Niin sitä luulin melkein 10v ajan, että tuo mies on se oikea...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyyti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyyti"

Vieras
Kunnes viime yönä ja tänä aamuna kuulin olevani hänen mielestään huono äiti, läski vässykkä, saatana, psykopaatti, kusipää, huora.. pilaan hänen elämänsä ja elän haavemaailmassa.

Siihen asti olen ajatellut, että hän rakastaa mua sellaisena kuin olen (enkä omasta tai muiden mielestä kyllä ole sitä mitä mies sanoi). Ollaan oltu onnellisia ja meillä on 4 lasta, hyvä elämä. Olen pitänyt miestä hyvänä, hemmotellut ja huolehtinut, olen vähän sellainen "vanhanajan vaimo".

No, nyt sitten yritän hillitä käsien tärinää ja jatkaa lauantaita lasten kanssa jotka onneksi eivät vaikuta siltä, että huomaisivat mitään omituista. Ei siis tapeltu lasten kuullen tms, nyt mies ei ole täällä vaan lähti "kauppaan"...

Oliko alkoholilla osuutta asiaan?
Joku miestä pännii ja suhun se on helpointa purkaa. Kun ei ole itse saanut tai saavuttanut sitä mitä haluaa, niin voi aina syyttää jotakuta toista sen sijaan,että katselisi peiliin..
Itse tiedät millainen ihminen & äiti olet, älä anna miehesi kiukunpuuskan vaikuttaa siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23230247:
Ihan kamalaa käytöstä mieheltä :O tollasta mies ei kyllä pystyisi mulle hyvittämään- lähtisin varmaan samantien, tai lykkäisin äijän pihalle.

Kuulemma nöyryytin häntä, kun soitin kesken illanvieton... ihan kuin hänen kaverinsa eivät tietäisi, että 4:n pienen lapsen isällä saattaa suunnitelmiin tulla muutoksia kesken kaiken...

Yritinkin pistää pihalle, pakko myöntää että loppujen lopuksi läimäytin poskelle... mutta ei se suostu lähtemään, eikä mulla ole paikkaa minne mennä neljän pienen kanssa!

[QUOTE="nyyti";23230266]Kuulemma nöyryytin häntä, kun soitin kesken illanvieton... ihan kuin hänen kaverinsa eivät tietäisi, että 4:n pienen lapsen isällä saattaa suunnitelmiin tulla muutoksia kesken kaiken...

Yritinkin pistää pihalle, pakko myöntää että loppujen lopuksi läimäytin poskelle... mutta ei se suostu lähtemään, eikä mulla ole paikkaa minne mennä neljän pienen kanssa![/QUOTE]

No miehen logiikalla voi asian kyllä todellakin ymmärtää noin, nöyryytyksenä.

MUTTA ylireagoitte nyt molemmat, jos aikaisemmin ei moisia ongelmia ole ollut (nimittelyä ja solvaamista eikä fyysistä väkivaltaa). Oikso syytä molempien rauhoittua ja katsoa peiliin ja keskustella sitten, kun tunteet on tasoittuneet puolin ja toisin.

Sieltä ne tuli patoutuneet tunteen, mitä on ajatellut muttei ole sanonut. Ikävä kyllä, minusta on noin. Ei kylläkään mitään oikeutta ole noin toiselle sanoa, törkeää mieheltä! Itse en ehkä kovin helposti pääsisi noista yli, koska väistämättä siellä on totuuksia mukana. Siis kuinka hän ajattelee. Luulen, että miestä hävetti kun vaimo soitti illanviettoon...ehkä kaverit vitsailivat aiheesta? Mutta aivan ala-arvoinen reaktio mieheltä.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23230247:
Ihan kamalaa käytöstä mieheltä :O tollasta mies ei kyllä pystyisi mulle hyvittämään- lähtisin varmaan samantien, tai lykkäisin äijän pihalle.

Mistä tiedät mitä ap on sanonut itse miehelleen?

No miehen logiikalla voi asian kyllä todellakin ymmärtää noin, nöyryytyksenä.

MUTTA ylireagoitte nyt molemmat, jos aikaisemmin ei moisia ongelmia ole ollut (nimittelyä ja solvaamista eikä fyysistä väkivaltaa). Oikso syytä molempien rauhoittua ja katsoa peiliin ja keskustella sitten, kun tunteet on tasoittuneet puolin ja toisin.

Mä olenkin jo rauhallinen, olin ennen läimäytystä ja sen jälkeen ihan rauhallinen, kuuntelin vaan kyyneleet valuen.

