Niin kaipaan Lispeä :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerroppa sinä kuinka moni mäkkäri tai mäyräkoira on raiskannut tai tappanut tai pakottanut ketään, yhtään missään, lapsiavioliittoon?
alakooma ottaa känädämamuna kaiken paikallisen kritiikin itseensä

täällä ne ongelmatapaukset on lähes kaikki sandaaliporukkaa

meillä on paljon, ja nimenomaan muualta tulleita työteliäitä kunnon mamuja
 
Töissä on ollut kiirusta ja harrastukset ovat alkaneet pyöriä - nyt ei oo aikaa kummemmin kirjoitella tänne.

Ei oo mitään miestä, eikä tule - kerrankin on aikaa keskittyä vain itseeni lasten lisäksi!

Miss you all!❤


Eiliseltä hauska tapahtuma:
olin rismassa ostamassa tupankkia kaverille, kiireellä mentiin, ei ollut edes maskia *shame*.
Noh, eivät myyneet, täyty hakea autosta henkkarit. Käsittämätöntä, kassa oli joku saman ikäinen kun mä!

Aha, kone piippas. Nyt pyykit kuivumaan ja töihin!

Kaikkea hyvää kaikille - terveyttä ja ihanaa kevättä!!!❤❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
No jos ne muutamat häipyis ni mitä sit jäis?

Miksi palsta oli mukavampi 10-15 vuotta sitten?

Mä kaipaan monia vaikka ite oon lähinnä sivustaseuraaja aina ollu. Mitä muuten tapahtu Astrobabelle ja Datalle? Juu tiedän että ne eros, mutta miksi ne häippäs täältäkin...

Tulee tosi monta tyyppiä mieleen, jolla oli muutakin mielessä kuin tuon yhden poliittisen suuntauksen tuputus... Miks tää on mennyt ees tähän....
Tuossa kirjoittamassasi se vastaus tuli, miksi vuosia sitten oli mukavampaa :)

Ai ne eros. No sitten oli Ansarikukka, mikäs se Ii. nimetön.. Mummeliisasta puhumattakaan, rauha hänen sielulleen.. Keittiönoita, jopa se hassu A.. jotakin ja "siskonsa" Tuulipuku. Vähän "friikki" mutta hauska. Ja monta muuta, joiden nimimerkkejä en muista. Ei ollut niin paljon ilkeilyä mielestäni, vaikka toki kaikenmoista mielipiteen vaihtoa.

Mummeliisan ruokakuvaketjut olivat <3
 
vierailija
kyllä, silloin tääll'ä oli porukkaa ja käytiin rönsyileviä keskusteluja
Ja jopa politiikastakin saattoi puhua. Nykyään se menee aina samaksi vastakkainasetteluksi. Valtaosa on persuporukkaa, joka syyllistää muut vihervassareiksi jotka "haluaa tuhota Suomen". Tietysti tää sama asia on kaikessa muussakin keskustelussa Suomessa (ja maailmalla).

Mut mitäpä siinä kitisemään. Varmaan ne "alkuperäiset" äidit ovat pääosin kasvaneet ohi siitä palstan alkuperäisestä tarkoituksesta. Tänne on sitten jääneet ne, jotka kokevat yhteisöllisyyttä tähän porukkaan.

Itse kun olen jo aikoinaan lukenut "nyyssejä" ja siellä kyllä oli aikoamoinen meno jo 90-luvulla. Jälkikäteen ei tarvi ihmetellä, että kaiken maailman QAnon-juttuja, Trumppeja, persuja etc. on noussut. Kyllä se alkuvoima oli sielloin jo vahvana. Nyt siihen saatu sitten "tavallinen kansa" valjastettua mukaan, niin tässä mennään.
 
vierailija
Töissä on ollut kiirusta ja harrastukset ovat alkaneet pyöriä - nyt ei oo aikaa kummemmin kirjoitella tänne.

Ei oo mitään miestä, eikä tule - kerrankin on aikaa keskittyä vain itseeni lasten lisäksi!

Miss you all!


