Niin tänään on perjantai eikä torstai. Ihan vaan jos ette tienneet, minä en tiennyt. :D

Tuossa aloin hoputtamaan lapsia että syökääs nyt se aamupala, kohta pitää alkaa pukemaan että ehditte kouluun (menevät kahdeksaan kouluun ma-to ja perjantaina yhdeksään ) . Sit esikoinen kysyi että eikös tänään ole perjantai? :snotty: Ei hyvää päivää tän mun pään kanssa. Olikohan se tämä minkä eilen unohdin että tänään on perjantai :D

Nyt mä haen oikeasti sitä henkilökohtaista avustajaa tän mun pään takia. :D

IhanaValo
:D ..Mie yleensä oon päivistä sekaisin kun ei oo oikeen mitään sellaista mikä muistuttaisi päivien kulusta,ei töitä tai kerhoja tms. Miehelläkin vuorotyö,niin sekin menee millon sattuu töihin:)

Mulla meni kans tällä viikolla päivät sekaisin kun yks tytöistäni tuli opiskelupaikkakunnalta jo ke-iltapäivällä. Yleensä, kun tytöt kotiutavat perjantaina. Eilen olin koo päivän perjantaissa. Mikähän päivä tänään sit on? Jospa sit tajuis iltapäivällä kun kaks tyttöä tulee kans kotiin, et nyt on oikeasti perjantai ja vkl edessä. Ja osa lapsista menee isää moikkaamaan.

kiki
mulla on varmaan sit jo lauantai, kun eilen olin ihan perjantai fiiliksissä.
johtusko siitä, kun miehellä pitkästä aikaa 5 päivän työviikko, niin tuntuu sit viikkokin niin pitkältä

Yhteistyössä