Niin paljo v****taa ettei ees tiiä mitä sanois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ihan perseestä ku ei pysty nukkumaan |O |O Nyt on taas siinä ihanassa vaiheessa että aina ku nukahtaa ni säpsähtää hereille ja sit ei taas saa tuntikausiin unta.. Just kävi taas niin..

Oikeen mahtava zombie -fiilis.. Raivostuttaa niin paljo, tytön puolesta ku sais jo nukuttua ihan kohtuuöitä ni eipä itte enää pysty..

Että eipä täsä sitte muuta.. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä sulla vaivaa, hermot riekaleina??

Ei ku mä kärsin kroonisesta unettomuudesta. Se sai alkunsa ku tyttö vuoden valvotti, sitten ku ois saanu nukuttua ni ei enää onnistunutkaan.

Ja siitä lähtien mä oon nukkunu todella surkeesti, lähinnä kausiluontoisesti..

:((Laittaisin sellaisen halihymiön jos voisin, mutta kun en ole rekisteröitynyt. ) Unettomuus on niiiiiin tuttu tila, tiedän tasan miltä sinusta tuntuu. Koita nyt kestää, kyllä se joskus helpottaa...

Mua kiinnostaisi et miten sulle on todettu tuo?
Mietin vain omalle kohdalle että voisiko olla samaa? Esikoisen jälkeen olen valvonut samalla lailla. Äskenkin olin jo nukkumassa kunnes koira herätti. Sit pyörin tunnin sängyssä kunnes päätin nousta ylös kun ei siitä nukkumisesta taas mitään tule.

Kyl mä kohta meen yrittään uudelleen, kunhan tästä vähän rauhotun, noi säpsähdykset on aika voimakkaita ja vie kyllä tehokkaasti unet.

Turhauttaa vaan niin hemmetisti ku ei onnistu.. Onhan tätä hoidettu ties millä napeilla jne. mutta kun sekin on keinotekoista unta. Ja lääkkeillä kovat sivarit..

asiaan ei millään lailla kuulu mut tiedättekö miksi ihmisen säpsähtelee unen ja hereillä olon rajamailla? kun joku väittää et ihminen polveutuu liskoista/käärmeistä jotka elivät puissa ja nukahdettuaan, tippuivat niin yrittivät kiemurrella et tarttuisivat johonkin oksaan :)

Yhteistyössä