Niin olin aatellu...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
...et tänään, ku poju menee päikkäreille, ni mie valtaan taas ompeluhuoneen... Yöllä heräsin ja sain niin kivan idean pojun paitaan, ku kaapissa on kassillinen kankaita, joille en oo viel keksiny käyttöä... Ni nyt sit väsyttää niin helkutisti, etten muuta jaksa ku mennä takasin nukkumaan sitten ku pojukin nukahtaa...ja sit kun nukkuu toiset päikkärit, ni mies onkin jo kotona, eikä silloin kerkiä ompelemaan, ku pitää kainalossa kyöhnätä... höh... :/

Joo tuo on tosi ärsyttävää. Siis kun innoissaan jotain suunnittelee ja sit ei jaksakaan touhuta ku hetki olis vapaata. Mulla on kans suuret suunnitelmat tälle päivälle ja pitäis jo alottaa että ehin ja tässä mä vaan kökin! :/

Niimpä...no nyt se poju vihdoin meni nukkumaan ja miutakin väsyttää kauheesti..pitää varmaan lopettaa täällä palstalla roikkuminen ja mennä sohvalle ees puoleks tunniks pötkölleen...jos sit vielä kerkiäis sitä paitaa alottelemaan...ois kiva saaha juhannukseks uus paita pojulle päälle...

Osaisinpa mäki ommella. Mun pitäis mennä peseen pyykkiä ja tiskata ja käydä suihkussa ja lähtä pojan kans ulos. TÄnään pitäis myös ehtiä leipoa juhannukseksi ja ettiä kaapeista kaikki turha tavara ja pistää eteenpäin/menemään. Miten mä ikinä ehin?? Ehkä munki pitäis tästä lähtee... Mut mee ihmeessä pötköttään ku kerran voit! Ja etkö vois ommella sillon ku poika on hereillä? Pistät siihen viereen leikkimään.

Ei sitä silloin voi ommella... Poju on koko ajan johtojen ja polkimien kimpussa... Mut nyt sain paidan valmiiks ja pojukin nukkuu edelleen, joten nyt taidan hetkeks pötkähtää sohvalle...jos vaan maltan...meni meinaa väsymys vähäsen ohi, kun innolla väkersin paitaa...ja ku poju herää, ni taidetaan lähteä pyörälenkille...jos siellä ulkona vielä vähäsen piristyis...

Ei siitä paidasta tullu ihan semmoista ku olin ajatellu...ku nuo kankaat on vähän mitä sattuu...perussinistä ja lilaa college-kangasta ja turkoosia ja vaalean vihreää trikoota...joten tein nyt kesähupparin noista trikoista...turkoosi paita, mis menee hupussa 2 "jonoa" "lohikäärmeen harjaa" joka jatkuu sit niskasta alaspäin yhtenä jonona...no menee ainakin kotipaitana...collegekankaasta haluisin tehä lohikäärmehaalarin...

Yhteistyössä