Niin ne joulukalenterit tupsahti taas kauppaan!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "ninnananna"
  • Ensimmäinen viesti
fhsdkl
[QUOTE="ninnananna";30292926]Prismaan ilmestyi Lego kalentereita tänä aamuna........no eihän joulukuuhun ole kuin reilu 2kk.......[/QUOTE]

No mitä sitten. Äkkiä tuo aika menee. Mä olen yleensä jo lokakuussa paketoinut kaikki joululahjat. Ihanan stressitöntä!

"ninnananna"
Ei kait niiden tulemista tarvitse joka vuosi kauhistella? Joko muuten ostit?
No en todellakaan ostanut enkä meinaa! Ahdistaa kun tuntuu että joka vuosi joulukrääsä ilmestyy kauppaan aina vain aikaisemmin ja sitten joulukuussa on jo ihan kypsä kun on kolme kuukautta katsellut "joulua".

Varmasti riittäis jos kauppoihin tuli joulujutut vasta marraskuussa.

"Mymmeli"
[QUOTE="ninnananna";30292953]No en todellakaan ostanut enkä meinaa! Ahdistaa kun tuntuu että joka vuosi joulukrääsä ilmestyy kauppaan aina vain aikaisemmin ja sitten joulukuussa on jo ihan kypsä kun on kolme kuukautta katsellut "joulua".

Varmasti riittäis jos kauppoihin tuli joulujutut vasta marraskuussa.[/QUOTE]

Joka vuosi ne tulee ihan yhtä aikaisin, mutta silti joka vuosi niin moni valittaa siitä, miten ne tulee aiemmin ja aiemmin. :D Mua vaan niin huvittaa ihmiset, jotka jaksaa ottaa hirveen ressin siitä, että niitä joulujuttuja kauppoihin tulee. Entä sitten? Älä kattele niitä niin sillähän niistä pääset. Minusta se on mukava alkaa jo syksyllä fiilistelemään sitä tulevaa joulua. :)

Pitäisikö kerrankin ostaa lapsille ihan kunnon joulukalenterit? Juuri tuollainen Lego-kalenteri tai joku SuperhyperSpiiderman-juttu? Yleensä olen ostellut niitä Muumeja, mutta niiden suklaakin on niin pahaa...

"ninnananna"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30293210:
Juu ja sitten 30.11 sinä samainen palstamamma nyyhkytät siellä Prismassa kun kalenterit on loppu.
Anteeksi vaan jos tein palstalle sopimattoman aloituksen, kun tuntuu että NIIN paljon negaa iski ruutuun. Sori vaan! Unohtakaa koko aloitus!

Björn: minua et siellä nyyhkyttämässä näe!

hmmmm
Jee! Mikä olis hyvä kalenteri 2-vuotiaalle? Siis joku muu kuin perus kuva- tai suklaakalenteri. Sellainen muumi olis tosi kiva, mutta ne figuurit taitaa olla tosi pieniä!? Vaikka ei tuo suuhunsa mitään pistä enää mutta saisivat vähän isompia olla varmuuden vuoksi. Joku tavara tai keräilykalenteri olis kiva :)

mä...
Ihanaa, kun joulu tulee ajoissa kauppoihin :) Kyllä sitä ehtii jouluttomana olla suurimman osan vuodesta, ei pari-kolme kk:ta haittaa mitään. Jokainen voi itse päättää, noteeraako niitä vai ei.

vierass
Pitäisikö kerrankin ostaa lapsille ihan kunnon joulukalenterit? Juuri tuollainen Lego-kalenteri tai joku SuperhyperSpiiderman-juttu? Yleensä olen ostellut niitä Muumeja, mutta niiden suklaakin on niin pahaa...
Legot on ollut hinta-laatusuhteeltaan hyviä, kunhan et erehdy ostamaan jotain StarWars versiota (jos et saa sitä sitten kympillä tai halvemmalla joulun jälkeen jostain :D ). Kannattaa seurailla lähempänä joulua, mistä se löytyy hyvästä tarjouksesta, ovat aina jonkun tai useammankin ketjun kanta-asiakastarjouksessa. Aina ne on alle kahdenkympin saanut ja aina on löytynyt.

vierass
Jee! Mikä olis hyvä kalenteri 2-vuotiaalle? Siis joku muu kuin perus kuva- tai suklaakalenteri. Sellainen muumi olis tosi kiva, mutta ne figuurit taitaa olla tosi pieniä!? Vaikka ei tuo suuhunsa mitään pistä enää mutta saisivat vähän isompia olla varmuuden vuoksi. Joku tavara tai keräilykalenteri olis kiva :)
Tee pussukkakalanteri tai kai niitä myydään valmiinakin. Jaat niihin sitten vaikka jonkun duplopaketin palaset.

