielä istuskella. Pieni "lenkkikin" tuli tehtyä

Käytiin pojan kanssa heittämässä kesälle hyvästit - tyhjennettiin viimeisetkin purkit ja ruukut ja astiat kesäkukista. Illemmalla ostamaan callunoita, hopealankaa ja koristekaalia. Niin ja niitä kukkasipuleita! Huomenna tulee ystävä auttamaan niiden istutuksessa.

Pakahduttavan ihanaa, kun saattoi oikein olla ulkona ja sai jopa tehtyäkin siellä jotain :).

Nyt meen kampaamaan naamani, kohta lähdetään ulos syömään miehen synttäreiden kunniaksi.

No eikö ollutkin aivan täydellinen syksypäivä :)! Aurinko paistoi koko päivän - osin paistaa kajottaa vieläkin - sai oikein hehkumaan kaikki kauniit lehdet, jotka tanssivat pieniä pyrähdyksiä tuulenpoikasen tarttuessa niihin...Tuoksuu märälle mullalle, kuulakkuudelle...Mä haravoin pihassa tuon meidän 2-vuotiaan kanssa - tyttö hihkui ääneen riemusta,kun sai lehtensä lentoon parilla napakalla haravan sutaisulla :D! Syysistutuksia en ole itse vielä miettinyt, kun meillä kukkii vielä hassusti kesäkukkiakin riittämiin - ihan kummallinen, mukavan lämmin pitkä syksy!

Oikein ihanaa, nautinnollista ja tunnelmallista synttäri- illanviettoa sinulle :)!

[QUOTE="Vilukissa";24735480]No eikö ollutkin aivan täydellinen syksypäivä :)! Aurinko paistoi koko päivän - osin paistaa kajottaa vieläkin - sai oikein hehkumaan kaikki kauniit lehdet, jotka tanssivat pieniä pyrähdyksiä tuulenpoikasen tarttuessa niihin...Tuoksuu märälle mullalle, kuulakkuudelle...Mä haravoin pihassa tuon meidän 2-vuotiaan kanssa - tyttö hihkui ääneen riemusta,kun sai lehtensä lentoon parilla napakalla haravan sutaisulla :D! Syysistutuksia en ole itse vielä miettinyt, kun meillä kukkii vielä hassusti kesäkukkiakin riittämiin - ihan kummallinen, mukavan lämmin pitkä syksy!

Oikein ihanaa, nautinnollista ja tunnelmallista synttäri- illanviettoa sinulle :)![/QUOTE]

Meidän naapurissakin on kesäkukat vielä ihan kunnossa, mutta meidän kukista muut paitsi pari pelargoniaa (ne toki säästin vielä) olivat kärsineet kuivuudesta, kun mies ei oikein ole muistanut niitä kastella :D. No, uutta putkeen vaan, kun mäkin jaksan taas paneutua oleelliseen.

Yhteistyössä