Niin nuori sinäkin vielä olet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Tänään oltiin miehen kotona käymässä ja kerroin että olin joku vuosi sitten ostanu miehelle tupakkaa ja kysyvät kassalla paperit. Minua juttu nauratti.

Mutta miehen sisko sano että no nuorihan sä ootki. Että ethän sä kaukana ole 18vuotiaasta...jos oot just täyttäny 20vee...

Pikkusen minun mies repes! Nimittäin mä täytän ihan kohta 27v.

Tuumasin vaan että kiitos kohteliaisuudesta.
Olishan hänen nyt pitäny honata että meillä on kohta viis lasta että en mä kovin teini enään ole.

jos mieheni ajaisi partansa pois kokonaan niin varmaanki vielä kysyttäis papereita niin ku kävi pari vuotta sitten, ja mies täyttää tänä vuonna 40 vee.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
:flower: Tuttu homma. Miehen täti viime kesänä melkein järkyttyi kun kuuli että olen miestä 3v vanhempi. Oli kuulema luullut mua korkeintaan 20v mutta täytin siinä piakkoin 25v.

:) ja minähän en voi tietää mistään mitään ku olen niin niin nuori...joskus saan kuulla siittäkin että ei ne nuoret ihmiset tajua...huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
:flower: Tuttu homma. Miehen täti viime kesänä melkein järkyttyi kun kuuli että olen miestä 3v vanhempi. Oli kuulema luullut mua korkeintaan 20v mutta täytin siinä piakkoin 25v.

:) ja minähän en voi tietää mistään mitään ku olen niin niin nuori...joskus saan kuulla siittäkin että ei ne nuoret ihmiset tajua...huoh.

Niinpä niin, ei taida ne vanhemmat tuota hokevat mistään mitään tietää :headwall: On nimittäin melko pitkälle täyttä puppua...

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Voih, miks mä en saa enää noita kommentteja! Useammin kuulen, että "Ai sä oot siis 25! Mä luulin, että... tai siis... emmä nyt tarkottanu että..."
:laugh:

eih :) pitäiskö mun sanoa sille miehen siskolle että ai etkö sä vielä täytäkkään viittäkymmentä. Varmaan tulis turpaan. Tosissaan en uskalla.

Niinpä niin, ei taida ne vanhemmat tuota hokevat mistään mitään tietää :headwall: On nimittäin melko pitkälle täyttä puppua...

Minun tekis mieli joskus sanoa että olettepa tekin joskus ollu nuoria.

Oli kerran tosi hyvä juttu ku minulle annettiin tehtäväksi ostaa anopille lahja.Ja kävin aika monessa kaupassa että löysin kaikkein edullisimman. Niin tämä samainen täti oli aidosti yllättyny että sinäpä oletkin järkevä kun osaat katsella tarjousten perään ja vähän miettiä mitä ostat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Voih, miks mä en saa enää noita kommentteja! Useammin kuulen, että "Ai sä oot siis 25! Mä luulin, että... tai siis... emmä nyt tarkottanu että..."
:laugh:

eih :) pitäiskö mun sanoa sille miehen siskolle että ai etkö sä vielä täytäkkään viittäkymmentä. Varmaan tulis turpaan. Tosissaan en uskalla.

Hehe, vois ainakin tömäyttää aika huolella... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
jos mieheni ajaisi partansa pois kokonaan niin varmaanki vielä kysyttäis papereita niin ku kävi pari vuotta sitten, ja mies täyttää tänä vuonna 40 vee.

Huippu! Oikeesti. :)

Juu ihan tosi, miulla taas ei oo koskaan kysytty papruja :D

:) Minullakin oli silloin kolme lasta matkassa ja maksoin kortilla(jota ei saa alle 18-vuotiaat)
Nuori äiti ;)

:) Minullakin oli silloin kolme lasta matkassa ja maksoin kortilla(jota ei saa alle 18-vuotiaat)
Nuori äiti ;)

Sellaista sattuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyyti:
multa kysyttiin vuos sitten papereita kun menin baariin.Olin tuolloin 30v.Portsari pyyteli anteeks kun näki ajokortin.Mä kiitin kohteliasiuudesta!

nolo. Mutta niille sattuu noita aika usein.

Multa kysytty myös paperit K-18 paikkaan silloin kun olin jotain 23, ojensin ajokorttini ja alkoi portsari sitten inttämään että paperit ei ole mun omat.. aikani intin, ja se lopulta kysyi multa yhtäkkiä toisen nimen kolmannen kirjaimen. Vastaushan tuli kuin apteekin hyllyltä, joten pääsin sisälle...

Mulla ikää 29v ja LÄHES joka kerta, kun menen baariin (eli n.5krt/vuosi), niin multa kysytään paperit. Ja toissa viikolla K-marketissa kassatäti kysy papreit, kun ostin tupakkaa :) Kassatädillä oli varmaan ikää jotain 27-30 väliltä...

Alkuperäinen kirjoittaja halitulijallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyyti:
multa kysyttiin vuos sitten papereita kun menin baariin.Olin tuolloin 30v.Portsari pyyteli anteeks kun näki ajokortin.Mä kiitin kohteliasiuudesta!

nolo. Mutta niille sattuu noita aika usein.

Multa kysytty myös paperit K-18 paikkaan silloin kun olin jotain 23, ojensin ajokorttini ja alkoi portsari sitten inttämään että paperit ei ole mun omat.. aikani intin, ja se lopulta kysyi multa yhtäkkiä toisen nimen kolmannen kirjaimen. Vastaushan tuli kuin apteekin hyllyltä, joten pääsin sisälle...

Mulla taas on sellainen itsellä ettäjos joku yhtäkkiä jotakin kysyy niin en varmasti muista.

Jouluostoksilla kun olin, eikä ollut henkkareita mukana (ostokset ylitti 50euroa ja maksoin visalla) kassaneiti kysyi henkilötunnuksen loppu osaa ja kauna mietin siinä että mikä se on, arvaa hävettikö? :whistle:

Yhteistyössä