Niin surkee äiti olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oltiin viikko taaperon kanssa mummilassa, tänään tultiin kotiin. Tuntuu kamalan pahalta ku taapero vaan nyt kokoajan kiukuttelee kotona, ei syö, on ollu ihan täystuho koko illan. Mummilassa oli ku enkeli koko viikon, ja tuskin edes huomas mua siellä, mummin perässä vaan kokoajan.
nyt siis ollu kotona ihan kamala, tuntuu että vihaa mua ku tultiin takas kotiin ja mummi ei oo täällä.
Satutti tossa illalla vielä ittensä ku tippu tuolilta, verta tuli suusta ja tuskin anto mun edes lohduttaa :(

eikö mun lapsi tykkää musta.

sellasta se vaan valitettavasti on.. mutta meillä ei ainakaan lellitä lapsia vierailujen/yökyläilyjen jälkeen, vaan arkeen palautus, eli normi säännöt ja kaikki niiku ennenki, ni kyllä se siitä!! oot silti paras äiti :)

Mullakin on samanlaisia fiiliksiä. Meidän taapero viettää kyllä päivittäin aikaa isoäitinsä kanssa(asutaan naapurissa) ja mua tuskin huomaakaan. Jää usein itkemään perään kun vien kotiin syömään/nukkumaan tms. Mutta isoäiti touhuaa koko ajan pojan kanssa ja "pitää hauskaa". Mutta enhän mä niin ehdikkään koko aikaa viettämään pojan kanssa, kun on kotityöt ja nuorempi sisarus vielä ym.

Eiköhän ne silti meistä tykkää :)

tuollaistahan tuo on. meillä reagoi vielä 4v ja 5v kun tullaan mummolasta. Kauhea riehuminen alkaa kotona. Välillä hermoja kiristelee ja tekisi mieli laittaa bussilla takaisin :) menee yleensä parissa päivässä ohi.

Meidän 6v haluaisi muuttaa mummolaan maalle, kun siellä on aina niin kivaa ja täällä kotona typerää. Kysyin sitten, että todellako haluaisit ikuisiksi ajoiksi sinne jäädä, niin ei kuulemma. :) Eli kyllä se siitä tasaantuu ja kyllä se susta tykkää!! :D

No onpa "hyvä" kuulla että muillaki on tällasta.
Taapero on nyt jotenki viime aikoina rakastunu täysin mummiinsa. Ei oo ennen näin paha ollu, ettei ois mun mukaan halunnu lähteä. Sielläki ku oltin ja vein illalla muksua nukkumaan, huusi kurkku suorana mummia sängyssä. Todella outoa :( ja arvatkaa tuliko paha mieli..

Yhteistyössä