niin haikee olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
kun kattelin pojan pikkuruisia vaatteita 50cm -----> vaatteita ihan itku pääsi.. vastahan poika synty ja se tunne kun sai sen ekan kerran rinnalle salissa oli sanoin kuvaamaton... aika mennyt tosi nopsaa mun pikkunen on jo ''iso'' poika... ja kohta syntyy vauva entäs jos mä en osaa tai pysty rakastaa sitä samanlailla?? tää on ollut oikein itkujen ilta :(

mulla ihan samoja fiiliksiä..toinen tulossa joulukuussa ja mietin et pystynkö rakastaa niitä yhtä paljon ja tuleeko musta esikoisen mielestä huono äiti ku en pysty saman verran huomioo antamaan...

:hug: :hug: Rakkaus ei ole "kakku" joka hupenee siivu siivulta ja loppuu ennen pitkää kokonaan. Rakkaus lisääntyy lasten myötä ja jokainen lapsi on yhtä rakas =)

Haikein mielin mäkin siivosin eilen varastoa, tuli vastaan vanhoja vauvalehtiä ja kaksplussia, ensikengätki löysin ja säästin. Meille kun ei enää vauvaa tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ihan samoja fiiliksiä..toinen tulossa joulukuussa ja mietin et pystynkö rakastaa niitä yhtä paljon ja tuleeko musta esikoisen mielestä huono äiti ku en pysty saman verran huomioo antamaan...

joo jas mäki mietin että oo nko hoitanut pojan hyvin ja vaikka mitä ajatuksia tulee mieleen ja syyllisyyden tunteita :/ ja entäs jos poika ei enää tykkääkää musta kun vauva syntyy..

varmasti kaikki äidit miettii noita asioita... mäkin mietin vaikka kakkonen on vasta suunnitteilla. Onneksi yllättävän monelta oon kuullu sit jälkeenpäin, että kyllä se rakkaus vaan riittää molemmille/kaikille lapsille :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

joo jas mäki mietin että oo nko hoitanut pojan hyvin ja vaikka mitä ajatuksia tulee mieleen ja syyllisyyden tunteita :/ ja entäs jos poika ei enää tykkääkää musta kun vauva syntyy..

mä ainakin osittain syytän hormooneja ku ihme ajatuksia päässä ja kyyneleet silmäkulmissa mietin hassuja...

Yhteistyössä