Niin kerta. Mie olen kaunis.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Miehen veli tuli ja sano että mie olen kauniimpi ko koskaan ennen. :xmas: Ylleensä se jutustellee mulle huumorimielellä mut nyt sano ihan vakavalla naamalla :D

Mie, mustikkasoppa-paitanen, reikäsukkanen, kalpea takkutukka mustine silmänaluksineen... KAUNIS. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Miehen veli tuli ja sano että mie olen kauniimpi ko koskaan ennen. :xmas: Ylleensä se jutustellee mulle huumorimielellä mut nyt sano ihan vakavalla naamalla :D

Mie, mustikkasoppa-paitanen, reikäsukkanen, kalpea takkutukka mustine silmänaluksineen... KAUNIS. :saint:

Ite oon aina tietäny, että oot kaunis. Ei mun tarvi edes nähä sua tietääkseni sen. Miehes veli tarkoitti sitä, että oot kaunis ja että se on ollu huolestunu ja välittää susta.

Alkuperäinen kirjoittaja Emppu:

Ite oon aina tietäny, että oot kaunis. Ei mun tarvi edes nähä sua tietääkseni sen. Miehes veli tarkoitti sitä, että oot kaunis ja että se on ollu huolestunu ja välittää susta.

Nimenomaan näin:)
Olen monen monta kertaa juttuja lukiessani ajatellu, että siinä on ihminen, joka paljon on joutunu kokemaan ja näkemään, enemmän kuin monet elämänsä aikana yhteensä. Hän loistaa jo sisäisellä kauneudellaan kauas.

olit ainakin luonnollisesti kaunis =) :heart:

Yhteistyössä