Miehen logiikalla tuo on varmasti nöyryyttävää... mutta en käsitä, että kuinka se ei ajattele miten rankkaa mulla oli kun 3,5v kirkui kuumeen noustessa tuntikausia, piti vain vähän taukoja. Sitten vauva piti saada nukkumaan, mutta mä ravasin lastenhuoneessa. Vauva ei nuku yöllä eikä oikein päivälläkään. Ja 2 muuta lasta päälle. Kaikki sujuu kyllä mulla hyvin, mutta illat on ongelma JOS tulee tollaisia yllätyksiä. Ja siis soitin kauniisti kysyäkseni, että mikä meininki... niin siitä se alkoi, sen sijaan että olisi edes vähän tsempannut ja tukenut, vaikkei nyt kotiin olisikaan tullut.

[QUOTE="nyyti";23230266] mutta ei se suostu lähtemään, eikä mulla ole paikkaa minne mennä neljän pienen kanssa![/QUOTE]

Jos sä hänen mielestään olet kaikkia noita asioita mitä luettelit ensimmäisessä viestissäsi, niin miksi ihmeessä miehesi ei sitten suostu lähtemään?
Luulisi että jos olet mukamas noin kamala niin mies olisi pakannut tavarat samantien ja kiittänyt luojaansa että pääsi pois.
Tai sitten mies tietää että tuskin hänellä on ottajia tuollaisella käytöksellä..

Sieltä ne tuli patoutuneet tunteen, mitä on ajatellut muttei ole sanonut. Ikävä kyllä, minusta on noin. Ei kylläkään mitään oikeutta ole noin toiselle sanoa, törkeää mieheltä! Itse en ehkä kovin helposti pääsisi noista yli, koska väistämättä siellä on totuuksia mukana. Siis kuinka hän ajattelee. Luulen, että miestä hävetti kun vaimo soitti illanviettoon...ehkä kaverit vitsailivat aiheesta? Mutta aivan ala-arvoinen reaktio mieheltä.

No niin minäkin asian tulkitsen, että sanoi viimein mitä oikeesti ajattelee. Siksi onkin niin kamala olla, kun tajuan että olen oikeesti elänyt valheessa vuosia, rakentanut elämäni turhaan tähän hänen kanssaan. En minä tästä yli pääse.

Enkä itse oikeesti loukannut miestä sanallakaan, pyysin lopettamaan ja miettimään mitä sanoo, ennenkuin on liian myöhäistä! En halunnut sanoa mitään, mitä katuisin myöhemmin. Se läimäytys kyllä kaduttaa, en tajua mistä se tuli!

[QUOTE="vieras";23230309]Mistä tiedät mitä ap on sanonut itse miehelleen?[/QUOTE]

En voikkaan tietää, tiedän vaan sen mitä hän itse kertoo... mutta jos mies on tosiaan vaan loukkaantunut siitä, että nainen pyytää miehen kotiin, kun lapsi on sairastunut, niin miksi mies vetää siitä himopultit?

Jos sä hänen mielestään olet kaikkia noita asioita mitä luettelit ensimmäisessä viestissäsi, niin miksi ihmeessä miehesi ei sitten suostu lähtemään?
Luulisi että jos olet mukamas noin kamala niin mies olisi pakannut tavarat samantien ja kiittänyt luojaansa että pääsi pois.
Tai sitten mies tietää että tuskin hänellä on ottajia tuollaisella käytöksellä..

No sanoppa se, että miksi on ollut mun kanssa kaikki nämä vuodet ja kärsinyt selkeesti??? Kotoaan ei kuulemma lähde mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23230340:
En voikkaan tietää, tiedän vaan sen mitä hän itse kertoo... mutta jos mies on tosiaan vaan loukkaantunut siitä, että nainen pyytää miehen kotiin, kun lapsi on sairastunut, niin miksi mies vetää siitä himopultit?

Siksihän mä sille uskalsin soittaakin, kun luulin tuntevani mieheni ja tietäväni, että sille voin aina soittaa kun on vaikeaa! En jaksa käsittää tätä tilannetta, en vaikka miten ajattelen aivot solmussa!

Jotenkin minusta vaikuttaa, että sohasit ampiaispesään. Ei tollasta käytöstä voi perustella millään alkoholin käytöllä. Kyllä nuo ajatukset on hänen päässään pyörineet jo pitemmän aikaa, ei kukaan omalle rakkaalleen noin voi sanoa. Sulla on syytä loukkaantua ja pahasti. Mieti, mitä tollasella miehellä teet. Toimi kuitenkin nopeasti.

Jotenkin minusta vaikuttaa, että sohasit ampiaispesään. Ei tollasta käytöstä voi perustella millään alkoholin käytöllä. Kyllä nuo ajatukset on hänen päässään pyörineet jo pitemmän aikaa, ei kukaan omalle rakkaalleen noin voi sanoa. Sulla on syytä loukkaantua ja pahasti. Mieti, mitä tollasella miehellä teet. Toimi kuitenkin nopeasti.

Voiko vielä tässä maailmassa olla miehiä, jotka olis vain lasten takia parisuhteessa? Että onko se vaan kokenut velvollisuudekseen jatkaa mun kanssa, vaikka ajattelee noin?! Ihan järkyttävää! Ja pienin on vasta 2kk!!

