E
"esikoisen äiti"
Vieras
Meillä tämä esikoinen on oppimassa kesän aikana kävelemään ja ollaan jo päästy puistoulkoilun pariin. Hommasin kesäulkoiluun ohuen tuulipuvun ja lassie sellaisen kumisella alaosalla olevan haalarin sadesäille. Sadetakki ja kurahousut löytyy myös. Nyt olen selaillut huutista ja kierrellyt kirppiksiä, josko löytyisi jo halvalla syksyksi ja talveksi kamppeet. Mutta millä määrällä pärjää?
Olen ajatellut ostaa yhden ns. kauppatakin syksyksi ja nollakeleille. Jonkun hienostelevan. Lisäksi sain tutulta jo hieman ohueksi kuluneen kaksiosaisen toppapuvun. Huusin huutonetistä reimatecin toppahaalarin. Pitäisikö varalta olla vielä toinen varahaalarina?
Entä syksyksi, riittääkö yksi välikausihaalari, vai tarvitsenkö vielä toisen?
Riittääkö villapuku haalarin alle vai tarvitaanko myös fleecepukua leudommille säille? Kuinka monta pipoa ja hansikasta tarvitsisi olla?
Olen ajatellut ostaa yhden ns. kauppatakin syksyksi ja nollakeleille. Jonkun hienostelevan. Lisäksi sain tutulta jo hieman ohueksi kuluneen kaksiosaisen toppapuvun. Huusin huutonetistä reimatecin toppahaalarin. Pitäisikö varalta olla vielä toinen varahaalarina?
Entä syksyksi, riittääkö yksi välikausihaalari, vai tarvitsenkö vielä toisen?
Riittääkö villapuku haalarin alle vai tarvitaanko myös fleecepukua leudommille säille? Kuinka monta pipoa ja hansikasta tarvitsisi olla?