Niin Älvari kuin olla voi!!

• Viestiketjun aloittaja hyh
  • Ensimmäinen viesti
hyh
Ihan hirvee :x

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12676432352340&itemcmd=move3&listSize=42&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1323969

v
niin muuten onkin! kauhee tuokin khh:n allassysteemi ja keittiö on nöpö. Ja vessan muovimattoseinä on hirvee. Kaverillani on just tuollanen älväri, onneks ei sentään noin kauheen värinen!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
onko toi Älvsby joku pakkomielle palstamammoille? Aina parjaamassa.ihme touhua...ja ei mulla ei ole Älväriä vaan 70-vuotta vanha talo
Kyllä se aina ihmetyttää, miten joku sortuu ostamaan tuollaista p***aa.

*
onko toi Älvsby joku pakkomielle palstamammoille? Aina parjaamassa.ihme touhua...ja ei mulla ei ole Älväriä vaan 70-vuotta vanha talo
Palstamammat haluu asua mielummin kaupungin vuokratalossa kuin Älvarissa. Kun ne oikeesti NIIN ällöjä!!! :D Naurettavaa parjaamista, antaa jokaisen tehdä niinkuin itse haluaa, eiköhän tuollekin ostaja löydy.

+
oli talo mikä hyvänsä, mutta vuonna 2007 rakennettu talo saa kuntoluokituksen tyydyttävä. luulis jo siinä hälytys kellojen soivan....

vieras
Olen kuullut Älväreitä haukuttavan, mutta en ole koskaan jaksanut ottaa selvää mistä on kyse. Mutta huh huh! Ihan järkyttävän mauton mökki oli.

Mut mulle kelpaiskin vain Kannustalon Lato tai Long Island :D

noh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä se aina ihmetyttää, miten joku sortuu ostamaan tuollaista p***aa.
Kerrohan toki mikä siinä sitä ihteään on?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Palstamammat haluu asua mielummin kaupungin vuokratalossa kuin Älvarissa. Kun ne oikeesti NIIN ällöjä!!! :D Naurettavaa parjaamista, antaa jokaisen tehdä niinkuin itse haluaa, eiköhän tuollekin ostaja löydy.
No minä ainakin asun mieluummin tässä 30v vanhassa, mutta hyväkuntoisessa okt:ssa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja *:
hei, makuja on monia.
mua ei haittaa jos joku tykkää tosta tyylistä, mutta minusta se on kamalannäkönen. oli sitte älväri tai pälväri.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja v:
niin muuten onkin! kauhee tuokin khh:n allassysteemi ja keittiö on nöpö. Ja vessan muovimattoseinä on hirvee. Kaverillani on just tuollanen älväri, onneks ei sentään noin kauheen värinen!
Mitä tarkoittaa nöpö? Meillä on samanlaiset keittiökalusteet, vaikkei asutakaan älvärissä vaan ihan vaan kerrostalossa.

Yhteistyössä