Ja vaikka olisikin vain velvollisuudesta, niin kuinka joku sitten osaa valehdella niin hyvin vuodesta toiseen, esittää rakastavansa??

En minä halua miestä joka voi sanoa toiselle noin, enkä tiedä miten ikinä voisin antaa tuollaiset sanat anteeksi, vaikka joskus pyytäisikin... en unohda kyllä ikinä tätä oloa mikä nyt on...

Varmaan on viisainta antaa tilanteen nyt rauhoittua ja sitten asiallisesti puhua asiat halki.
Jos se ei onnistu, miettikää sitten ratkaisuja. Sanot sitten miltä tuntui kuulla haukut kun muutenkin oli liskojen ilta ja yö lasten kanssa.
Ethän sinä huvikseen hänen iltaansa pilannut, vaan tilanne kotona meni vaikeaksi.

Tuliko hänen reaktionsa todella ihan puun takaa....kyllähän sitä 4 lapsen isänä + äitini nyt jonkunlainen käsitys on yhteiselämästä tullut vai puhutteko mistään normaalisti?

[QUOTE="nyyti";23230371]Voiko vielä tässä maailmassa olla miehiä, jotka olis vain lasten takia parisuhteessa? Että onko se vaan kokenut velvollisuudekseen jatkaa mun kanssa, vaikka ajattelee noin?! Ihan järkyttävää! Ja pienin on vasta 2kk!!

Ja vaikka olisikin vain velvollisuudesta, niin kuinka joku sitten osaa valehdella niin hyvin vuodesta toiseen, esittää rakastavansa??

En minä halua miestä joka voi sanoa toiselle noin, enkä tiedä miten ikinä voisin antaa tuollaiset sanat anteeksi, vaikka joskus pyytäisikin... en unohda kyllä ikinä tätä oloa mikä nyt on...[/QUOTE]

Jos se olettaa, että voi sanoa sulle ihan mitä vaan ottamatta siitä minkäänlaista vastuuta. Eikö ole aiemmin sanon mitään vastaavaa? Itse vaan en missään nimessä voisi kuvitella sanovani mitään tollasta omalle kumppanilleni.

Varmaan on viisainta antaa tilanteen nyt rauhoittua ja sitten asiallisesti puhua asiat halki.
Jos se ei onnistu, miettikää sitten ratkaisuja. Sanot sitten miltä tuntui kuulla haukut kun muutenkin oli liskojen ilta ja yö lasten kanssa.
Ethän sinä huvikseen hänen iltaansa pilannut, vaan tilanne kotona meni vaikeaksi.

Tuliko hänen reaktionsa todella ihan puun takaa....kyllähän sitä 4 lapsen isänä + äitini nyt jonkunlainen käsitys on yhteiselämästä tullut vai puhutteko mistään normaalisti?

Kuten sanoin tuli ihan puun takaa... tottakai uskalsin soittaa omalle rakkaalleni, neljän lapsen isälle kun tilanne meni ihan hulluksi kotona. Kyllähän mies tietää, mitkä univelat mulla muutenkin on. Ja kun kahtaalle en voi revetä, vaan pakkohan mun oli.

Normaalisti me puhutaan, pikemminkin kauhisteltu kun esim satuhäät ohjelmassa parit puhuu rumasti toisilleen! Mieskin!

Ainoa syy, miksi miehesi oikeasti pitäisi lähteä, on se että sinä löit. Miehelle lapset matkaan ja sinä hoitoon.
Uskomatonta lässytystä akoilta tähän ketjuun, jos lyöjä olisi mies, olisi se jo täysin lytätty. Miksi ne säännöt on niin perkeleen erilaiset naisille?

No josko et esim oikeasti ole läski (niinku ainakin kirjoitit) niin tuskinpa noi on mistään sisältä kummunneet patoutumina. Joskus vaan, kun on tosi vihainen (tai pettynyt) päästelee suustaan vaan sanoja, joiden tietää toista eniten loukkaavan. Jos miehesi ei ollut ennen sinua haukkunut niin ehkä noi kaikki sanat piti laukoa, että joku osuisi ;)

Keskustelkaa. Ei 10v onnellinen suhde voi muuttua toiseksi muutaman sanan takia. Minä ainakin olen sitä mieltä, että suustaan voi päästää mitä vaan ilman sitä sen enempää tarkoittamatta. Etenkin kännissä, mutta myös selvinpäin tietyssä mielentilassa.

nyt et sitten päästä miestäs helpolla, tuo on musta törkeää :O ei noin sanota rakkaalle ^^olit missä mielentilassa tahansa! KYLLÄ SAA NÖYRIMMIN PYYTÄÄ ANTEEKSI, JA SINÄ PYYDÄT ANTEEKSI ETTÄ LÄIMÄYTIT!

Uusimmat

Yhteistyössä