Eiliseltä hauska tapahtuma:
olin rismassa ostamassa tupankkia kaverille, kiireellä mentiin, ei ollut edes maskia *shame*.
Noh, eivät myyneet, täyty hakea autosta henkkarit. Käsittämätöntä, kassa oli joku saman ikäinen kun mä!

Aha, kone piippas. Nyt pyykit kuivumaan ja töihin!

Kaikkea hyvää kaikille - terveyttä ja ihanaa kevättä!!!
Meillä on niin ikävä sinua.
 
vierailija
Just tulin kirjoittamaan että eiköhän Lispetti - joka muuten on mukavimpia ja järkevimpiä tällä palstalla - ilmesty tänne jossakin vaiheessa, joskus voi tulla jotain että ei vaan ehdi.
 
vierailija
Töissä on ollut kiirusta ja harrastukset ovat alkaneet pyöriä - nyt ei oo aikaa kummemmin kirjoitella tänne.

Ei oo mitään miestä, eikä tule - kerrankin on aikaa keskittyä vain itseeni lasten lisäksi!

Miss you all!


Eiliseltä hauska tapahtuma:
olin rismassa ostamassa tupankkia kaverille, kiireellä mentiin, ei ollut edes maskia *shame*.
Noh, eivät myyneet, täyty hakea autosta henkkarit. Käsittämätöntä, kassa oli joku saman ikäinen kun mä!

Aha, kone piippas. Nyt pyykit kuivumaan ja töihin!

Kaikkea hyvää kaikille - terveyttä ja ihanaa kevättä!!!
Kirjoitat melko samalla tyylillä elämästäsi kuin minä aikoinaan Annan palstoilla.
Yh-vuodet sujuivat hyvin miehettömänä ja miehettömyys sopii jatkossakin minulle parhaiten.
Korona-aika on karsinut harrastuksia.
Sain rokotuksen ja ehkä syksyllä voin jo kulkea ilman maskia.
Sain viestissä videon, jossa on kuvia matkoilta vuosien takaa. Joissakin kuvissa olen upean näköinen.
Kannattaa olla kiitollinen tästä hetkestä.
Kirjoittaisin mielelläni tällä palstalla, jos täällä ei saisi ikävää palautetta.
Juttujesi perusteella liikumme samoilla kulmilla. Hymyillään jos kohdataan risman kassajonoissa.
 
vierailija
Töissä on ollut kiirusta ja harrastukset ovat alkaneet pyöriä - nyt ei oo aikaa kummemmin kirjoitella tänne.

Ei oo mitään miestä, eikä tule - kerrankin on aikaa keskittyä vain itseeni lasten lisäksi!

Miss you all!


Eiliseltä hauska tapahtuma:
olin rismassa ostamassa tupankkia kaverille, kiireellä mentiin, ei ollut edes maskia *shame*.
Noh, eivät myyneet, täyty hakea autosta henkkarit. Käsittämätöntä, kassa oli joku saman ikäinen kun mä!

Aha, kone piippas. Nyt pyykit kuivumaan ja töihin!

Kaikkea hyvää kaikille - terveyttä ja ihanaa kevättä!!!
hölöhölö, röökimuijat rupsahtaa ennen aikojaan kyllä.
 
vierailija
Kirjoitat melko samalla tyylillä elämästäsi kuin minä aikoinaan Annan palstoilla.
Yh-vuodet sujuivat hyvin miehettömänä ja miehettömyys sopii jatkossakin minulle parhaiten.
Korona-aika on karsinut harrastuksia.
Sain rokotuksen ja ehkä syksyllä voin jo kulkea ilman maskia.
Sain viestissä videon, jossa on kuvia matkoilta vuosien takaa. Joissakin kuvissa olen upean näköinen.
Kannattaa olla kiitollinen tästä hetkestä.
Kirjoittaisin mielelläni tällä palstalla, jos täällä ei saisi ikävää palautetta.
Juttujesi perusteella liikumme samoilla kulmilla. Hymyillään jos kohdataan risman kassajonoissa.
Typerys. Rokotetun pitää noudattaa yhä varotoimia; maskia, turvavälejä ja hyvää käsihygieniaa. Maskilla suojaat itsesi lisäksi toisia ihmisiä. Rokotettunakin voit olla viruksen kantaja.
 

Yhteistyössä