[QUOTE="ninnananna";30293230]Anteeksi vaan jos tein palstalle sopimattoman aloituksen, kun tuntuu että NIIN paljon negaa iski ruutuun. Sori vaan! Unohtakaa koko aloitus!
[/QUOTE]

Älä suotta pyytele anteeksi, ei tämä ole niin haudanvakavaa. Toisenlaisella asettelulla olisit saattanut saada päinvastaisia vastauksia.

stressitön joulu
Ja mä joka joulu päätän, että ensi vuonna olen ajoissa lahjojen, koristeiden, laatikoiden yms. kanssa. Ja joka vuosi tähän aikaan ajattelen että eihän sitä vielä voi aloittaa.. Ja pari päivää ennen joulua menen kuin pyryharakka kaupasta toiseen, siivoan ja puunaan, leivon ja pakerran. Aattona olenkin sitten kireä kun viulunkieli..

Nyt lähdenkin sitten ostamaan ne kalenterit! Ja jos vaikka pari lahjaakin löytyisi. Kiitos vinkistä!

"vvvv"
Legot on ollut hinta-laatusuhteeltaan hyviä, kunhan et erehdy ostamaan jotain StarWars versiota (jos et saa sitä sitten kympillä tai halvemmalla joulun jälkeen jostain :D ).
Juu, vaikka lapsesi olisi kuinka Lego Star Wars -tyyppi niin älä nyt sellaista mene hankkimaan vaan joku geneerinen Lego City vaan. Tärkeintä on hinta-laatusuhde, ei vaikkapa lapsen oma toive.

kukka-hattu
[QUOTE="ninnananna";30292953]No en todellakaan ostanut enkä meinaa! Ahdistaa kun tuntuu että joka vuosi joulukrääsä ilmestyy kauppaan aina vain aikaisemmin ja sitten joulukuussa on jo ihan kypsä kun on kolme kuukautta katsellut "joulua".

Varmasti riittäis jos kauppoihin tuli joulujutut vasta marraskuussa.[/QUOTE]

miksi niihin tarvii kiinnittää sen kummemmin vielä huomiota. Toiset järjestelee joulun jo hyvissä ajoin valmiiksi joten varmasti noille kamppeille jo tilausta on. Parhaat on varmasti jo ripustanu valonsakkin pihalle.

Meille ei edes osteta kalenteria kaupasta. Kaivan kaapista taas oman ja todellakin olen sitä varten jo jemmannut yllätyksiä ettei sitten tarvitse kaikkea ostaa kerralla.

vierass
[QUOTE="vvvv";30293387]Juu, vaikka lapsesi olisi kuinka Lego Star Wars -tyyppi niin älä nyt sellaista mene hankkimaan vaan joku geneerinen Lego City vaan. Tärkeintä on hinta-laatusuhde, ei vaikkapa lapsen oma toive.[/QUOTE]

Voi senkin ostaa, siitäkin on aina tarjoksia ennen joulua, saa halvemmalla kuin sillä noin 35€:lla, millä sitä kaupataan normihintaan. On meillä kerran ollut sellainen, mutta lapsi itse oli siihen hyvin pettynyt, kaikki rakenneltavat jutut oli tosi surkeita verrattuna Cityyn ja hahmoja, joiden takia halusi, oli vain muutama. City on aina ollut mieleen, samaten joku ritariaiheinen ja merirosvohenkinen. Tyttö otti mieluummin merirosvot ja merenneidot kuin jonkun belvillen joku vuosi sitten. Kolmen kanssa noista on kertynyt aika lailla kokemusta :D

Pet shop kalenteri on noista romukalentereista ollut suurin pettymys.

Yhteistyössä