Niin se suli kovinkin sydän, täällä itkeä tihrustan. :')

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Esikoinen lähti aamulla reissuun. Siinä kiireen ja tohinan keskellä sanoi, että 'sängyllä on äiti sulle viesti, lue se sitten illalla kun menet nukkumaan'

Unohdin päivän aikana koko asian ja yllätyin, että mikäs paperi sängyllä on.
Esikoinen ei osaa vielä lukea, vaan oli jäljitellyt siihen kirjoitusta ja paperin alalaitaan oli piirretty pieni kukka.
Liikutuin ihan totaalisesti ja nyt itken täällä ikävissäni. Ihana, suloinen, oma rakas poikani! :heart:

minulle tuli tästä mieleen, kun esikoisemme halusi 4-vuotiaana kirjoittaa työreissussa ollleelle isälleen kirjeen. ensin hän saneli minulle sisällön jonka kirjoitin ja sitten hän itse mallista kirjoitti sen aa neloselle.
kirje meni jokseenkin sanasta sanaan näin :
"Terve rakas isä! On ollu kivaa kotona ja oon tehnyt kaikkea. Silmämunat on kunnossa. Terveisin XX "

Eikä mitään hajua mistä tuon silmämunajutun repäisi .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minulle tuli tästä mieleen, kun esikoisemme halusi 4-vuotiaana kirjoittaa työreissussa ollleelle isälleen kirjeen. ensin hän saneli minulle sisällön jonka kirjoitin ja sitten hän itse mallista kirjoitti sen aa neloselle.
kirje meni jokseenkin sanasta sanaan näin :
"Terve rakas isä! On ollu kivaa kotona ja oon tehnyt kaikkea. Silmämunat on kunnossa. Terveisin XX "

Eikä mitään hajua mistä tuon silmämunajutun repäisi .

Hahaa, ihana! :D