Niin kaipaan Lispeä :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Veikkaan kiirusta ja kyllähän ketä tahansa kyllästyttää tää jatkuva palstan temppuilu, viestejä ei saa läpi ja pitää värkkäillä erikseen ohjeiden kautta, jos tänne haluaa kuvia tai linkkejä upottaa...
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Entinen_koopää
Ehkä Lispe yrittää pelastaa sitä karvakuonoaan huumeiden maailmasta? Tai ehkä hänellä on uusi mies? Ei Lispenkaltainen hunajahuuli kauaa vapaana pysy, se kyllä tiedetään.

Ja toisaalta palstalla ei enää tartte kauheesti meuhkta kun tämä on jo "secured". Eli persudominanssi on lähes sataprosenttinen.

Ehkä hän on siirtynyt persuttamaan jostain toista palstaa? Iskenyt johonkin visvaisen mädännäisyyden pesään?
 
vierailija
En kaipaa ja muutama muukin saisi häipyä täältä

Noin 10-15 vuotta sitten täällä oli paljon mukavampaa.
No jos ne muutamat häipyis ni mitä sit jäis?

Miksi palsta oli mukavampi 10-15 vuotta sitten?

Mä kaipaan monia vaikka ite oon lähinnä sivustaseuraaja aina ollu. Mitä muuten tapahtu Astrobabelle ja Datalle? Juu tiedän että ne eros, mutta miksi ne häippäs täältäkin...

Tulee tosi monta tyyppiä mieleen, jolla oli muutakin mielessä kuin tuon yhden poliittisen suuntauksen tuputus... Miks tää on mennyt ees tähän....
 
No jos ne muutamat häipyis ni mitä sit jäis?

Miksi palsta oli mukavampi 10-15 vuotta sitten?

Mä kaipaan monia vaikka ite oon lähinnä sivustaseuraaja aina ollu. Mitä muuten tapahtu Astrobabelle ja Datalle? Juu tiedän että ne eros, mutta miksi ne häippäs täältäkin...

Tulee tosi monta tyyppiä mieleen, jolla oli muutakin mielessä kuin tuon yhden poliittisen suuntauksen tuputus... Miks tää on mennyt ees tähän....
Just 10- 15 v sitten se persutumputus alkoi.0
 
Juu, muistan ekat bosnialaiset.

Mutta ei tässä mittakaavassa mitä nyt sitä asiaa vyörytetään.
Mutta heistä ei ollut, ainakaan mun muistini mukaan, kenellekään vaaraa.
Sensijaan muistan kotiseudulleni tulleet somalit, heidän ansiosta pienen kotikylän raiskaus, seksuaaliset ahdistelu ja huumetilastot saivat ison piikin ylöspäin ja nykyään siellä on irakilaisia ym. ja keskustan kauppakeskus autiona, koska ihmiset hakevat ruokansa mieluummin muualta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Niin, Sinulle riittää.
Katsopas ympärillesi montako amarikalaista pikaruokalaa näet ympärilläsi, verrattuna suomalaisiin.
Montako SuomenPystykorvaa ja Suomen Ajokoiraa näet verrattuna muihin koirarotuihin
Joka kymmenes sana on jotain muuta kuin Suomea.
Hese taitaa olla kuitenki suosituimpia? Ja joku hampurilainen tai welsh corgi -koirarotu ei puukota ihmisiä, painosta lapsiavioliittoon tai kriisiytä kouluja.
 
Niin, Sinulle riittää.
Katsopas ympärillesi montako amarikalaista pikaruokalaa näet ympärilläsi, verrattuna suomalaisiin.
Montako SuomenPystykorvaa ja Suomen Ajokoiraa näet verrattuna muihin koirarotuihin
Joka kymmenes sana on jotain muuta kuin Suomea.
Kerroppa sinä kuinka moni mäkkäri tai mäyräkoira on raiskannut tai tappanut tai pakottanut ketään, yhtään missään, lapsiavioliittoon?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä