Niin eli olenko outo vai normaali vai mitä?? Vai vaan erilainen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko outo??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko outo??

Vieras
No ehkä erilainen.. no mutta asiaan

En ole oikeastaan koskaan jaksanut naisten seurassa lässytellä, huoh en jaksa. En jaksa sitä saamarin lässytystä ja analysointia tyyliin "mitähän se mies nyt tarkoitti", "pitäis vähän vihjailla miehelle" "mun lapsi teki sitä ja tätä" "mun nico-petteri oppi nyt sen ja sen". Ei mä en jaksa tuollaista. Oon aina viihtyny miesten seurassa koska he ovat mutkattomia, suoria. Ite olen hyvin suorasukainen. En jaksa analysoida tuntitolkulla ja miettiä ja lässytellä. Juu siis olen siis nainen (38v). Lapsiakin on 5.

Mutta en ole koskaan jaksanut vertailla kenenkään kanssa sitä minkäikäisenä mun lapset on oppinu jotain. Jokainen on oppinut asioita sen ikäisenä kun on oppinu ja sillä siisti. Puhun mieheni kanssa suoraan asiat niiden omilla nimillä, ei tarvitse mitään typeriä vihjailuja tai kaverien/ystävien kanssa analysointia. Ei edes tulis mieleen seksiasioista alkaa keskustella oman äidin kanssa jota ilmeisesti jotkut tekee?? Tai kavereiden kanssa. Seksi on meillä ihan luonnollinen asia eli ei mikään tabu. Pystymme siitäkin avoimesti keskustella.

Sain siis parilta ihmiseltä kommentin, että olen "outo" ja "ihmeellinen" kun en halua puida asioita heidän kanssa. Ja kiinnostaakin tietää onko kaikki naiset samanlaisia eli analysoivat, vihjailevat yms

[QUOTE="hmm";29272462]Ettet nyt analysoisi? Toiset tykkää ja toiset ei, minusta tällaista jaarittelua on niin naisissa kuin miehissä. En ihan ymmärrä, että jos seksi ei ole tabu ja puhut suoraan, niin miksi siitä ei voi puhua äidille?[/QUOTE]

No tuossa aloitustekstissä voi olla analysointia. Nii ja tuo seksiasia.. huoh selitin huonosti eli kait. En siis ala mun ja miehen seksiasioita setviä äitini tai kavereiden kanssa.

Olet outo. Niin olen minäkin. Eniten vituttaa se, että mies aina kuvittelee, että sanomiseni sisältävät jotain himmeitä piilomerkityksiä, kun aikaisemmilla tyttöystävillä/vaimolla on ollut vaikeuksia puhua suoraan ja tarkoittaen sitä mitä sanoo.

Ja ehkä rasittavinpia puheenaiheita naisten seurassa ovat ne " ostin uudet kengät" (no voi vittu kun kiinnostaa jonkun kengät) tai "mikähän paita mun pitäs laittaa tän hameen kanssa" ( jos ei aikuinen ihminen osaa itse päättää vaatteitaan, niin jossain on menty metsään).

[QUOTE="...";29272584]Ja ehkä rasittavinpia puheenaiheita naisten seurassa ovat ne " ostin uudet kengät" (no voi vittu kun kiinnostaa jonkun kengät) tai "mikähän paita mun pitäs laittaa tän hameen kanssa" ( jos ei aikuinen ihminen osaa itse päättää vaatteitaan, niin jossain on menty metsään).[/QUOTE]

Sama juttu. Aikuiset naiset eikä tiedä mikä paita pitäs laittaa. Joskus olen sanonut että MENE ILMAN PAITAA. Saan paheksuvan katseen ja "miks sää oot tuollanen etkö sä vois miettiä tätä mun kans" Ei jaksa!!

[QUOTE="...";29272584]Ja ehkä rasittavinpia puheenaiheita naisten seurassa ovat ne " ostin uudet kengät" (no voi vittu kun kiinnostaa jonkun kengät) tai "mikähän paita mun pitäs laittaa tän hameen kanssa" ( jos ei aikuinen ihminen osaa itse päättää vaatteitaan, niin jossain on menty metsään).[/QUOTE]

Tuollainen tyypillinen naisten tapa ärsyttää minua. Olen kanssasi samaa mieltä.

En ole analysoinut, olenko analysoiva, mutta mua ärsyttää naiset, jotka on "hyviä jätkiä". Eli olen varmaan just tuollainen "ostin uudet kengät"-nainen, vaikka vaatevalinnoista en kysele muulta ku vaatekaapilta. En viihdy varsinaisesti miesten kanssa, enkä etenkään naisten kanssa, jotka haluaa olla miehiä. Puolisoni kanssaviihdyn tiettyyn pisteeseen saakka.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Kerrankin joku joka ajattelee samoin kuin minä! Jotenkin outoa, että pitää jäädä tulkitsemaan muiden ihmisten sanomisia ja sitten vetää herneet nenään, kun tulkitseekin ihmisen väärin :D Ja tuosta seksiasiasta olen täysin samaa mieltä! Ei ne asiat muille kuulu :)

No outoo mun mielestä on kans toi tollanen "en tuu naisten kaa juttuu, miehet on nii ihkui ku niitten kaa voi olla niin rempsee ja naiset vaan puhuu kynsilakasta ja laukuista..." Pikkasen sellasta erikoisuuden hakua tuommonen. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, toisten kanssa tullaa juttuun ja toisten ei. Veikkaan että sun kanssa ei kiinnoistais edes.

Meitä on siis enemmänkin!! :D missä te oikeen piileksitte?? Olis kiva puhua asioista ihan niiden oikeilla nimillä, keskustella muustakin kun alennusmyynneistä suoristusraudoista.. Olis ihanaa KESKUSTELLA.

Juu, monet naiset miettivät: "Mitähän se Matti nyt tarkoitti", jo teininä ihmettelin tätä.
Mutta ihmiset kasvaa, muuttuu, taantuukin ja joskus yllätin itseni miettimästä moista.
Yleisesti rakastan analysoida asioita jne. mutta se ei tarkoita kaikesta vainoilua jne.

Onhan palstalla useampia, ketkä kertoo, että naiset on sitä ja tätä ja vain miesten kanssa voi olla jotain syvempää. Vaikka ovat itsekin naisia.
Eihän tuossa muuta kuin "pieni" ylemmyyskompleksi.

Kyllä kai suoristusrautojen alennusmyynneistä voi puhua suoraan suoristusrautojen alennusmyyntinä, en mä ainakaan ole kuullut kenenkään sanovat että mitähän se Anttila mahtoi tarkoittaa kun mainosti tota hintaan 29,90. Vai onko KAIKKI naisellisuuteen liittyvät kiellettyjä tai paheksuttavia puheenaiheita? Täytyykö olla vain äijä?

Ja niin, en siis itsekään välitä jakaa yksityisasioitani työporukan kesken tai analysoida kaverin jonkun ehkä-joskus-tulevan-poikaystävän tarkoitusperiä, mutta kyllä mä saatan keskustella jostain ripsiväristä tai käsilaukusta siinä missä Mestareiden Liigan tuloksistakin.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Kyllä kai suoristusrautojen alennusmyynneistä voi puhua suoraan suoristusrautojen alennusmyyntinä, en mä ainakaan ole kuullut kenenkään sanovat että mitähän se Anttila mahtoi tarkoittaa kun mainosti tota hintaan 29,90. Vai onko KAIKKI naisellisuuteen liittyvät kiellettyjä tai paheksuttavia puheenaiheita? Täytyykö olla vain äijä?

Ja niin, en siis itsekään välitä jakaa yksityisasioitani työporukan kesken tai analysoida kaverin jonkun ehkä-joskus-tulevan-poikaystävän tarkoitusperiä, mutta kyllä mä saatan keskustella jostain ripsiväristä tai käsilaukusta siinä missä Mestareiden Liigan tuloksistakin.

Hahaa, äläpä tulkitse tahallaan kommenttiani väärin. Pointti oli, että olis kiva puhua MUUSTAKIN, kuin vaikka noista alemyynneistä. Keskity lukemaasi.

[QUOTE="aloittaja";29272597]Sama juttu. Aikuiset naiset eikä tiedä mikä paita pitäs laittaa. Joskus olen sanonut että MENE ILMAN PAITAA. Saan paheksuvan katseen ja "miks sää oot tuollanen etkö sä vois miettiä tätä mun kans" Ei jaksa!![/QUOTE]

Mua ärsytti joskus olla vaateostoksilla kaverin kans kun se moneen kertaan kokeili eri vaatteita ja jahkaili mitä ostaa...

En ole analysoinut, olenko analysoiva, mutta mua ärsyttää naiset, jotka on "hyviä jätkiä". Eli olen varmaan just tuollainen "ostin uudet kengät"-nainen, vaikka vaatevalinnoista en kysele muulta ku vaatekaapilta. En viihdy varsinaisesti miesten kanssa, enkä etenkään naisten kanssa, jotka haluaa olla miehiä. Puolisoni kanssaviihdyn tiettyyn pisteeseen saakka.

Miksi tulkitset niin että ne naiset haluaa olla miehiä? Etkö ymmättä ettei kaikki naiset ole samanlaisia ja miehet samanlaisia? Jos ei jaksa aalysoida ei se tarkoita että haluais olla mies.

Ja en jumalauta tajua miksi sitten hengaatte noitten rasittavien naisten kanssa :D Mulla on suurin osa naispuolisia ystäviä eikä yhdenkään kanssa ole käyty kenkä vai paita keskusteluja... Hankkikaa parempia kamuja :saint:

Näin juuri!

Mutta eikö kuitenkin ole hyvä, että tässä ketjussa nyt nämä naisia inhoavat naiset näyttävät löytävän toisiaan... vihdoin.

Yhteistyössä